Fitness Seller

1e kuur

Evan Ox

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Hallo dbb,

Ik heb al een keer eerder een topic aangemaakt over een kuur die ik wou starten maar het is er helaas niet van gekomen omdat ik voor het spuiten nog niet klaar ben.

Ik wil daarom beginnen met een winstrol only (tabs) kuurtje van 6 weken op 40 of 50 mg.

Mijn vraag is..pak ik hier ook nog wat massa op stel ik zou gaan cutten? Ik heb wat logs doorgelezen en de meeste pakken er 3 of 4 kg op in de bulk..

Alvast bedankt!

wat verwacht je zelf? cutten is cutten
als je doel afvallen is moet je je niet zorgen gaan maken om bijkomen, maar om je massa te behouden en zoveel mogelijk vet verbranden.

Als je niet klaar bent om een spuit te zetten, ben je ook nog niet klaar voor AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet klaar bent om een spuit te zetten, ben je ook nog niet klaar voor AAS.

Oral en injecten is toch wel een verschilletje

Als het niet mogelijk is massa te pakken dan wacht ik nog even totdat ik klaar ben met me cut en ga ik clean bulken met winstrol.

Inderdaad... orals zijn in verhouding veel schadelijker dan injecties (mits je de injectie goed in je spier zet en niet in een bloedvat).

Wat is dat toch toch tegenwoordig.. al die topics van pussies met injectievrees?

1x6m.jpg - 254124

Inderdaad... orals zijn in verhouding veel schadelijker dan injecties (mits je de injectie goed in je spier zet en niet in een bloedvat).

+1
Beter om eerst over je angst van het injecteren heen te komen en dan meteen goed kuren.

Probeer jezelf aan te leren om te injecteren met vit B12 desnoods, mocht de angst toch te groot zijn kun je ermee stoppen zonder je eigen productie stil te leggen.

Vit-b12 is dan wel weer een wat pijnlijkere injectie dan wanneer je olie injecteert.

Terug
Naar boven