AndroidHealthClinic

1st kuur

ggz

Novice
Waardering
0
hoi, ik begin na te denken over mijn eerste kuur.
lijkt dit wat?

week 1 t/m 10: 250 mg Test
week 1 t/m 10: 250 mg Deca
week 1 t/m 6: 30 mg D-bol

nakuur:
week 12 t/m 15: 25 mg Nolva

p.s.
ik heb geen ervaring met prijzen en zo, heb wel het ene en andere qua prijzen hier op het forum en op andere forums gevonden, maar is er iemand die me ongeveer kan vertellen hoeveel ik hier aan kwijt ben?

Blijft in mijn ogen nog steeds de perfecte beginnerskuur...
Alleen de deca op 200 in plaats van 250mg...

P.s. Geen prijzen vernoemen , of vragen naar...

Ik ken er dan mss zelf niet zoveel van, maar ik weet wel enkele dingen.
1. Over prijzen wordt er niet gesproken.
2. Deca(200) liefst iets minder dan Test (250) om 't "pinneke" actief te kunnen houden.
3. en zoals de rest hier altijd zegt, wat zijn je stats en voeding?

Klote hé, terwijl je liever antwoorden had gehoord op je vragen.;)

• Topic Starter Topic Starter
hoezo niet over prijzen praten terwijl er een sticky over bestaat? ik vraag niet of iemand iets in aanbieding heeft staan, maar eerder om prijzen zodat ik weet of ik niet 'genomen' word als ik het koop. maar goed...

ben nu 94 kg en op dit moment met mijn bulk bezig. eet ongeveer 4500 kcal per dag.

ggz zei:
hoezo niet over prijzen praten terwijl er een sticky over bestaat? ik vraag niet of iemand iets in aanbieding heeft staan, maar eerder om prijzen zodat ik weet of ik niet 'genomen' word als ik het koop. maar goed...

ben nu 94 kg en op dit moment met mijn bulk bezig. eet ongeveer 4500 kcal per dag.

Zoals je zelf al zegt er is een sticky over. alle prijzen staan er in en zijn redelijk actueel dus het heeft geen zin om er nog eens in een topic over te lullen.
Ik geloof ook niet dat dat toegestaan is (zie boardregels) maar ik kan het mis hebben of Ask Mr.J
Voor de rest vind ik het een nette beginnerskuur zoals muscleboy al zei alleen zou ik persoonlijk de D-Boll voor 4 weken doen.

kickstart met dianabol op 3weken houden, dan begint de rest zijn werk te doen

eerste kuur test-e only op 500mg ew voor 12 weken + pct.

-rodge

Deca onderdrukt zeer zwaar op de axis , zelf ben ik ook voor stander van testo only . deca houd daar dan ook nog eens veel vocht vast dus mooiere massa met testo only is mijn ervaring .

ggz zei:
waarom is test-e only voor 12 weken beter dan wat ik dacht te gaan doen?

omdat test de basis is voor elke kuur. en op deze manier kan je mooi zien hoe je op test reageert. als je nu al dingen gaat combineren dan weet je nooit waar welke bijwerkingen/resultaten waar van komen. er bestaat niet zoiets als één enkele kuur,er volgen er altijd meer :) dus ruimte genoeg in de toekomst om te stacken. plus 500mg test ew is genoeg om hele leuke resultaten te zien.

-rodge

Kenjie zei:
Deca onderdrukt zeer zwaar op de axis , zelf ben ik ook voor stander van testo only . deca houd daar dan ook nog eens veel vocht vast dus mooiere massa met testo only is mijn ervaring .

??? Test hou meer vocht vast dan deca, dus hoe je hier bij komt? Deca aromatiseert met een ratio van ongeveer 20% ten opzichte van Test, dus dit klopt niet echt..

Dr. Worf zei:
??? Test hou meer vocht vast dan deca, dus hoe je hier bij komt? Deca aromatiseert met een ratio van ongeveer 20% ten opzichte van Test, dus dit klopt niet echt..

beide van dicht bij gezien , en diegenen met deca had de plofkop .

hallo,

ik ben ook van plan om me eerste kuur alleen met deca te doen
maar ik hoor allemaal verhalen dat het veel vocht vast houd maar hoeveel
spiermassa hou je er puur dan over

86 kilo
21% vetprecentage

Ga jij eerst maar eens cutten "Ilkay" haha.

met deca verlies je toch ook vetprecentage dus ze zeggen dat ik wel na die kuur op 15% zal zitten met me vet

ilkay zei:
met deca verlies je toch ook vetprecentage dus ze zeggen dat ik wel na die kuur op 15% zal zitten met me vet

ze zeggen,ze zeggen..... ze zeggen zoveel...jammer dat er zoveel onzin gezegd word :D

deca only = goodbye coïtuslife,hello deca d*ck :)

en deca is zeker niet ideaal om mee te cutten en vergeet niet dat het allemaal om je dieet gaat en niet om de roids.

-rodge

wat kan ik het beste dan voor de eerste keer gebruiken

ik wil maar 6 a 7 kilo aankomen spiermassa

ilkay zei:

Goh... nu je dr over begint... Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel:

"6 a 7 kilo aankomen spiermassa"

Iemand tips?

Terug