AndroidHealthClinic

1ste zet winstrol 1 ml eod

• Topic Starter Topic Starter
Kzal het is ff bekijken..

nooit bezuinigen op je lichaam! je gaat geen half werk doen hoop ik toch he..:rolleyes:
gewoon even laten liggen tot het compleet is

• Topic Starter Topic Starter
Nu kan ik meschien nog ergens dbol krijgen in tab vorm.. Zou ik dit meschien ff kunnen stacken ? Ik heb hier nog niet over opgezocht.( ga me daar sewes ff mee bezig houden)

(bewerk je post eventjes je mag hier geen merk namen noemen we gebruiken hier afkortingen voor zoals ***)

Ik heb er toch echt een keer geel voor gehad en ik noemde niet eens een afkorting maar het land waar dit UG lab in het eerste opzicht vandaan lijkt te komen. Ik noemde het AAS van de ********

Laatst bewerkt:
ja, elke dag 50mg injecteren
ik ben het er wel mee eens dat je beter andere middelen kan gebruiken maar zo ''ecto'' vind ik het niet zowel dan vind ik 500mg test net zo ecto:o
winstrol depot ga ik nooit meer gebruiken maar het was een leuke ervaring voor een keertje
ik had wel gewoon de originele desma, ik weet niet hoe het met ..... zit
(bewerk je post eventjes je mag hier geen merk namen noemen we gebruiken hier afkortingen voor zoals ....)

Afkortingen mogen ook niet. UG labs mogen gewoon helemaal niet besproken worden.
Het enige wat mag is een plaatje in de daarvoor bestemde sectie te plaatsen als je twijfelt aan de echtheid van het product.
Dus de vraag of het daadwerkelijk bij dat lab vandaan komt en niet of dat een goed lab is.

Ik heb er toch echt een keer geel voor gehad en ik noemde niet eens een afkorting maar het land waar dit UG lab in het eerste opzicht vandaan lijkt te komen. Ik noemde het AAS van de ********

Beste bacardi,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een sanctie (rode kaart) voor gekregen.

Reden: Posten of bespreken van UG labs

Ik noemden een HG merk :rolleyes: extra voorzichtig zijn nu

Beste bacardi,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een sanctie (rode kaart) voor gekregen.

Wat gebeurt er eigenlijk als je die kaarten krijgt? Wordt je nou geschorst voor twee wedstrijden? Haha

Afkortingen mogen ook niet. UG labs mogen gewoon helemaal niet besproken worden.
Het enige wat mag is een plaatje in de daarvoor bestemde sectie te plaatsen als je twijfelt aan de echtheid van het product.
Dus de vraag of het daadwerkelijk bij dat lab vandaan komt en niet of dat een goed lab is.

Ohw.. Even bewerken:o

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Wat gebeurt er eigenlijk als je die kaarten krijgt? Wordt je nou geschorst voor twee wedstrijden? Haha

Niks aan het handje:D

Beste bacardi,

Desma mag je best noemen omdat het humangrade is, maar dat merk met de drie letterige afkorting is underground.

Klopt maar is een oude overtreding die ik noemden

EP heeft Winny op oliebasis bro. Ik zou het ook wel 's willen proberen met Prop, Ace en Mast P erbij ofzo :p Prop 1 ml eod en de rest 1 ED, bam.

Ja op olie basis zal indd wel beter gaan.
Die maat van me zette gewoon op water basis

Zou je het niet gewoon opdrinken?

Terug
Naar boven