MuscleMeat

1ste kuur

maxx2

Novice
Waardering
0
Hallo,wou effe jullie mening over mijn 1ste kuur,en graag over de kuur en niet vragen naar wat ik eet en al,ik weet wat ik eet!

Het is een 8 weken kuur :
nandrolon deca 200mg/ml 30ml
testosteron enanthaat 250mg/ml 30ml
en denk dat ik ook nog vanaf het 5de week winstrol tabletten zal nemen,
als laatste neem ik clomid of nolvadex als nakuur!
Benieuw naar jullie reacties,alvast bedankt!

ben noob maar is dat niet veel voor je eerste kuur deca test en winny :|

• Topic Starter Topic Starter
thx voor reply,het is een beetje veel denk het ook maar wil graag 10 tot 15 kg bijkomen en is het beter dat ik de winny achterlaat? thx

is zowieso te veel als je van plan bent dat allemaal te gebruiken de eerste keer.
Dan zit je praktisch aan meer dan 750mg test en 600mg deca per week en dan nog winny. Beetje veel. 500 test en 400 deca is toch echt het maximum. Zou het persoonlijk zelfs voor tweede kuur nemen. Winny erbij is ook niet echt ideale samenstelling. Zou ik achterwege laten. En 10-15kg kan je wel vergeten. Tenzei je zo hard gaat op de vocht....maar dan nog is boven 10kg nog steeds een hele prestatie.

is wel te doen als je aanleg hebt..ik kwam meestal 12 tot 15 kilo bij van elke kuur(natuurlijk ook wat vocht bij)zat op 500mg deca en 500test voor 8 weken(15kg),ook wel wat vet,en men laatste keer 12kg op 500 deca en 1 sust 6weken.
Ik zou 200mg deca en 250sust nemen en als je winny er echt wilt bijdoen gewoon eerste 4 weken op 30mg.
hoger dan 200mg deca zou ik niet gaan is vooral vocht,test mag tot 500,maar is voor eerste kuur zeker niet nodig
maar 10 tot 15 kilo bijkomen is echt te veel,als je boven de 12 kg gaat heb je zeker striemen.
5 tot 6kg mooie spiermassa is heel goed moest je het kunnen behalen,wat zeer moeilijk is.

tuurlijk is het wel mogelijk om 10-15kg aan te komen. Ik zei ook niet dat het niet mogelijk was. Het ligt natuurlijk ook aan waar je van komt etc. Het gaat om de netto resultaat eindelijk. Ik bedoel ik kan een uitgehongerde afrikaan wel 30kg laten aankomen met een test only kuur en wat eten. Daarom zijn die cijfers gewoon onzinnig omdat het helemaal niets zegt over de netto resultaat en de persoon zelf.

Hallo,wou effe jullie mening over mijn 1ste kuur,en graag over de kuur en niet vragen naar wat ik eet en al,ik weet wat ik eet!

Het is een 8 weken kuur :
nandrolon deca 200mg/ml 30ml
testosteron enanthaat 250mg/ml 30ml
en denk dat ik ook nog vanaf het 5de week winstrol tabletten zal nemen,
als laatste neem ik clomid of nolvadex als nakuur!
Benieuw naar jullie reacties,alvast bedankt!

eigenlijk als ik jou was begon ik alleen met winstrol daar kan je al van groeien omdat het je eerste kuur is zal je lichaam goed reageren
je moet altijd laag beginnen en je kan daarna nog zien

Terug
Naar boven