AndroidHealthClinic

1e kuur

prorace

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
79kg
Vetpercentage
5%
ben 1.86 groot en weeg momenteel 79 kg.

is dit een goed kuurtje voor mee te beginnen?
maandag: deca
woensdag:sustanon
zaterdag:deca

4 dagen na laatste keer sustanon pregnyl.

doseringen?
nakuur?
lengte kuur?

ga eerst is lezen kerel.

lol wat is dit nou weer voor een belachelijke kuurvoorstel..
alsof je om de dag koekjes neemt ofzo

Niet zo haten een beginner moet alles eerst nog leren jongens gefrustreede kippen hiero zeg damn. Beetje inlezen mag idd wel maar om wat voor te stellen
500mg test E voor 12 weekjes op 500mg per week + nakuur maar ga eerst meer eens op zoek dan kom je er achter welke nakuur jij nodig bent voor hoelang en hoeveel.

Ik kan mij voortellen dat een beginner dingen vraagt over aas gebruik je doet het namelijk niet zo maar
en er zitten risico's aan vast dus wat hulp zou niet verkeerd zijn

ben 1.86 groot en weeg momenteel 79 kg.

is dit een goed kuurtje voor mee te beginnen?
maandag: deca
woensdag:sustanon
zaterdag:deca

4 dagen na laatste keer sustanon pregnyl.

Nee geen goed kuur.
En aan de post zie ik dat je amper weet about aas.
Ik zou eens goed gaan inlezen voodat je begin.

Als eerste kuur zou ik dan dit pakken.

1-12 250mg TEST E om de 5 dagen, of 500mg Test E per week.
10 dagen na je laatste test shot je nakuur beginnen 20mg nolva 4 weekjes.

Gr

lol wat is dit nou weer voor een belachelijke kuurvoorstel..
alsof je om de dag koekjes neemt ofzo

Ik neem gewoon om de dag koekjes, met melk. Soms ED, dat kan ook maar wijst vaak op een bedreigde persoonlijkheidsstoornis. Wat heb jij nou weer tegen koekjes maat?

zij genoeg topics over sust en deca

succes met leren

• Topic Starter Topic Starter
zou dit 7 weken doen
deca 2 ml
sustanon 1 ml en pregnyl zou de nakuur dan worden.

doe het niet
je bent er niet klaar voor

Over het kuren zelf kan ik niet veel zeggen want ik doe het namelijk niet zelf. Ik heb geen probleem met anderen die kuren als ze hun limiet hebben behaald. Maar met 79 kilogram voor 1.86m denk ik dat jij nog lang je limiet niet hebt behaald.

Lees de stickies is, er staat hier echt enorm veel info. Er staat ook duidelijk dat je pas aan kuren moet denken als je aan je limiet komt.

Hoe lang train je? Wat zijn je stats? Maak je echt geen vorderingen meer? Etc....

train nu 2 jaar en blijf nu al hele poos hetzelfde ,dat er niets meer bijkomt let op men voeding etc. zit ook laatste maanden vollop te eten maar vetpercentage blijft 5% krijg niets meer hoger...
stats blijven ook zelfde.

Wat eet je zo op een dag?

volg gwn men schematje smorgens 7uur havermout of muesli
10 uur paar snede brood
smiddag 10 snede volkore brood
om 4 in namiddag paar snede brood
om 5 proteine shake
training
na training warm ete(rood vlees,kip,... en nog weightgainer/proteine shake
dan is het slapen

Laatst bewerkt:
volg gwn men schematje smorgens 7uur havermout of muesli
10 uur paar snede brood
smiddag 10 snede volkore brood
om 4 in namiddag paar snede brood
om 5 proteine shake
training
na training ete en nog weightgainer/proteine shake
dan is het slapen

dude :roflol:

Lijkt me relatief weinig. Ik zou echt eerst wat meer gaan eten, goed proberen bulken voor een paar maand. Als je dan echt niet lijkt aan te komen(wat ik betwijfel) dan zou ik beginnen kuren.

Maar ik denk echt dat je nog veel verder kan geraken op een natuurlijke wijze hoor. Het is jouw keuze uiteraard...

Als je op deze manier gaat kuren gaat dat zonde zijn. Zowel van je gains als van je geld enz...

Je gaat bijkomen maar dat zal hoofdzakelijk vocht en vet zijn en een klein percentage aan spiermassa dewelke je na de kuur zo goed als zeker voor 80 a 90% gaat kwijtspelen. Dus sta je terug van waar je gekomen bent. Waste of time and money kerel.
Ook door gebrek aan kennis zal het je gezondheid ook niet ten goede komen.

Zoals reeds gezegd ga je eerst een beetje inlezen over de producten die je in je lichaam zou willen stoppen. Wat het allemaal met je doet en hoe het werkt. Wat de voor en nadelen zijn etc... Lees het in de sticky's hier aub.
Ik weet ook wel dat je ergens moet beginnen daarom deze raad. Het was ook verstandig van je eerst te posten wat je van zin bent zodat de mensen hier op en/of aanmerkingen kunnen geven. Gelieve deze raad dan ook op te volgen. Voor je eigen goed!

Zou je toch de stap willen zetten om 'verantwoord' te beginnen kuren kun je dat het best doen zoals de leden het hier reeds hebben voorgesteld.
500mg Test enanthaat per week (dat is 2ml per week) voor een periode van 10 tot 12 weken. Nakuur met nolvadex 20mg per dag voor een periode van 4 weken, te starten 2 weken na je laatste inject.
Dit alles in combinatie met een uitgebalanceerd voedingsschema!!
Een goed voedingsschema houdt in om het volgende te eten verdeeld over 4 tot 6x p/dag.

Havermout, brinta, ontbijtgranen...
Eieren
Bruin brood
Fruit
(Bruine)rijst, (zoete)aardappel, pasta...
Groenten
Mager rundsvlees, kip, vis...
Water
...
En dus niet enkel boterhammen en gainershakes.

Zoals reeds gezegd lees je nog wat in. Kuren draait niet enkel om het nemen van aas. Er komt veel meer bij kijken wil je de gewonnen massa behouden. Het lijkt niet zo eenvoudig dan het lijkt.

Probeer eerst nog zoveel mogelijk natuurlijk massa te winnen.
Laat ons daarna weten wanneer je een deftig voedings-, trainings- en kuurschema opgesteld hebt.

Veel succes!

Laatst bewerkt:
k thnx voor de info zal het nog is inzien etc.

grtz

Terug
Naar boven