XXL Nutrition

1e kuur

Evan Ox

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Eerst even wat over mezelf, ik train nu bijna 2,5 jaar en wil beginnen aan me eerste kuur. Dit wil ik doen door te clean bulken. Ligt er een beetje aan wat de kuur met me doet hoeveel kcal ik naar binnen werk.

Stats:

22 jr
1.86
96 kg op 11%

Wat ik er mee wil bereiken is wat te droppen in bf en een aantal kg massa te pakken.

Test-E 10w 500mg
Winstrol 0-4 40 mg
nolvadex 12-16 20mg

Ik wil het tevens bij 1 kuur houden.

Ik twijfel alleen om test 2 weken langer te maken dus 2 weken in totaal.

En verder had ik een vraag, als je testikels krimpen word er aangeraden Hcg te nemen. Is dit het geval bij meerdere kuren of kan dit bij èèn kuur niet gebeuren?

Alvast bedankt.

Bij deze kuur hoef je je niet druk te maken om het krimpen van je testikels.

Mooie eerste kuur en stats! Zou wel winstrol op 50mg zetten,

Succes!

Hallo,

Eerst even wat over mezelf, ik train nu bijna 2,5 jaar en wil beginnen aan me eerste kuur. Dit wil ik doen door te clean bulken. Ligt er een beetje aan wat de kuur met me doet hoeveel kcal ik naar binnen werk.

Stats:

22 jr
1.86
96 kg op 11%

Wat ik er mee wil bereiken is wat te droppen in bf en een aantal kg massa te pakken.

Test-E 10w 500mg
Winstrol 0-4 40 mg
nolvadex 12-16 20mg

En verder had ik een vraag, als je testikels krimpen word er aangeraden Hcg te nemen. Is dit het geval bij meerdere kuren of kan dit bij èèn kuur niet gebeuren?

Alvast bedankt.

Nolva 12-15 is voldoende.

Hcg kan je laten meelopen op 500iu/week verdeeld over 2x250iu
(is meestal bij langere of zware kuren)

Hallo,

Stats:

22 jr
1.86
96 kg op 11%

Test-E 10w 500mg
Winstrol 0-4 40 mg
nolvadex 12-16 20mg

Alvast bedankt.

Zegt iedereen, lukt je toch niet:D

Maar voor antwoord op je vraag, dit een hele goede beginnerskuur. Hcg kan je eventueel toevoegen, 500iu per week de gehele kuur lang. Wel verdelen in twee keer per week.

Mijn ballen krimpen ook met test. Maar hcg preventief moet dit voorkomen zegt men.
Maar ik doe het niet :-))

Waarom test niet icm primo?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil nog wel dat het zaakje werkt als ik klaar ben:o:p

Bedankt voor de snelle reacties.
Deze kuur wil ik doen omdat ik vast zit qua gains heb ik het gevoel. Eerst was ik altijd anti-aas maar nu ik zelf vast zit heb ik het toch overwogen te doen. En aangezien 1 kuur niet heel veel kwaad kan (wat ik uit omgeving gehoord heb) wil ik het wel doen. Mijn goal is om op de 98/100 droog uit te komen, rond de 10% bf;)

HCG hoeft dus niet uit jullie reacties op te maken?

en als ik naar de 12 weken ga moet ik neem ik aan ook langer na kuren dus wel 4 weken? en winstrol op 50 mg per dag?

Thnx ;)

Ik wil nog wel dat het zaakje werkt als ik klaar ben:o:p

Bedankt voor de snelle reacties.
Deze kuur wil ik doen omdat ik vast zit qua gains heb ik het gevoel. Eerst was ik altijd anti-aas maar nu ik zelf vast zit heb ik het toch overwogen te doen. En aangezien 1 kuur niet heel veel kwaad kan (wat ik uit omgeving gehoord heb) wil ik het wel doen. Mijn goal is om op de 98/100 droog uit te komen, rond de 10% bf;)

HCG hoeft dus niet uit jullie reacties op te maken?

en als ik naar de 12 weken ga moet ik neem ik aan ook langer na kuren dus wel 4 weken? en winstrol op 50 mg per dag?

Thnx ;)

12-16 is 5 weken hé vriend,zou de winny op 50 nemen ja..

Er zijn betere dingen maar dat wordt wat té zwaar voor een beginnerskuur:rolleyes:

HCG kan wel maar is voor deze kuur imo niet nodig. Wordt eerder gebruikt bij langere heftigere kuren. Ik zou het niet doen in deze kuur, een goede PCT is voldoende :)

• Topic Starter Topic Starter
HCG kan wel maar is voor deze kuur imo niet nodig. Wordt eerder gebruikt bij langere heftigere kuren. Ik zou het niet doen in deze kuur, een goede PCT is voldoende :)

Oke thanks, ik denk dat ik test door trek tot 12 weken. Ligt er aan hoe de kuur gaat:)

bedankt voor de info;)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 20:11 ----------

12-16 is 5 weken hé vriend,zou de winny op 50 nemen ja..

Er zijn betere dingen maar dat wordt wat té zwaar voor een beginnerskuur:rolleyes:

dus

Test-E 10w 500mg
Winstrol 0-4 50 mg
nolvadex 12-14 20mg

en als ik de test op 12 weken zou nemen of is dat niet aan te raden?

dus 10 weken op is 4 weken nakuren en 12 weken 5 weken nakuren..

en als laatste vraag, welke supps zijn aan te raden tijdens de kuur?

Laatst bewerkt:
Oke thanks, ik denk dat ik test door trek tot 12 weken. Ligt er aan hoe de kuur gaat:)

bedankt voor de info;)

dus

Test-E 10w 500mg
Winstrol 0-4 50 mg
nolvadex 12-14 20mg

Kun je niet tellen ofwat:p, 12-14 weken nolvadex is maar drie weken. Gewoon vier weken nolvadex of je nu 10 of 12 weken doet kuren boeit niet veel, dat gaat het verschil in het herstel niet uitmaken.

bedankt voor de info;)

dus

Test-E 10w 500mg
Winstrol 0-4 50 mg
nolvadex 12-14 20mg

Omega 3/6/9

Winstrol 1-4 50mg/dag

Nakuur ALTIJD minimum 4 weken ook al kuur je maar 10 weken!

Terug
Naar boven