AndroidHealthClinic

1ste kuur maar welke?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
hallo,

Ik ben van plan om binnekort mijn 1ste kuur te gaan nemen.
Maar ik weet niet welke ik moet gebruiken.
ik ben bijna 19 en train ongeveer 3 jaar intensief.
ik weet dat er risico's aan verbonden zijn maar ik zoek toch een wat lichte {veilige}
En hoeveel hou je dan over {gewicht}

1.70---65kilo

Bvd

Laatst bewerkt door een moderator:
1.75 meter, 65 kilo en je traint 3,5 jaar?? Bullshit!!

MrJ? Copypaste? ;)

Je bent 19 jaar en je zegt dat je 3,5 jaar intensief traint? Hoe train jij dan? Je weegt 65(!) kilo bij 175cm? Gaat er bij mij niet in, ik raad jou kuren ten zeerste af! Niet zozeer omdat je de makkelijkste weg wil maar ook je leeftijd..

kai_S zei:
hallo,

Ik ben van plan om binnekort mijn 1ste kuur te gaan nemen.
Maar ik weet niet welke ik moet gebruiken.
ik ben bijna 19 en train ongeveer 3 jaar intensief.
ik weet dat er risico's aan verbonden zijn maar ik zoek toch een wat lichte {veilige}
En hoeveel hou je dan over {gewicht}

1.70---65kilo

Bvd

A.s. zijn niet licht.. of veilig. Enkel verstandig gebruik beperkt de gevolgen van ongewenste bijwerkingen. Bij 19 jaar en 65 kilo wegende is het niet verstandig om voor anabolica te kiezen.

Zorg dat je training en voeding optimaal is..zie sub-fora.. en zet hiermee massa aan tot je aan/tegen je natuurlijke limiet zit en denk dan pas aan een anabole steriode om voorbij dat punt te komen.

Als dit bovenstaande niet is wat je horen wilt; Kies voor anavar voor deftige vooruitgang en kwalitatieve massa.. gezien het feit dat je zo licht bent zal je wel redelijk droog zijn en hiermee tevreden zijn.. anavar is licht androgeen en algemeen genomen redelijk mild.

suc6

Als je 65 kilo weegt bij 1,70 meter, heb je volgens mij gedurende die 3 jaar veel te weinig gegeten. In dat geval heb je ook NIKS aan een kuur.

Om te gaan kuren, moet je eerst voor je zelf uitvogelen hoeveel je moet eten om aan te komen zonder AAS.

Stel idd eerst een voedingsschema op, neem dit dan icm met supps zoals bijv weightgainer waar je geheid mee zult aankomen en vervolgens kun je in een later stadium denken aan aas. Zoals eerder ook al gezegd is zal het dan veel effectiever zijn.

Want geloof me, bijna niemand is ooit tevreden met het resultaat dat ze boeken met aas gebruik. Er is altijd wel iets dat niet goed genoeg is gegroeid vindt men dus je kunt beter eerst natuurlijk aan je limiet zitten en dan aan aas beginnen.

Laatst bewerkt:
Hey Kai,zoals je al kunt zien aan de reacties,is voeding een van de beste anabolen!combinatie training,voeding en rust.Ga intensief aan de slag met je voedingspatroon,ik wil je daar wel bij helpen.neem minstens 3 x per dag een weightgainer shake.eet veel brinta,kwark en dat soort dingen.vlees zoals kip,is de voor de hand liggende keuze.rijst en pasta e.d.Jij kan zelf bepalen wat je het lekkerst vind,als je maar om de 2 a 3 uur eet.Je bent een ectomorf,dus wat training betreft:zware gewichten,met minder reps.je verbranding is al erg hoog,dus door minder herhalingen te doen met meer gewicht zorg je ervoor dat je verbranding niet nog hoger word.veel succes!!

Croupier zei:
Hey Kai,zoals je al kunt zien aan de reacties,is voeding een van de beste anabolen!combinatie training,voeding en rust.Ga intensief aan de slag met je voedingspatroon,ik wil je daar wel bij helpen.neem minstens 3 x per dag een weightgainer shake.eet veel brinta,kwark en dat soort dingen.vlees zoals kip,is de voor de hand liggende keuze.rijst en pasta e.d.Jij kan zelf bepalen wat je het lekkerst vind,als je maar om de 2 a 3 uur eet.Je bent een ectomorf,dus wat training betreft:zware gewichten,met minder reps.je verbranding is al erg hoog,dus door minder herhalingen te doen met meer gewicht zorg je ervoor dat je verbranding niet nog hoger word.veel succes!!

Niet te vergeten in je voeding is dat je zoveel mogelijk roodvlees naar binnen moet werken om zoveel mogelijk massa te creeeren. biefstuk met aardappelpuree bijv is goed te doen.

Laatst bewerkt:
is helemaal nergens voor nodig, hoezo per se rundvlees? ik vind magere kipfilet een veel betere eiwitbron dan rundvlees, neem aan dat je doelt op biefstuk natuurlijk. kipfilet heeft zo'n beetje de hoogste biologische waarde. daarnaast is tonijn en koolvisfilet een prima eiwitbron. magere kwark is al weer wat minder maar ook best goed te doen.

ik heb totaal geen vlees in mijn dieet zitten en ik ben toch prima gegroeid. ken bovendien een vegetarische bodybuilder en die is 117 kilo tegen 9 procent vet dus je kan niet zeggen dat dat een kleine jongen is.

Latin spirit zei:
is helemaal nergens voor nodig, hoezo per se rundvlees? ik vind magere kipfilet een veel betere eiwitbron dan rundvlees, neem aan dat je doelt op biefstuk natuurlijk. kipfilet heeft zo'n beetje de hoogste biologische waarde. daarnaast is tonijn en koolvisfilet een prima eiwitbron. magere kwark is al weer wat minder maar ook best goed te doen.

ik heb totaal geen vlees in mijn dieet zitten en ik ben toch prima gegroeid. ken bovendien een vegetarische bodybuilder en die is 117 kilo tegen 9 procent vet dus je kan niet zeggen dat dat een kleine jongen is.

Typfout, ik bedoelde roodvlees. Is alweer aangepast.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven