Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat in dit geval Chatgpt het bij het juiste eind zit (zie post boven je). Normaal compenseert hij het, klopt. Maar het feit over die leydig cellen zou genoeg moeten zeggen, herstel gaat totaal anders zijn.
Ik denk dat in dit geval Chatgpt het bij het juiste eind zit (zie post boven je). Normaal compenseert hij het, klopt. Maar het feit over die leydig cellen zou genoeg moeten zeggen, herstel gaat totaal anders zijn.
Nee, HCG helpt, maar kan niet alles compenseren. Je heb nog steeds maar 50% van de leydig cellen, HCG creeert geen nieuwe cellen. En LH/FSH zal na je kuur zélf weer op gang moeten komen.
Wees je wel bewust van het feit dat ook met HCG je kans hebt dat je test waardes voor de volle 100% zullen terug komen, dit KAN dus afzwakken. Aangezien je maar een bal nog hebt zou ik er ook zuinig op zijn.
Wees je dus wel bewust van de risico , veel succes nog 💪🏻👌🙏👍🏻