XXL Nutrition

1ste Kuurvoorstel

deniz1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hey allemaal,

Over een maandje ga ik beginnen met mijn kuur. Zoals je aan de titel ziet word dit mijn eerste kuur. Ik wil zoveel mogelijk vvm winnen. Mijn bf is nu 12% en weeg 78. Ben van plan om te cutten naar 10%bf.
Ik wil tijdens de kuur niet te veel aan vet aankomen dus hoop ik dat ik van 10 bf naar 12 bf ga aan t eind van de kuur.

De kuur ziet er alsvolgt uit.
Wk 1-10 Test e 750mg ew(verdeeld door 2 injecties per week maandag 375mg donderdag 375mg)
Wk 1-16 aromasin 12,5mg ed
Wk 12-16 nolvadex 20mg ed

Aromasin om vet, vocht en gyno tegen te gaan dus geen vragen over wrm aro enz.

Macros tijdens de kuur
Kcal 3600-3700
Eiwit 300
Koolh 320-350
Vet 70- 90

Trainingsschema is leg push pull 2x in een week dus 6 dagen gym.

Voedingsschema drop ik in mijn kuurlog over een maandje. Moet nog ff alles regelen (gear,supps,)

Wat vinden jullie van deze kuur. Ik weet dat ik straks de vraag ga krijgen wrm 750mg test e omdat ik meer massa wil aanmaken.

Laatst bewerkt:
500 test is voldoende voor je.

Waarom laat je aro meelopen?

• Topic Starter Topic Starter
Is voldoende maar ik pak 750

Altijd grappig die gasten.... Zetten hier een kuur neer, vragen wat men er van vind maar meteen aangeven dat hij geen vragen / commentaar wil over de aro en bij een opmerking over de dosis test meteen advies weerleggen en zijn eigen ding doen.

Vraag dan ook niet om commentaar als je het eigenlijk toch niet wil en toch doet wat je zelf al bedacht hebt.

500mg test ga je al goed op groeien. 5-7 droge kilos sowieso. Die 750 kan je altijd de volgende keer doen. Anders zit je straks misschien met je 2e kuur al op 1gram test.

Aro zou ik 10mg EOD doen. Dat is al voldoende. Verhogen kan altijd nog. Van aro merk ik dat ik meer sloom en meer moe ben. Energy level is lager, ik moet echt nu vaker koffie Ofzo pakken

Aro is niet eens nodig, het is alleen maar dom om preventief een ai te gebruiken.
Als je bang bent voor wat vocht van alleen test in een bulk moet je niet gaan kuren.
Voor gyno gewoon nolva bij de hand houden.

Altijd grappig die gasten.... Zetten hier een kuur neer, vragen wat men er van vind maar meteen aangeven dat hij geen vragen / commentaar wil over de aro en bij een opmerking over de dosis test meteen advies weerleggen en zijn eigen ding doen.

Vraag dan ook niet om commentaar als je het eigenlijk toch niet wil en toch doet wat je zelf al bedacht hebt.

500mg test ga je al goed op groeien. 5-7 droge kilos sowieso. Die 750 kan je altijd de volgende keer doen. Anders zit je straks misschien met je 2e kuur al op 1gram test.

Aro zou ik 10mg EOD doen. Dat is al voldoende. Verhogen kan altijd nog. Van aro merk ik dat ik meer sloom en meer moe ben. Energy level is lager, ik moet echt nu vaker koffie Ofzo pakken

Inderdaad. Vraag dan gewoon niks en doe lekker je ding.

Doordat ik mijn ding doe 1 vraagje. Nakuur moet 1/3 zijn van je kuur zal ik dus 3 of 4 weken nolva gebruiken?

Doe gwn je ding

Welke sportschool train je?

.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Doordat ik mijn ding doe 1 vraagje. Nakuur moet 1/3 zijn van je kuur zal ik dus 3 of 4 weken nolva gebruiken?

Dat weet je toch?! Je doet je ding!

Maar euhm.. Eigewijs is ook wijs.
Doe je ding!

Dan pak ik 4 weken xx

750 mg pw eerste kuur, totaal onnodig! mijn eerste kuur was bijv 250 mg pw en ging hard! zou hem max op 500 mg zetten

en niet zo eigenwijs doen en gewoon luisteren.

:roflol:

weer reden om komende dagen wat binnenpretjes te hebben mocht ik aan dit topic denken

''The summer is magic''

De dagelijkse trein leef wil idd nog weleens saai zijn dus lolletjes zijn welkom :grinny:

Domme topic. Als je geen advies wil, hou dan je topic voor jezelf?

750 voor een eerste kuur, nergens voor nodig..wat zet je dan in een tweede of derde kuur? 2 gr test en 2 gr tren ofzo ?
Gwn wk 1-10 500 test en 500 iu hcg.. nolva bij de hand.

Denken jullie dat 12.5mg ed aromasin genoeg zal zijn om minder vocht vast te houden en gyno tegen tegaan bij een 750mg test e ??

Mss is provi interessanter voor jou.. lees je eens in..

Terug
Naar boven