MuscleMeat

1e kuur

Anoniem99809

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste Dutchbodybuilding leden,

Allereest zal ik mezelf voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum, ik ben 23 jaar oud en heb een lengte van 1.95. Ik train sinds mijn 16e jaar, en ben 5 jaar serieus bezig met trainen,rusten en lettend op voeding. In deze 5 jaar ben ik van 69 KG naar 100 KG gesprongen. In deze tijd heb ik gebruik gemaakt van Whey, Creatine, Glutamine en Amino's. Momenteel kan ik me een redelijk ervaren sporter noemen. Daarbij train ik gemiddeld minimaal 4x per week waarbij ik alle spiergroepen minimaal 1x pak.

Ik ken in mijn kenniskring veel mensen die verder gaan dan creatine, iets waar ik sinds kort ook onderzoek naar ben gaan doen. Namelijk AAS.

Het is iets wat ik wellicht zou willen proberen, puur om wat extra uit mijn lichaam te halen. Ik heb de nadelen onderzocht, en weet wat het inhoud. Na mijn onderzoek ben ik uitgekomen op het volgende met als doel massa en droog worden:

week 1 500mg test E
week 2 500mg test E
week 3 500mg test E
week 4 500mg test E
week 5 500mg test E
week 6 500mg test E
week 7 500mg test E + 40mg winstrol
week 8 500mg test E + 40mg winstrol
Week 9 500mg test E + 30mg winstrol
Week 10 500mg test E + 30mg winstrol

Als nakuur zit ik nog te twijfelen aan Creatine of Nolvadex.

Nu is mijn vraag aan jullie, wat vind je ervan voor een eerste kuur? Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Winny

Allereest zal ik mezelf voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum, ik ben 23 jaar oud en heb een lengte van 1.95. Ik train sinds mijn 16e jaar, en ben 5 jaar serieus bezig met trainen,rusten en lettend op voeding. In deze 5 jaar ben ik van 69 KG naar 100 KG gesprongen. In deze tijd heb ik gebruik gemaakt van Whey, Creatine, Glutamine en Amino's. Momenteel kan ik me een redelijk ervaren sporter noemen. Daarbij train ik gemiddeld minimaal 4x per week waarbij ik alle spiergroepen minimaal 1x pak.

Ik ken in mijn kenniskring veel mensen die verder gaan dan creatine, iets waar ik sinds kort ook onderzoek naar ben gaan doen. Namelijk AAS.

Het is iets wat ik wellicht zou willen proberen, puur om wat extra uit mijn lichaam te halen. Ik heb de nadelen onderzocht, en weet wat het inhoud. Na mijn onderzoek ben ik uitgekomen op het volgende met als doel massa en droog worden:

week 1 500mg test E
week 2 500mg test E
week 3 500mg test E
week 4 500mg test E
week 5 500mg test E
week 6 500mg test E

Nu is mijn vraag aan jullie, wat vind je ervan voor een eerste kuur? Wat raden jullie mij aan?

Winny

1-10 test e 500 mg ew
6-10 winny 40 mg ed

Altijd nolvadex nemen en erna beginnen met creatine mochten je ballen erg krimpen probeer dan hcg toe te voegen suc6 ;)

Ik zou winny week 11 doortrekken, dus tot de nakuur.
Op deze manier heb je minder oestrogeen tot aan je nakuur

week 1 500mg test E
week 2 500mg test E
week 3 500mg test E
week 4 500mg test E
week 5 500mg test E
week 6 500mg test E

Winny

creatine is geen nakuur
als je perse met winny wil eindigen ,kuur dan na met arofixen vanwege je verhoogde cortisol,ikzelf zou lekker met de winny beginnen 5 weken lang op 40mg.

Terug
Naar boven