MuscleMeat

1ste cutkuurtje

Exvivo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
hoi,
ik ben 22 jaar en toch al enige tijd bezig met trainen
maar 4 jaar geleden ben ik (jong) en onbezonnen
begonnen met anabole.
Zonder maar iets research te doen heb ik me toen in de gym
anabole laten aansmeren.
met alle gevolgen vandien gyno en erge acne.
heb hierna buiten anavar niets meer gebruikt.
Dus benk ik me uiteindelijk ( te laat ) me er toch maar eens verder in gaan verdiepen.
nu ik veel gelezen heb wil ik toch zeker zijn of ik nu wel juiste keuze kan maken.

ik wou een cutkuurtje doen omdat ik graag vetpercentage iets lager zou krijgen en enkele harde kilo's mee nemen.
ook weet ik dat ik best gevoelig ben voor side's
Daarom had ik gedacht aan 1 van deze

1-12 250mg test e
1-12 400 primo
1-6 anavar 50 mg
14-16 nolvadex 20 mg

1-14 bold 500 mg
1-12 test e 250 mg
1-6 anavar 50 mg
16-18 nolvadex 20 mg

graag jullie raad en wat julie denken wat de beste keus is of anders zou moeten.

Kijk of eerst wat kilo's kan kwijtraken zonder roids maar met voeding en fatburning op de loopband en goed trainingschema. Kan je daarna cycle doen. Je kan ook iets met test / Winstrol of masteron overwegen.

bro je bent 1m73 75kg 15% bf... 4 years lifting? wat heb je in die 4 jaar gedaan.

en ik zou als ik jou was ff bloedwaardes checken, kijken of die anabolen die je hebt genomen nog sporen hebben achter gelaten...

en primo 400 is worthless, primo 800-1g+ for 10+ weeks at least. maar dat ga je niet kunnen betalen

en teveel compounds

en cutten is diet heeft niks met anabolen te maken. alleen tren zal direct vet verbranden.

ik zou cutten tot 70kg in single digit en dan 500mg test e gewoon doen voor 12 weken. simpel.

• Topic Starter Topic Starter
ja ben nu van de gyno af heb ik toen operatief laten verwijderen en acne is ook volledig weg.
ik ga vooral eerst wat meer cardio inlassen en een geschikt voeding schema volgen en het nog even uitstellen.
maar zou test e en tren meteen te zwaar zijn dan als ik na de cut op 70 kg zit ?

Laatst bewerkt:
Allebei wel leuke kuurtjes. Ik zou alleen de anavar de laatste 6 weken pas pakken en ook hoger doseren, liefste rond de 80mg.

ja ben nu van de gyno af heb ik toen operatief laten verwijderen en acne is ook volledig weg.
ik ga vooral eerst wat meer cardio inlassen en een geschikt voeding schema volgen en het nog even uitstellen.
maar zou test e en tren meteen te zwaar zijn dan als ik na de cut op 70 kg zit ?

Misschien een domme vraag maar kan je nu opnieuw gyno krijgen? Ze zuigen/snijden die vetcellen er als het ware uit toch?

Wat ik me heb laten vertellen is dat de kans gewoon net zo groot is zoniet groter want je bent gewoon erg gevoelig ervoor:)

• Topic Starter Topic Starter
Kan gynaecomastie na verwijdering terugkomen?
Er is zeer weinig wetenschappelijke literatuur bekend omtrent het opnieuw optreden van gynaecomastie na een operatie. Je zou verwachten dat wanneer het borstklierweefsel is weggehaald de gyno niet meer terug kan komen. In het enige wetenschappelijke onderzoek dat we konden vinden hierover bleek, dat van de 20 operaties - waarbij het klierweefsel werd weggehaald en bovendien liposuctie werd toegepast - er bij 3 de gynaecomastie weer terugkwam. Kortom, het is het dus feitelijk mogelijk dat het terug kan komen.

Dit kon ik vinden op internet maar er is veel tegenstrijdige informatie over vind ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven