AndroidHealthClinic

1ste kuur heb advies nodig en een check up

La vendetta

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik heb een professioneel bodybuilder achter de hand, deze heeft me iets voorgeschreven, maar had graag jullie reactie hierop.

Ik train al 3jaar...weeg 79kg en Vet% 9 en 1.82m.

zo ziet het eruit:

1 tot 8weken:
-Maandag : 200mg Deca ( Norma boline)
250mg enanthaat ( Norma enanthaat)
-Donderdag: 200mg Deca ( Norma boline)
-Zaterdag : 100mg ( 2x 50mg) Winstrol injecties
1x 1500 eu Prignil

Supplementen: 100% Whey Protein ( 2x 40gram/dag)
Voeding: per gerecht: 50% groeten/fruit
30% eiwitten
20% koolhydraten

Graag jullie reacties hierop

succes

Het zal mij benieuwen wat voor reacties je krijgt.

Hoi,

Ik heb een professioneel bodybuilder achter de hand, deze heeft me iets voorgeschreven, maar had graag jullie reactie hierop.

zo ziet het eruit:

1 tot 8weken:
1x 1500 eu Prignil

30% eiwitten
20% koolhydraten

succes

Amaai da is nogal ne pro zeg.
Zoveel Deca in zon klein lichaam succes met de deca d*ck, winstrol 1x per week en dan nog 100mg die is goe bezig. Winstrol neem je EOD 50mg of sommige 100mg maar das voor de echt grote jongens. Schone pro is da, of die gast kent er de balle van of gij hebt alles fout begrepen of er is gene pro of de pro heeft u bij uw kloten.
+Zet uw post eens op de juiste plaats hé jongen gewoon onder anabolen, het gaat hier tog ni over een kuur dagboek of wel soms?
MVG A40.

Hoi,

zo ziet het eruit:

1 tot 8weken:
gezien de halfwaardetijd van winstrol kan je heb beter ED zetten, misschien EOD
1x 1500 eu Prignil
daar hoef je niet direct mee te beginnen

Voor de rest TestE 10 weken, en de deca 8 weken

30% eiwitten
20% koolhydraten