XXL Nutrition

1e kuur..

maik20

Novice
Waardering
0
Hey hallo...

ff straight to the point...

train nu 3 jaar... maar wil dus met een kuurtje beginnen...
Had zelf gedacht om stromba's, en Dianabol te gebruiken (pillen dus) Nou zou ik dus graag wat tips willen weten of het wel goed is om het samen te gebruiken ja of nee, ect.

Collega van me heeft het wel vorig jaar gedaan, en ja het zag er goed uit... maar zelf twijfel ik dus nogal..

Wil een kuur van 8 weken.. en wil dus een potje van 2 x 100 pillen. 100 stromba's & 100 dianabol.. Ik krijg nog een schema van hoeveel perdag/weken.

En ook wat informatie over het nakuren aub.. hoorde ook, dat het goed was als je tijdens je kuur bevoorbeeld bij week 3 dan al het 1 x deed.

Ik hoor het wel! GRoeten!;)

Hey hallo...

ff straight to the point...

train nu 3 jaar... maar wil dus met een kuurtje beginnen...
Had zelf gedacht om stromba's, en Dianabol te gebruiken (pillen dus) Nou zou ik dus graag wat tips willen weten of het wel goed is om het samen te gebruiken ja of nee, ect.

Collega van me heeft het wel vorig jaar gedaan, en ja het zag er goed uit... maar zelf twijfel ik dus nogal..

Wil een kuur van 8 weken.. en wil dus een potje van 2 x 100 pillen. 100 stromba's & 100 dianabol.. Ik krijg nog een schema van hoeveel perdag/weken.

En ook wat informatie over het nakuren aub.. hoorde ook, dat het goed was als je tijdens je kuur bevoorbeeld bij week 3 dan al het 1 x deed.

Ik hoor het wel! GRoeten!;)

heb je zelf research gedaan? en dan heb ik het niet over die grote collega die er goed op ging...heb ke zelf gelezen en geleerd hoe je kuurtjes moet samenstellen en hoe je ze moet gebruiken?

zoniet,blijf er af,want ik denk persoonlijk dat je er de ballen vanaf weet :) no offence :)

8 weken doen met 100 tabs van ieder? nakuren tijdens kuur? te jong! enzenz

afblijven!

Als je voor het eerst een kuur neemt reageert je lichaam er heel heftig op dus je hebt maar heel weinig nodig en dan schieten de kilo s er aan als je ten minste goed spul hebt en je voeding is in orde!

zou zo ie zo geen tabs nemen maar injects!
tabs zijn veel slechter voor je, komt eerst in je maag en gaat dan nog effe lekker door je lever!!

gewoon 200 mg deca injects in de week! 10 weken ga je de eerte keer ook goed op en is niet zo schadelijk als tabs!!! succes:cool:

Als je voor het eerst een kuur neemt reageert je lichaam er heel heftig op dus je hebt maar heel weinig nodig en dan schieten de kilo s er aan als je ten minste goed spul hebt en je voeding is in orde!

zou zo ie zo geen tabs nemen maar injects!
tabs zijn veel slechter voor je, komt eerst in je maag en gaat dan nog effe lekker door je lever!!

gewoon 200 mg deca injects in de week!
10 weken ga je de eerte keer ook goed op en is niet zo schadelijk als tabs!!! succes:cool:

WTF??

200 mg deca als eerste kuur? goed gek...dat raad je toch niemand aan!!!!

als je inject wil doe dan test E of sustanon als eerste kuur,maar toch zeker en vast geen deca only...

WTF??

200 mg deca als eerste kuur? goed gek...dat raad je toch niemand aan!!!!

als je inject wil doe dan test E of sustanon als eerste kuur,maar toch zeker en vast geen deca only...

Idd , lekker 500mg test 10 wkn gevolgd door een nakuurtje ( wk 12 tm 14 ) nolvadex
( of 250mg test, ben ik alleen zelf geen voorstander van ,.... pakken wat je pakken kan uit die eerste , dwz niet als een gek zwaar gaan kuren de 1e keer , maar ook niet te laag gedoseerd !! 1e keer reageer je goed en de 1e keer kan maar 1 keer he ;) )

Overigens zijn er idd wel van die deca freaks die alleen op deca kicken :D
Tja zelf weten ,...... geef mij maar test ;)

ja ja je moet je lekker voldouwen meteen die eerste keer goed hoor!!!???

mijn eerste kuurtje was 8 weken deca en ben 10 kg aangekomen en heb daar heel lang plezier van gehad zonder bijwerkingen dus noem mij maar gek!

het is zijn eerste keer!!!!
mischien voelt hij zich der wel niet lekker bij!

als je voor het eerst naar de coffeeshop gaat rook je ook niet meteen 3 joints als je van 3 hijsen al stoned wordt toch?

het is zijn eerste keer!!!!
mischien voelt hij zich der wel niet lekker bij!

als je voor het eerst naar de coffeeshop gaat rook je ook niet meteen 3 joints als je van 3 hijsen al stoned wordt toch?

Als je je er niet lekker bij voelt , moet je het gewoon niet doen !!
Het is iets waar je 100% achter moet staan en niet zomaar ff een uit probeerseltje !!

sticky's ;
ofwel word test word op 250mg gestacked
of een 500mg test only
Staan beide als beginner aangemerkt , en ja daar ben ik het ook mee eens !! ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/

Laatst bewerkt:
Idd , lekker 500mg test 10 wkn gevolgd door een nakuurtje ( wk 12 tm 14 ) nolvadex
( of 250mg test, ben ik alleen zelf geen voorstander van ,.... pakken wat je pakken kan uit die eerste , dwz niet als een gek zwaar gaan kuren de 1e keer , maar ook niet te laag gedoseerd !! 1e keer reageer je goed en de 1e keer kan maar 1 keer he ;) )

Overigens zijn er idd wel van die deca freaks die alleen op deca kicken :D
Tja zelf weten ,...... geef mij maar test ;)

Ben ik nu ook mijn bezig (voor de beginners: lees mijn log). Ideaal dat spuiten :) Makkelijk, snel en je voelt er serieus NIKS van. (makkelijk, snel, maar wel met de desinfectie maatregelen natuurlijk :) )

Wanneer gaat het niveau weer een beetje omhoog??

ja ja je moet je lekker voldouwen meteen die eerste keer goed hoor!!!???

mijn eerste kuurtje was 8 weken deca en ben 10 kg aangekomen en heb daar heel lang plezier van gehad zonder bijwerkingen dus noem mij maar gek!

:rolleyes:

idiot

als dit goed is, is er altijd nog een beter en een best.
ik weet niet wat de stats zijn van TS, maar als je zo rond de 75 kg zit kan je prima met 375 in de week knallen.. hoeft niet gelijk op 500.
Of Test E E5D 250mg, zit je ook aan 375 de week.

sorrie hoor dat ik iemant een verstandig advies gaf!!!!!

ik zit helemaal niet te wachten op reacties van jullie!

zeker niet:gek-idioot en gay!
gewoon onvolwassen gedrag!!!!!!!!!!

stelletje kinderen hier

sorrie hoor dat ik iemant een verstandig advies gaf!!!!!

ik zit helemaal niet te wachten op reacties van jullie!

zeker niet:gek-idioot en gay!
gewoon onvolwassen gedrag!!!!!!!!!!

stelletje kinderen hier

wie is er dan idioot :)

verstandig advies..200mg deca...YEAH you go boy!!

ik denk zelfs als de TS 100mg test E per week pakt,dat het hem nog steeds beter zal bevallen dan die 200mg deca van jou...

en dan nu een slotje....kdenk dat de TS wel weet wat hem te doen staat...

Nou, die kijkt ook wel uit bij zijn volgende advies... :D

Terug
Naar boven