Fitness Seller

1ste keer winstrol (pilletjes) tips?

annootjen

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
kuur winstrol (pilletjes)

ik ben momenteel 22 en ben net begonnen aan mijn eerste keer winstrol (oral) momenteel weeg ik 86 bij 1m72 ik doe niet alleen fitness(4keer in de week) maar ook voetbal en sinds kort doe ik ook 1 keer in de week aan barren hangen , optrekken, klimrekken, zandzakken sleuren , kettler bal enz ( beetje zoals op youtube als je hannibal street training indrukt)

ik heb dus winstrol gekocht 100tabs per potje 10mg en ga 2potjes nemen
ze hebben mij gezegd opbouwen , 3dagen 1pil , 3dagen 2 pillen , 3dagen 3pillen , en dan eventueel direkt naar 5pillen per dag
is dit de beste manier of niet?

ik ga voor de lever wat te reinigen ondertussen ook mariadistel nemen ... is dit goed of doet dit amper iets?

verder let ik tijdens de kuur op mijn voedsel , neem ik genoeg supplementen in (ewitten , aminozuren , creatine enz ) en let ik erop dat ik meer dan genoeg water drink!

hebben jullie nog tips wat ik extra kan doen?

Laatst bewerkt:
ja, de FAQ's lezen en de zoekfunctie gebruiken .

Wat ben je nou voor oelewapper? Je bent al begonnen en gaat nu pas om advies vragen?! Das hetzelfde als een potje MDMA bestellen, naar het testcentrum rijden en onderweg er naartoe vast wat ervan snoepen... :rolleyes:

Maar onder het mom beter laat dan nooit......

Winny niet opbouwen gewoon dagelijks 40 of 50mg innemen, bij het ontbijt 2 tabs en voor de training 2 of 3 tabs.

Verder mag je hier ook geen merken noemen... :eek:

En haal vast Omega3 om je gewrichten soepel te houden en Taurine om evt backpump tegen te gaan.

Succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben je nou voor oelewapper? Je bent al begonnen en gaat nu pas om advies vragen?! Das hetzelfde als een potje MDMA bestellen, naar het testcentrum rijden en onderweg er naartoe vast wat ervan snoepen... :rolleyes:

Maar onder het mom beter laat dan nooit......

Winny niet opbouwen gewoon dagelijks 40 of 50mg innemen, bij het ontbijt 2 tabs en voor de training 2 of 3 tabs.

Verder mag je hier ook geen merken noemen... :eek:

En haal vast Omega3 om je gewrichten soepel te houden en Taurine om evt backpump tegen te gaan.

Succes ;)

om even terug te komen op die oelewapper!
ik kom gewoon extra tips vragen in de gym bij ons heb ik al heel wat opgestoken van de uitbater die deed vroeger niet anders dan kuren .
maar vooral spuiten en niet echt enkel winstrol en verder ken ik ook genoeg mensen die regelmatig kuren dus ik weet er wel al iets van! ik hoor graag verschillende menigen en denk wel dat er meer mensen hierop zitten die me meer tips kunnen geven dan de mensen die ik ken die maar af en toe eens kuren , waarom is het beter om direkt 4tabs te nemen ipv op te bouwen ? en die omega 3 bestel ik zo :) taurine heb ik hier al staan !
thx voor die tips ;)

grts

Opbouwen enkel als je weet dat je erg side gevoelig bent en dus langzaam kunt wennen aan de stof(fen). Je wilt het liefst zo snel mogelijk stabiele bloedwaardes, vandaar dus meteen op de juiste dosis te starten.

Verder moet je het natuurlijk zelf weten of je eerst wil starten en daarna pas door wilt vragen. Your Body&Mind ;)

1 pil per dag is ook gewoon nutteloos. Gewoon op 40 of 50 mg beginnn

neem je dan ook een nakuur?

voorbeeld :

week 1 tem week 6 = 50mg winny elke dag (niet opbouwen of afbouwen)
dan een korte nakuur met 20 mg nolvadex elke dag.

• Topic Starter Topic Starter
ja de nakuur zou normaal idd nolvadex worden :)

voorbeeld :

week 1 tem week 6 = 50mg winny elke dag (niet opbouwen of afbouwen)
dan een korte nakuur met 20 mg nolvadex elke dag.

korte nakuur....zelf verzonnen,of kan je het onderbouwen.?? Ik weet uit ervaring dat je FSH/<LH spiegel 4+ nodig heeft om te verhogen zodat Test werkelijk tussen de 20-30nm/l stijgt. Lach me gek met die lui die 2 weekjes adviseren,omdat winny licht is.....nakuur normaal,of nakuur niet!!!

korte nakuur....zelf verzonnen,of kan je het onderbouwen.?? Ik weet uit ervaring dat je FSH/<LH spiegel 4+ nodig heeft om te verhogen zodat Test werkelijk tussen de 20-30nm/l stijgt. Lach me gek met die lui die 2 weekjes adviseren,omdat winny licht is.....nakuur normaal,of nakuur niet!!!

Je klinkt toch af en toe wel serieus humeurig hoor. Je leeft precies altijd zelf in een nakuur. Ook niet echt een bron van positiviteit hier. En er staat nergens in mijn post 2 weken nakuur.

4 weken nakuur met nolvadex is waarschijnlijk de beste keuze. Mijn allereerste kuur was 6 weken winny depot 50mg en toen geen nakuur gedaan. Dat was een 10tal jaar geleden & volgens mij was een nakuur bij winny niet de gewoonte. Heb ik geen hinder van ondervonden. Bij test en andere AS is het m.i. absoluut 100% nodig. Maar bon, als onderzoek zou aantonen dat 4 weken nolvadex nodig is bij een winny kuur, zal ik het niet tegenspreken.

post je voeding eens..

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 16:37 ----------

en wat is je doel?

Je klinkt toch af en toe wel serieus humeurig hoor. Je leeft precies altijd zelf in een nakuur. Ook niet echt een bron van positiviteit hier. En er staat nergens in mijn post 2 weken nakuur.

4 weken nakuur met nolvadex is waarschijnlijk de beste keuze. Mijn allereerste kuur was 6 weken winny depot 50mg en toen geen nakuur gedaan. Dat was een 10tal jaar geleden & volgens mij was een nakuur bij winny niet de gewoonte. Heb ik geen hinder van ondervonden. Bij test en andere AS is het m.i. absoluut 100% nodig. Maar bon, als onderzoek zou aantonen dat 4 weken nolvadex nodig is bij een winny kuur, zal ik het niet tegenspreken.

De laatste tijd staat er heel vaak op het forum kuurvoorstellen met een nakuur van een week of 20. Aangezien je een korte nakuur adviseerde zal Kriel wel gedacht hebben dat je minder dan 4 weken bedoelde.

Nee nee,ben alleen erg benieuwd waar dat ooit begonnen is,nakuur op korte tijd,nix persoonlijks,maar het is bull,omdat lh en fsh langzaam stijgt,kom soms bot uit de hoek,maar wordt moe van adviezen die ooit iemand verzonnen heeft

Nee nee,ben alleen erg benieuwd waar dat ooit begonnen is,nakuur op korte tijd,nix persoonlijks,maar het is bull,omdat lh en fsh langzaam stijgt,kom soms bot uit de hoek,maar wordt moe van adviezen die ooit iemand verzonnen heeft

ah, ok :) Ik lees echt met plezier je posts hoor. Je kent er meer van dan mezelf, en ik leer graag bij. Je bent soms wel wat bot, maar dat nemen we er graag bij :D

Terug
Naar boven