kwante
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(bewerk je post eventjes je mag hier geen merk namen noemen we gebruiken hier afkortingen voor zoals ***)
ja, elke dag 50mg injecteren
ik ben het er wel mee eens dat je beter andere middelen kan gebruiken maar zo ''ecto'' vind ik het niet zowel dan vind ik 500mg test net zo ecto
winstrol depot ga ik nooit meer gebruiken maar het was een leuke ervaring voor een keertje
ik had wel gewoon de originele desma, ik weet niet hoe het met ..... zit
(bewerk je post eventjes je mag hier geen merk namen noemen we gebruiken hier afkortingen voor zoals ....)
Ik heb er toch echt een keer geel voor gehad en ik noemde niet eens een afkorting maar het land waar dit UG lab in het eerste opzicht vandaan lijkt te komen. Ik noemde het AAS van de ********
extra voorzichtig zijn nuBeste bacardi,
Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een sanctie (rode kaart) voor gekregen.
Reden: Posten of bespreken van UG labs
Ik noemden een HG merkextra voorzichtig zijn nu
Afkortingen mogen ook niet. UG labs mogen gewoon helemaal niet besproken worden.
Het enige wat mag is een plaatje in de daarvoor bestemde sectie te plaatsen als je twijfelt aan de echtheid van het product.
Dus de vraag of het daadwerkelijk bij dat lab vandaan komt en niet of dat een goed lab is.

Wat gebeurt er eigenlijk als je die kaarten krijgt? Wordt je nou geschorst voor twee wedstrijden? Haha

Beste bacardi,
Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een sanctie (rode kaart) voor gekregen.
Reden: Posten of bespreken van UG labs
Ik noemden een HG merkextra voorzichtig zijn nu
EP heeft Winny op oliebasis bro. Ik zou het ook wel 's willen proberen met Prop, Ace en Mast P erbij ofzoProp 1 ml eod en de rest 1 ED, bam.