MuscleMeat

1ste injectkuur welke van de 2?

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
24maart ga ik starten met een kuur

Heb er voor mezelf 2 uitgeschreven :

optie 1

12-15 nolva 20mg ed

1-10 test e 500mg ew
1-6 winstrol 50mg ed
1-10 proviron 25mg ed

12-15 nolva 20mg ed

Doel is om wat droge massa aan tekomen 5/10 kilo zonder me vet% te laten stijgen.

Stel ik doe optie 2 ,kan ik dan direct de provi erin gooien of moet ik daarmee wachten tot de laatste winstrol tab , omdat het allerbei een DHT is?

1ste kuur was winstrol only 6weken 50mg ed (september 2012)
Hiervan 4kilo overgehouden

Als het je eerste spuitjes zal zijn dan zou ik voor optie 2 kiezen, 2 ml per week maar. Hoef je ook niet zoveel te prikken. Je kan dan vb. MA 1ml zetten in de linker bil en DO 1ml in de rechter. Bij mn eerste keer had ik ook maar weinig prikjes gehad en ik bereid me voor op meer nu:P...

Maar volgens mij moet je per 250mg test 25mg proviron nemen, dus ik denk dat je het naar 50mg ed moet verhogen.

Optie 2 zou ook mijn keuze zijn idd met 50mg provi zoals hierboven vermeld.

• Topic Starter Topic Starter
Stel ik doe optie 2 ,kan ik dan direct de provi erin gooien of moet ik daarmee wachten tot de laatste winstrol tab , omdat het allerbei een DHT is?

+1 voor het helder weergeven van de opties. Mensen die willen kuren en meelezen, neem er een voorbeeld aan. Zo schrijf je een voorstel uit.

Persoonlijk zou ik bij optie 2 mast overwegen ipv proviron. 400/600mg per week. Ik zou winny 4 weken pakken en niet 6 maar je hebt al ervaring met 6 weken orals dat kan je prima zelf besluiten.

+1 voor het helder weergeven van de opties. Mensen die willen kuren en meelezen, neem er een voorbeeld aan. Zo schrijf je een voorstel uit.

Persoonlijk zou ik bij optie 2 mast overwegen ipv proviron. 400/600mg per week. Ik zou winny 4 weken pakken en niet 6 maar je hebt al ervaring met 6 weken orals dat kan je prima zelf besluiten.

thanx! Ik wil graag wat zakken in bf% maar ook wat massa pakken , ik weet het is het 1 of het ander maar er moet toch wat te fixen zijn om een beetje de middenweg te pakken?

Dacht zelf primo stacken vanwege de minimale sides en het onderdrukken van vochtretentie i.c.m test.

Ben bang dat ik max opblaas van alleen de test en dat is niet de bedoeling voor de zomer.

Wat is jou ondervinding/mening hierover Ymir?

Zoek eens de werking op van masteron die ik voorstelde. http://www.steroid.com/Masteron.php Ik heb geen primo ervaring wel masteron. Masteron helpt de omzetting naar oestrogeen op een milde manier tegen te gaan. Omdat het niet zo extreem is als een echte AI heb je niet zoveel sides of beperking van gains die je met een AI volgens mij wel hebt.

Masteron is ook een dht net als provi en winny. Winny is echter wel wat sterker in krachtgains maar dat is een oral die slecht voor je lever is. Mast + winny vind ik een hele fijne kuur die past bij jou doel en het is goedkoper dan primo + test en minder ml spuiten.

De discussie van mast+test vs primo+test hebben we vaker gehad op dbb. Ik ben pro mast+test maar sommige zweren bij primo.

Als je mast e pakt vanaf w1 gaat die na 4 weken echt goed werken en daarbij past jou kickstart met winny prima voor 4 wkn. Mast neemt over als je winny stopt.

Mijn mening over proviron is dat ik er heel sceptisch over ben, ik ken het verhaal over gebonden en vrije test maar in de praktijk merk ik niks van provi anders dan dat mijn prostaat winny en provi niet fijn vind (geen last van masteron wat vreemd is want dus ook een dht)

Laatst bewerkt:
Zoek eens de werking op van masteron die ik voorstelde. http://www.steroid.com/Masteron.php Ik heb geen primo ervaring wel masteron. Masteron helpt de omzetting naar oestrogeen op een milde manier tegen te gaan. Omdat het niet zo extreem is als een echte AI heb je niet zoveel sides of beperking van gains die je met een AI volgens mij wel hebt.

Masteron is ook een dht net als provi en winny. Winny is echter wel wat sterker in krachtgains maar dat is een oral die slecht voor je lever is. Mast + winny vind ik een hele fijne kuur die past bij jou doel en het is goedkoper dan primo + test en minder ml spuiten.

De discussie van mast+test vs primo+test hebben we vaker gehad op dbb. Ik ben pro mast+test maar sommige zweren bij primo.

Als je mast e pakt vanaf w1 gaat die na 4 weken echt goed werken en daarbij past jou kickstart met winny prima voor 4 wkn. Mast neemt over als je winny stopt.

Mijn mening over proviron is dat ik er heel sceptisch over ben, ik ken het verhaal over gebonden en vrije test maar in de praktijk merk ik niks van provi anders dan dat mijn prostaat winny en provi niet fijn vind (geen last van masteron wat vreemd is want dus ook een dht)

kijk dit is nog eens info waar ik wat aan heb! ik ga effe een studie "masteron" doen morgen! thanx kerel!

ja ja ymir is wel nuttig hier :P maar +1

• Like
Waarderingen: Ymir
Terug
Naar boven