AndroidHealthClinic

1ste keer geinjecteerd (vraagje)

chutebox

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
85kg
vandaag men eerste injectie(s) gezet . 2ml test in rechterdij en 2ml deca in linkerdij. ik durfde niet 4ml in 1 plaats injecteren. en ik was al bezig met alles dus dacht ik **** it , ik zal het wel zo doen zonder te vragen.

nu injecteren van de test ging zeer goed,ik voelde niets,aspireren ging prima(geen bloed). het lukte me perfect denk ik (hoop ik). ik heb iedere stap uitgevoerd van a-z. injecteerd met 0,8-40 naalden.

maar het injecteren van deca in mijn linkerdij ging niet zo gemakkelijk, ik dacht dat ik zeker in een spier zat, denk ik nog altijd. bij het injecteren had ik pijn niet echt verschrikkelijk pijn maar was wel ongemakkelijk. dan probeerde ik te aspireren ik zoog 1CC terug ,ik zag geen bloed maar aspireren ging ontzettend moeilijk alsof iets de zuiger aan het terugtrekken was en ik liet los en de zuiger schoot gewoon terug. (ik zag wel geen bloed)
dus besloot ik gewoon te injecteren. dit geen prima maar erna had ik zo'n ongemakkelijk gevoel en men spier stond opgespannen zondar dat ik het wou en had ik pijn. ik heb dit momenteel nog altijd maar minder.

moet ik me hierover zorgen maken jongens?

alvast bedankt.

ik neem aan dat je met je dij je bil bedoeld, mag ik hopen???

vandaag men eerste injectie(s) gezet . 2ml test in rechterdij en 2ml deca in linkerdij. ik durfde niet 4ml in 1 plaats injecteren. en ik was al bezig met alles dus dacht ik **** it , ik zal het wel zo doen zonder te vragen.

nu injecteren van de test ging zeer goed,ik voelde niets,aspireren ging prima(geen bloed). het lukte me perfect denk ik (hoop ik). ik heb iedere stap uitgevoerd van a-z. injecteerd met 0,8-40 naalden.

maar het injecteren van deca in mijn linkerdij ging niet zo gemakkelijk, ik dacht dat ik zeker in een spier zat, denk ik nog altijd. bij het injecteren had ik pijn niet echt verschrikkelijk pijn maar was wel ongemakkelijk. dan probeerde ik te aspireren ik zoog 1CC terug ,ik zag geen bloed maar aspireren ging ontzettend moeilijk alsof iets de zuiger aan het terugtrekken was en ik liet los en de zuiger schoot gewoon terug. (ik zag wel geen bloed)
dus besloot ik gewoon te injecteren. dit geen prima maar erna had ik zo'n ongemakkelijk gevoel en men spier stond opgespannen zondar dat ik het wou en had ik pijn. ik heb dit momenteel nog altijd maar minder.

moet ik me hierover zorgen maken jongens?

alvast bedankt.

In je bil kun je tot 5ml gaan,geen probleem...

En dat de zuiger vanzelf teruggaat is toch normaal,ik ben in me 7e week

en is bij mij ook zo dus don't worry bro

Btw is dit je eerste kuurtje,want 4ml is nogal veel voor 1e kuur.

En "ik dacht dat ik in een spier zat"!? Is toch goed,daarom noemen ze

het "intramusculair" ...

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik een zenuw geraakt heb , en heb gewoon verder gespoten :-s . is dit gevaarlijk?

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:42 ----------

In je bil kun je tot 5ml gaan,geen probleem...

En dat de zuiger vanzelf teruggaat is toch normaal,ik ben in me 7e week

en is bij mij ook zo dus don't worry bro

Btw is dit je eerste kuurtje,want 4ml is nogal veel voor 1e kuur.

En "ik dacht dat ik in een spier zat"!? Is toch goed,daarom noemen ze

het "intramusculair" ...

nee ik bedoelde het niet zo :) . enkel test deca kuur , nolva nakuur

zal nog wel vaker gebeuren dat je een zenuw raakt geen paniek is niet lekker maar ja dan moet je maar een andere hobby zoeken

Als je de naald erin zet en je voelt een pijnlijke blokade dan zit je waarschijnlijk in een zenuw, zou dan niet verder gaan en even op andere plek proberen. Heb het ook 2x gehad en dat voel je goed whehe.

Als je de naald erin zet en je voelt een pijnlijke blokade dan zit je waarschijnlijk in een zenuw, zou dan niet verder gaan en even op andere plek proberen. Heb het ook 2x gehad en dat voel je goed whehe.

En is dat in de gluteus Brian,en op een bepaalde diepte!?

De naald halfweg of bijna volledig erin,of kan dit op verschillende diepte's!?

En is dat in de gluteus Brian,en op een bepaalde diepte!?

De naald halfweg of bijna volledig erin,of kan dit op verschillende diepte's!?

Quads. Ik schuif hem er rustig in en dan kan je bv halverwege een blokade voelen dan weet je dat je ergens tegen aanzit.

Als je in een zenuw zit ging je het wel direct weten, precies een schok van electriciteit en veeel pijn.

Soms gaat het goed en soms gaat het is wat minder, is normaal.

Quads. Ik schuif hem er rustig in en dan kan je bv halverwege een blokade voelen dan weet je dat je ergens tegen aanzit.

K*t gevoel is dat idd, wat ik meestal doe dan (weet btw niet of het goed is), de naald heel klein beetje een andere richting opduwen, dan zit je meestal weer goed om verder te gaan. Of beschadig je op deze manier je spieren teveel?

K*t gevoel is dat idd, wat ik meestal doe dan (weet btw niet of het goed is), de naald heel klein beetje een andere richting opduwen, dan zit je meestal weer goed om verder te gaan. Of beschadig je op deze manier je spieren teveel?[/QUOTE]

Denk het wel ja. Heb het 2x gehad en heb hem er toen gewoon weer uitgehaald en een cm of 3 van de plek opnieuw geprobeerd.

K*t gevoel is dat idd, wat ik meestal doe dan (weet btw niet of het goed is), de naald heel klein beetje een andere richting opduwen, dan zit je meestal weer goed om verder te gaan. Of beschadig je op deze manier je spieren teveel?[/QUOTE]

Denk het wel ja. Heb het 2x gehad en heb hem er toen gewoon weer uitgehaald en een cm of 3 van de plek opnieuw geprobeerd.

Oke, ga ik volgende keer ook maar eens doen dan, moet zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb van de injects.

Terug
Naar boven