MuscleMeat

2.05 - 85kg

Omber

Novice
Waardering
1
Hey

Stats Omber:

Lengte: 205cm
Geslacht: Man
Lichaamstype: Ectomorph

Foto Pre: 8 Juli 2009

http://i81.photobucket.com/albums/j236/Libris_Mortis/fase1.jpg[afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto: 6 December 2009

[afbeelding niet meer beschikbaar]

69kg op 6 Maart 2009
85kg op 6 Maart 2010

+16kg op 1 jaar tijd.

Ondertussen teruggevallen naar 81.5kg vanwege stress op het werk, waardoor mijn voedingsschema naar de kloten is. En omdat ik ondertussen een nieuwe sportschool zoek. Afstappen van toestellen, rechtstreeks naar Dumbbells & Barbells.

Maar België heeft dwaze Sportscholen, in de Buurt is er eentje waar ik los kan Squatten en Benchen maar die is nu gesloten omdat de eigenaar een accident heeft gehad met een barbell.

Omber

GoodJob~boy
Gewoon doorgaan!

doorgaan, zo (y) maar 1 dingtje is de 2de foto scheef geposed of ben je beetje scheef aan het trainen :)

Nog meer eten kan geen kwaad :)

Goed bezig!
100kg kan jij wel hebben :thumb:
Dus go for the other 16 kilo :)

Ga zo door :thumb:

ga zo door, en vooral veeel blijven eten!

Duidelijk verschil ...goed man hou zo vol :cool:
en een procent vet meer of minder , is geen probleem ;)

69kg op 6 Maart 2009
85kg op 6 Maart 2010

+16kg op 1 jaar tijd.

Ondertussen teruggevallen naar 81.5kg vanwege stress op het werk, waardoor mijn voedingsschema naar de kloten is. En omdat ik ondertussen een nieuwe sportschool zoek. Afstappen van toestellen, rechtstreeks naar dumbbells>Dumbbells & Barbells.

Maar België heeft dwaze Sportscholen, in de Buurt is er eentje waar ik los kan Squatten en Benchen maar die is nu gesloten omdat de eigenaar een accident heeft gehad met een barbell.

Omber
haha:p
OT:fckin mooie progressie;), hoe zag je voedingsschemaer trouwens uit

Goede progressie, blijf zo doorgaan:thumbup:

Maar 69kg bij 2.05cm dat is wel extreem skinny, had je anorexia?

lekker blijven knallen. op naar de 100 en beyond

• Topic Starter Topic Starter
Even alle vraagjes netjes beantwoorden.

- Ik stond scheef op die 2de foto. Niet dat ik scheef train.

- Ik had mentaal geen Anorexia nee, maar lichamelijk bijna. Dit kwam omdat ik te veel sportte en te weinig voeding at.

- Vet Percentage zit op 7.8%

- Voedingsschema dat ik aanhoud:

07.00 - 3 Eieren / 250 ml Halfvolle Chocolademelk
09.00 - 500 ml Halfvolle Chocolademelk / 3 Multigranen Boterhammen met Pindakaas
12.00 - 2x Broodje Gezond (Totaal 1 Stokbrood, met groentjes en ham)
14.00 - 250 ml Halfvolle Chocolademelk
16.30 - 500 ml Halfvolle Chocoladmelk + Droge Koek
18.00 - Warme Maaltijd
19.00 - 150gr Tonijn + 15gr Mayonaise + 15gr Ketchup
20.00 - 200gr Brie
22.00 - 500ml Halfvolle Chocolademelk (Voor trage opname van vetten voor het slapengaan)

Je eet/drinkt wel heel veel suikers. Ik zou toch wat gaan vervangen voor complexe carbs, zoals havermout en volkoren rijst/pasta. Ik denk dat je ook wel een redelijke hoeveelheid eiwitten binnen krijgt, maar ongeveer alleen maar uit chocolademelk. Voeg eens wat meer vlees/vis toe aan je schema.

Even alle vraagjes netjes beantwoorden.

- Ik stond scheef op die 2de foto. Niet dat ik scheef train.

- Ik had mentaal geen Anorexia nee, maar lichamelijk bijna. Dit kwam omdat ik te veel sportte en te weinig voeding at.

- Vet Percentage zit op 7.8%

- Voedingsschema dat ik aanhoud:

07.00 - 3 Eieren / 250 ml Halfvolle Chocolademelk
09.00 - 500 ml Halfvolle Chocolademelk / 3 Multigranen Boterhammen met Pindakaas
12.00 - 2x Broodje Gezond (Totaal 1 Stokbrood, met groentjes en ham)
14.00 - 250 ml Halfvolle Chocolademelk
16.30 - 500 ml Halfvolle Chocoladmelk + Droge Koek
18.00 - Warme Maaltijd
19.00 - 150gr Tonijn + 15gr Mayonaise + 15gr Ketchup
20.00 - 200gr Brie
22.00 - 500ml Halfvolle Chocolademelk (Voor trage opname van vetten voor het slapengaan)

Ik ben om, chocomel is mijn nieuwe ultieme bulkvoer

komop man je voeding is dramatisch. Zo zal je echt niet goed gaan groeien.
Meer brinta, kip, vlees, vis, havermout, brood, pasta en rijst.
je maaltijden van 14.00 en 16.30 zijn om te huilen. Dat zijn nieteens maaltijden.
Gooi daar per keer minimaal 4boterhammen dik belegd met vlees bij

• Topic Starter Topic Starter
- Jups, ik weet dat m'n voeding beter kan.
- Brinta lust ik niet.
- Kip kan ik zeker toevoegen op boterham
- Welke vis raad je aan? Ik eet al 150gr tonijn en in de Aldi hebben ze enkel makreel, tonijn en zalm in blik.

Goede progressie, maar ik vrees dat je binnenkort tegen een plateau aan gaat lopen als je je voeding niet verbetert.

Halfvolle chocomel --> Volle chocomel, en een paar supplementen (creatine en whey) zouden je ook goed kunnen helpen.

ernstig dun man:P

Maargoed, je bent goed op weg. succes pik

- Jups, ik weet dat m'n voeding beter kan.
- Brinta lust ik niet.
- Kip kan ik zeker toevoegen op boterham
- Welke vis raad je aan? Ik eet al 150gr tonijn en in de Aldi hebben ze enkel makreel, tonijn en zalm in blik.

'Lust ik niet' kennen we hier niet. Gewoon leren eten man. Of doe havermout ipv brinta, dat is een stuk smakelijker. Makreel en zalm zijn ook top om op te gainen, extra veel kcal door de gezonde vetten die erinzitten.
Ook moet je 500gram magere kwark toevoegen als je laatste maaltijd voor eiwitten gedurende de nacht.
En voor de rest gewoon eten eten eten... 2 blikjes tonijn per dag is echt geen overdreven luxe in jouw geval

Terug
Naar boven