AndroidHealthClinic

1ste kuur

gains20

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo
Ik ben 20 j en 1m75 en weeg 76 kg met 10 % vet en zou een eerste kuur willen nemen
Hebben jullie een voorstel voor een zo veilig mogelijke en goede kuur ?
Zelf had ik deze kuur gevonden
Week 1/4 dianabol 40mg/dag
Week 1/10 testosteron e 250mg/week
Week 1/10 boldenone 250mg / week
Weekb13/16 nolvadex 20 mg/dag
Wat denken jullie ?

Hallo
Ik ben 20 j en 1m75 en weeg 76 kg met 10 % vet en zou een eerste kuur willen nemen
Wat denken jullie ?
Leuk dat je een kuurtje hebt gevonden. Waarom lijkt jou deze kuur iets?

• Topic Starter Topic Starter
Het geeft massa en kracht en er is net iets minder kans op vocht en gynecomasti dan bij deca

Hallo
Wat denken jullie ?

Ik ken de halfwaarde tijd van boldenone niet uit het hoofd, maar met enanthate kan je de nakuur al na 10 dagen beginnen. De meesten kiezen ervoor om twee weken na de laatste inject de nakuur te starten.

Het geeft massa en kracht en er is net iets minder kans op vocht en gynecomasti dan bij deca

Je zult met dbol en test combi anders genoeg vocht meepakken, tenzij je dieet on point is. Gyno krijg je ook zonder problemen van test (oestrogeen verhoging), het is maar net hoe gevoelig je ervoor bent.

Zou persoonlijk de bold er uit laten deze word normaal ook 15 weken gepakt en op 400 tot 600mg per week

Zou als eerste kuurtje gewoon 500 mg test e zetten voor 10 weken evt kickstart dbol of winny op 30/40 mg per dag

Nakuren met nolva 4 weken op 20 mg
Evt hcg mee laten lopen vanaf week 1 tot aan nakuur

Als je bang bent voor gyno zorgen dat je nolva of een ai bij de hand hebt

Beter voor je gains? Dus meer gains? Bron?
Als je Cools topic even doorleest of vraagt zul je er genoeg te weten over komen. Oestrogeen heb je ook nodig om goed op te groeien, minder oestrogeen gaat gains in de weg. En aangezien gyno iets is door een disbalans in A/E kun je beter A omhoog halen ipv E omlaag.

Op zich best wel logisch, dacht zelf eerder dat gyno werd veroorzaakt door oestrogeen. Van @Cools kun je nog veel leren:).

Daarbij is Mast of Primo ook anaboler dan een Aromasin.

Terug
Naar boven