AndroidHealthClinic

1ste zet winstrol 1 ml eod

kwante

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hoi,
Ik ga dus beginnen met men 2 de kuur winstrol.
Hiervoor heb ik winny tabs gebruikt, maar was er niet echt van onder de indruk.
Men eten zat wel niet echt goed, waarscheinlijk lag het daar wel aan.
Nu nog even en vraagje, ben daarstraks naar de apotheek geweest en heb naalden + spuitjes. Maar ik heb 5 ml spuitjes mee gekregen omdatdie van 3 op waren. Nou vindt ik zelf 5 ml spuitjes precies wat groot voor 1 ml te injecteren. Wat is jule mening ?

Kan prima hoor.

Hehe een beetje vreemde vraag inderdaad maar kan gewoon uiteraard!
Kun je laten weten hoe de injects gingen, heb veel nare verhalen gehoord qua injectie pijn op winnie , wil wel eens weten hoe jij dat ervaard.

:roflol:

Het was pas dom geweest als hij slin spuitjes had gehaald en had gevraagd hoe hij hier 5ML mee moest zetten :o

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt ;)

Wat maakt het nou weer uit of een naald 1 ml of 100 ml is.. zo lang je er netjes afgemeten 1 ml in kan doen is het toch gewoon goed..

Really, dan ga je zetten en neem je nog minder winny dan je 1e kuur die je tegen viel? Zet gewoon 500 mg test elke week.

Waarom zou je EVER winny inject gaan zetten? ???

Stuur ff een berichtje als je koorts heb...

Ik zal je een voorbeeld geven:

Een maat van me wilde perce winstrol inject gaan zetten omdat hij van een oud bodybuilder had gehoord dat dit plaatselijk extra volheid in je spieren zou brengen.
Gezien het eerst via je lever opgenomen moet worden kan je het net zo goed in je lala injecteren, want spot boeit niet.
Ik raadde het hem ernstig af gezien winstrol op waterbasis heel slecht opgenomen kan worden door het lichaam, achterblijft en gaat vaak ontsteken.

Hij toch in z'n schouders injecteren om vollere schouders te krijgen....
resultaat: ontsteking in z'n schouder, koorts, niet kunnen trainen, en al helemaal z'n schouders niet meer.
Resultaat 2: plattere schouders :D

• Like
Waarderingen: Vonk
:roflol:

Het was pas dom geweest als hij slin spuitjes had gehaald en had gevraagd hoe hij hier 5ML mee moest zetten :o

Ja of als hij als eerste kuur winny tabs had gedaan en dit tegenviel en daardoor dus als tweede kuur winny inject 50mg eod gaat doen.

Ik zal je een voorbeeld geven:

Een maat van me wilde perce winstrol inject gaan zetten omdat hij van een oud bodybuilder had gehoord dat dit plaatselijk extra volheid in je spieren zou brengen.
Gezien het eerst via je lever opgenomen moet worden kan je het net zo goed in je lala injecteren, want spot boeit niet.
Ik raadde het hem ernstig af gezien winstrol op waterbasis heel slecht opgenomen kan worden door het lichaam, achterblijft en gaat vaak ontsteken.

Hij toch in z'n schouders injecteren om vollere schouders te krijgen....
resultaat: ontsteking in z'n schouder, koorts, niet kunnen trainen, en al helemaal z'n schouders niet meer.
Resultaat 2: plattere schouders :D

EP heeft Winny op oliebasis bro. Ik zou het ook wel 's willen proberen met Prop, Ace en Mast P erbij ofzo :p Prop 1 ml eod en de rest 1 ED, bam.

ik zou het elke dag zetten dus niet om de dag.
doet totaal geen pijn maar in/vanaf week 3 merk je het pas goed werken.

Dus beste elke dag zetten ?

Gezien je stats beste nog even wachten. Dat doe je toch vast niet dus zet dan gewoon een fatsoenlijke kuur ipv al die sissy ecto kuurtjes waar je geen ruk mee opschiet, 500 mg test ew dus.
Ik weeg ong 88 kg nu bij 1,82 m ben een goeie 4 maand goed aant eten enzo.. Veel breder als dit moet ik nie worden.. Kwil geen bejest worden of zo. Gwn wat gederailleerde spieren. Maatje van me heeft goeie progressie gemaakt met dit goedje.

Laatst bewerkt:
ja, elke dag 50mg injecteren
ik ben het er wel mee eens dat je beter andere middelen kan gebruiken maar zo ''ecto'' vind ik het niet zowel dan vind ik 500mg test net zo ecto:o
winstrol depot ga ik nooit meer gebruiken maar het was een leuke ervaring voor een keertje
ik had wel gewoon de originele desma, ik weet niet hoe het met *** zit
(bewerk je post eventjes je mag hier geen merk namen noemen we gebruiken hier afkortingen voor zoals ***)

Laatst bewerkt:
ja, elke dag 50mg injecteren
ik ben het er wel mee eens dat je beter andere middelen kan gebruiken maar zo ''ecto'' vind ik het niet zowel dan vind ik 500mg test net zo ecto:o
winstrol depot ga ik nooit meer gebruiken maar het was een leuke ervaring voor een keertje
ik had wel gewoon de originele desma, ik weet niet hoe het met LYY zit
(bewerk je post eventjes je mag hier geen merk namen noemen we gebruiken hier afkortingen voor zoals LYY)

Kanek nog 2 potjes bij bestellen.. en 0,5 ml elke dag gaat weer te weinig zijn dan.

edit: ohw je mag ook geen prijzen noemen sorry
sowieso bij bestellen ja haha om de dag 2ml gaat ook wel maar ik zou gewoon elke dag 1ml zetten

Terug
Naar boven