AndroidHealthClinic

1st kuur

ggz

Novice
Waardering
0
hoi, ik begin na te denken over mijn eerste kuur.
lijkt dit wat?

week 1 t/m 10: 250 mg Test
week 1 t/m 10: 250 mg Deca
week 1 t/m 6: 30 mg D-bol

nakuur:
week 12 t/m 15: 25 mg Nolva

p.s.
ik heb geen ervaring met prijzen en zo, heb wel het ene en andere qua prijzen hier op het forum en op andere forums gevonden, maar is er iemand die me ongeveer kan vertellen hoeveel ik hier aan kwijt ben?

Blijft in mijn ogen nog steeds de perfecte beginnerskuur...
Alleen de deca op 200 in plaats van 250mg...

P.s. Geen prijzen vernoemen , of vragen naar...

Ik ken er dan mss zelf niet zoveel van, maar ik weet wel enkele dingen.
1. Over prijzen wordt er niet gesproken.
2. Deca(200) liefst iets minder dan Test (250) om 't "pinneke" actief te kunnen houden.
3. en zoals de rest hier altijd zegt, wat zijn je stats en voeding?

Klote hé, terwijl je liever antwoorden had gehoord op je vragen.;)

• Topic Starter Topic Starter
hoezo niet over prijzen praten terwijl er een sticky over bestaat? ik vraag niet of iemand iets in aanbieding heeft staan, maar eerder om prijzen zodat ik weet of ik niet 'genomen' word als ik het koop. maar goed...

ben nu 94 kg en op dit moment met mijn bulk bezig. eet ongeveer 4500 kcal per dag.

ggz zei:
hoezo niet over prijzen praten terwijl er een sticky over bestaat? ik vraag niet of iemand iets in aanbieding heeft staan, maar eerder om prijzen zodat ik weet of ik niet 'genomen' word als ik het koop. maar goed...

ben nu 94 kg en op dit moment met mijn bulk bezig. eet ongeveer 4500 kcal per dag.

Zoals je zelf al zegt er is een sticky over. alle prijzen staan er in en zijn redelijk actueel dus het heeft geen zin om er nog eens in een topic over te lullen.
Ik geloof ook niet dat dat toegestaan is (zie boardregels) maar ik kan het mis hebben of Ask Mr.J
Voor de rest vind ik het een nette beginnerskuur zoals muscleboy al zei alleen zou ik persoonlijk de D-Boll voor 4 weken doen.