AndroidHealthClinic

1st kuur

Vooral het woord "maar" erin haha.

ilkay zei:
wat kan ik het beste dan voor de eerste keer gebruiken

ik wil maar 6 a 7 kilo aankomen spiermassa

ga gedurende 8 tot 10 weken 1 x per dag langs de mcdonalds en bestel daar 1 super big mac menu
1 mcdelux
1 royal cheese
1 mcbacon

(dit is wat ik altijd neem hmmm zo lekker...)

en eet dit een half uur voor je middagmaal met wat cola :D

je zal vlug je 6 of 7 kg hebbe

Ironmike weet wel wat lekker is.

rodge zei:
omdat test de basis is voor elke kuur. en op deze manier kan je mooi zien hoe je op test reageert. als je nu al dingen gaat combineren dan weet je nooit waar welke bijwerkingen/resultaten waar van komen. er bestaat niet zoiets als één enkele kuur,er volgen er altijd meer :) dus ruimte genoeg in de toekomst om te stacken. plus 500mg test ew is genoeg om hele leuke resultaten te zien.

-rodge

Ja en krijg je ook geen discussie van deca houd ik meer vocht vast. Als je eerst test only doet en daarna test/deca stack weet je het voor jezelf.

zeer interessant topic. ga t ff goed volgen want wil ook wel 6 a 7kg spiermassa aankomen, zeker niet meer :P

@rodge: op welk board ben jij mod?

Ja daaruit kan je al heel goed afleiden hoe die persoon eet en traint.

• Topic Starter Topic Starter
lekker hoor, nu is mijn topic naar de *****!

maar ok,
dus het zou slimmer zijn om 12 weken test-eh 500mg EW te doen.

ik ga dan maar wat meer info proberen in te winnen.

bedankt allemaal.

het is de bedoeling dat je info inwint voordat je aan aas begint kerel.

het zijn geen smarties.

• Topic Starter Topic Starter
chunky zei:
het is de bedoeling dat je info inwint voordat je aan aas begint kerel.

het zijn geen smarties.

het is echt goed mis hier. zo te zien zit iedereen maar af te wachten voor een kleine kansje om de andere af te zeiken. sinds ik hier aan het lezen ben is het me echt opgevallen dat er maar paar mensen bereid zijn om je een eerlijk antwoord te geven, de rest die zit maar te bedenken hoe ze je kunnen kleineren.

en denk je nou echt dat ik zomaar met aas zou beginnen? kap nou met al die onzin van 'je moet eerst goed gaan lezen en dan pas hier komen'. ik ben hier juist omdat ik de mening van anderen wil horen. dat wilt nog niet betekenen dat ik er niks van weet, maar simpelweg dat ik nog beter geinformeerd wilt worden. meer, kerel, meer. dat is the keyword. MEER info!

en ik vraag me echt wel af hoeveel mensen hier nou echt zogenaamde experts waren in aas gebeuren voordat ze eraan zijn begonnen!? iedereen haeft zogenaamd jaren kennis voordat ze eraan beginnen. tuurlijk.

p.s.
sorry van de quote. het bericht is niet persoonlijk bedoelt. ik heb het in het algemeen.

ggz zei:
en ik vraag me echt wel af hoeveel mensen hier nou echt zogenaamde experts waren in aas gebeuren voordat ze eraan zijn begonnen!? iedereen haeft zogenaamd jaren kennis voordat ze eraan beginnen. tuurlijk.

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ze anderen niet mogen behoeden om dezelfde fout te maken.

Terug
Naar boven