AndroidHealthClinic

1ste kuur heb advies nodig en een check up

La vendetta

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik heb een professioneel bodybuilder achter de hand, deze heeft me iets voorgeschreven, maar had graag jullie reactie hierop.

Ik train al 3jaar...weeg 79kg en Vet% 9 en 1.82m.

zo ziet het eruit:

1 tot 8weken:
-Maandag : 200mg Deca ( Norma boline)
250mg enanthaat ( Norma enanthaat)
-Donderdag: 200mg Deca ( Norma boline)
-Zaterdag : 100mg ( 2x 50mg) Winstrol injecties
1x 1500 eu Prignil

Supplementen: 100% Whey Protein ( 2x 40gram/dag)
Voeding: per gerecht: 50% groeten/fruit
30% eiwitten
20% koolhydraten

Graag jullie reacties hierop

succes

Het zal mij benieuwen wat voor reacties je krijgt.

Hoi,

Ik heb een professioneel bodybuilder achter de hand, deze heeft me iets voorgeschreven, maar had graag jullie reactie hierop.

zo ziet het eruit:

1 tot 8weken:
1x 1500 eu Prignil

30% eiwitten
20% koolhydraten

succes

Amaai da is nogal ne pro zeg.
Zoveel Deca in zon klein lichaam succes met de deca d*ck, winstrol 1x per week en dan nog 100mg die is goe bezig. Winstrol neem je EOD 50mg of sommige 100mg maar das voor de echt grote jongens. Schone pro is da, of die gast kent er de balle van of gij hebt alles fout begrepen of er is gene pro of de pro heeft u bij uw kloten.
+Zet uw post eens op de juiste plaats hé jongen gewoon onder anabolen, het gaat hier tog ni over een kuur dagboek of wel soms?
MVG A40.

Hoi,

zo ziet het eruit:

1 tot 8weken:
gezien de halfwaardetijd van winstrol kan je heb beter ED zetten, misschien EOD
1x 1500 eu Prignil
daar hoef je niet direct mee te beginnen

Voor de rest TestE 10 weken, en de deca 8 weken

30% eiwitten
20% koolhydraten

Je neemt geen vetten ?? Als ik het zo bekijk gezien naar de lage KH en de vele groenten wil je cutten en niet bulken, dan is dit een k*tkuur. En gezien je vet% hoef je niet te cutten en kan je beter bulken, daar is deze kuur wel geschikt voor,maar laat dan de winstrol voor wat het is en houd het op de deca en test, respectievelijk 400 mg EW en 500 mg EW (200 mg deca is misschien ook wel genoeg). Voor de rest kan ik qua voeding niet veel meer zeggen dan dat je verhoudingen k*t zijn.

succes

Hierbij mijn reactie, succes met het zoeken.

Je vroeg hoe ik het zou doen bij je andere post in het gehyjackte topic, wel met jouw stats zou ik niet gaan kuren maar goed gaan eten en trainen voor ik aan een kuur begon. Lees eerst eens deze zeer interesante posts. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wil-mijn-eerste-kuur-beginnen-100495/, [Link niet meer beschikbaar], http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/, http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/, http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/, http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/
Als je dat allemaal hebt gelezen en begrepen dan begrijp je wat voor domme post je plaatste.

MVG A40

Laatst bewerkt:
Neemt er gezellig een bakje kwark bij, zet zich neer en wacht rustig de reacties af

:D

• Topic Starter Topic Starter
Hey makker,

Je kan ook professioneel doen, weet je wel.
Stomme vragen bestaan niet, wel stomme antwoorden.

Ik vraag hier raad that's it of wel doe je dat met plezier en doe je waarvoor deze site staat ofwel moet je maar niet luidop denken.

bwa, vind het er niet zo ongewoon uit zien

500 test + 400 deca + winny + hcg (mss wat hoge dosering, maar zo zijn er hier wel meer hé)

die winny injects dacht ik dat je idd vaker moest zetten (ed of eod)

feitelijk een bread&butter, waarom geen dboll ipv winny

Hey makker,

Ik vraag hier raad that's it of wel doe je dat met plezier en doe je waarvoor deze site staat ofwel moet je maar niet luidop denken.

Nope, stomme vragen bestaan wel.. net als stomme mensen

Hey makker,

Je hebt gelijk.

Langs de andere kant: waar begint voor ieder apart het moment van stom zijn?

Terug
Naar boven