MitchHedberg
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).En het masseren van de spier kan ook wel is helpen heb ik gehoord

Nja een keer is leuk, maar als je niet eens normaal kunt fietsen/ ergens heen kunt gaan ben ik het zo beuHeb ik ook in het begin gehad op een gegeven moment gaat je lichaam eraan wennen en heb je het niet heb vaak zat kreupel gelopen op niet op 1 kan kunnen liggenvind het wel wat hebben eigenlijk haha
. Het is ook lastig te verklaren aan mensen dat ik elke maandag "spierpijn" heb... Ga ik doen!Goed blijven ademen tijdens en na het injecteren en probeer denkbeelding de zuurstof naar je spier te sturen. Dit zal helpen te ontspannen.
Heb je zelfs na vaak prikken nog injectiepijn? Gebruik je nog ubiprofen voor het injecteren?Ik ben er in ieder geval geen voorstander van heb het vaak geprobeerd kreeg er ontstekingen dus toen die tijd niet meer gedaan en gaat prima nu.
Moet wel zeggen heb er heel wat spuiten op zitten![]()
Tijdens eerste kuur de eerste vier weken ook enorm veel last van gehad: kon niet meer normaal wandelen, enorme zwelling op kont en deel van dijbeen :s , s'nachts wakker worden met koorts, klappertanden, grieperig zijn... Maar doorgezet en uiteindelijk was mijn lichaam gewend aan de externe stoffen en kon ik knallen![]()
. Er lijkt een beurse plek te komen op de plaats waar geinjecteerd is (ongeveer zo groot als het rechtshoek op de foto)...
http://i43.tinypic.com/o5bat3.jpg
de spotinjectie die daar (spotinjections.com) word getoond is ook te laag imo.
vind het geen goed voorbeeld. je wilt wat meer rechts bovenin prikken.
deze illustreert dat beter;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Scheelt volgens mij enorm tussen de UG merken in. Ik heb en ben hier ZEER tevreden over. Mijn eerste injectie gisteren avond gezet. Volgens mij is alles prima verlopen en ik lees ook heel vaak van mensen die het zeer prettig vinden om te injecteren.
Nog een tip die ik kan geven is dat je de naald best nog een minuutje in je lichaam laat nadat je alle test hebt geinjecteerd. Zo verspreid de olie zich eerst goed in de spier en heb je bijna geen kans dat de olie in het `prikhol` een beetje omhoog loopt waardoor het dus op gevoeligere plekken terecht kan komen. Ook snel uittrekken van de naald helpt hier bij.
Geen solide advies maar een goeie gok uit mijn eigen ervaring.
Succes er nog mee!