MuscleMeat

1e winstrol kuur bulk

Als je per sé tabs wil, dianabol is een betere keuze voor te bulken vind ik dan.
Waarom wil je geen injects? Test is zoveel beter.

Dianabol is nergens goed voor :p Zou voor anavar gaan. Bulken zal het niet worden, maar het gaat om de pure spiermassa he ;) En die krijg je zeker.

Bulken zal het niet worden, maar het gaat om de pure spiermassa he ;) En die krijg je zeker.

Klopt volledig, maar ik denk dat dianabol een meer 'bevredigend' resultaat zal leveren, op de weegschaal en in de spiegel. Maar dat wil niet zeggen dat het met winny of var niet zou gaan natuurlijk. Blijft persoonlijke keuze:)

Klopt volledig, maar ik denk dat dianabol een meer 'bevredigend' resultaat zal leveren, op de weegschaal en in de spiegel. Maar dat wil niet zeggen dat het met winny of var niet zou gaan natuurlijk. Blijft persoonlijke keuze:)

Ja tijdelijk, tot het vocht weg trekt.

• Topic Starter Topic Starter
Als het in de spiegel beter uitziet en mijn BF minder is dan ben ik al blij genoeg.
Extra kg's zijn mooi meegnomen maar als het vooral daarom zou gaan zou ik ook een andere kuur doen.
Ik kan niet om de 1/2 dagen een injectie laten zetten vandaar dat ik voor orals ga, ook al zijn de gains dan iets minder en omdat winstrol depot vrij pijnlijk moet zijn.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:20 ----------

Is het mogelijk om 2/3 % BF kwijt te raken terwijl je 500 kcal boven je onderhoud zit?
Of is dat alleen mogelijk met cutten + winny.

Als het in de spiegel beter uitziet en mijn BF minder is dan ben ik al blij genoeg.
Extra kg's zijn mooi meegnomen maar als het vooral daarom zou gaan zou ik ook een andere kuur doen.
Ik kan niet om de 1/2 dagen een injectie laten zetten vandaar dat ik voor orals ga, ook al zijn de gains dan iets minder en omdat winstrol depot vrij pijnlijk moet zijn.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:20 ----------

Is het mogelijk om 2/3 % BF kwijt te raken terwijl je 500 kcal boven je onderhoud zit?
Of is dat alleen mogelijk met cutten + winny.

Je kan ook gewoon elke zondag een inject zetten hoor :).
10 weken lang 250mg (of 500mg) test-e. Mits juiste voeding kom je er wel hoor.

Mijn vorige kuur was 250 test-e/200 tren-e, later wel wat opgeschroefd. Nakuur is net voorbij en ik heb nog 5kg overgehouden en ik sta droger dan ooit te voren.

Je kan ook gewoon elke zondag een inject zetten hoor :).
10 weken lang 250mg (of 500mg) test-e. Mits juiste voeding kom je er wel hoor.

Mijn vorige kuur was 250 test-e/200 tren-e, later wel wat opgeschroefd. Nakuur is net voorbij en ik heb nog 5kg overgehouden en ik sta droger dan ooit te voren.

Zelfde resultaten kan je behalen met 2 kuurtjes test250-primo200 op 6 weken ;) Minder bijwerkingen (stuk veiliger) en zelfde resultaat. Korte nakuur maar nodig.

Meer info en resultaten in men topic.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabole-androgene-oestrogene-dilemma-310205/index51.html

Succes met je kuur

Je kan winny ook in de bulk gebruiken als je wilt. Alleen verwacht er niet teveel van.
Ik kwam 3kg aan en 1 procent vet minder. (at boven onderhoud)

Ik vond het een prima kuurtje voor 6 weekjes, zeker als je niet wilt spuiten.

HAHAHA op je max zitten op 76kg met 14% bf, moet niet gekker worden :rolleyes:

Ja :p die kans laat ik niet schieten.

Ik zou geen dianabol én geen anavar pakken.. winstrol is een mooie eerste kuur btw winstrol depot is niet zo pijnlijk als de verhalen maar het is niet niks om in je eerste kuur elke dag te moeten spuiten

• Topic Starter Topic Starter
Ik twijfel nu alleen nog maar wanneer ik ga beginnen met winstrol orals 50 mg p.d 6 weken lag.
Op welke manier zou ik het meeste uit de kuur halen.
Bulken + winny om zo richting de 78-80 kg te gaan op +- 14% BF
Of op onderhoud eten/iets lager in carbs en dan winny erbij, dan zal ik denk ik rond de 70 kg wegen misschien iets lager zelfs met een BF van 10%.

Laatst bewerkt:
je eet lust gaat er wel op achteruit denk ik... en je gaat kraken en afentoe zo een lekkere pijn in de onderrug. verder is het naar mijn mening dus wel een leuke eerste kuur, kracht gaat wel vooruit en je wordt droger terwijl je 1-3 kg aankomt (droogte blijft ook tijdelijk) deze vasthouden en doorgaan met trainen is wel nijs. beter is natuurlijk 250 test elke week. niet teveel niet te weinig en een nakuur. en dianabol zou ik sws niet nemen volgens Cools en de wetenschap zijn ze niet zo goed voor je. en je houdt er vocht mee vast als je voeding niet goed is. verder nijs kuur.

Inderdaad, anavar is beste oplossing. Winstrol slecht voor gewrichten en dianabol voor lever.

Dus waarom zou je een van deze nemen als het veiliger kan?

bulken op winny woord zoiezo niks.
ik zeg op onderhoud met cardio

Inderdaad, anavar is beste oplossing. Winstrol slecht voor gewrichten en dianabol voor lever.

Dus waarom zou je een van deze nemen als het veiliger kan?

Anavar is toch zo goed als hetzelfde als winstrol?
Voor zover ik weet zijn de grondstoffen wel zuiverder dan bij winny maar daar betaal je dan ook wel voor. +je pakt er minder massa mee?

Daarbij is het enkel tijdens de kuur slecht voor de gewrichten, als je veel water wat extra tabbs calcium inneemt 'schijn' je al veel te verhinderen. (ken zelf paar mensen die winny hebben genomen en geen last hadden van gewrichten).

Dit is toch wat ik hoor van de mensen die kuren rondom me heen.

Terug
Naar boven