MuscleMeat

2½ maand training. Need your help!!

newby

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal.
Ik ben jasper 17 jaar ik ben nu 2½ maand bezig met trainen.
Maar hebben jullie tips of opmerkingen?
Zodat ik me op bepaalde dingen beter kan richten, en hoe ik me daar op moet richten. Heeft iemand ook een goed training's schema voor mij? Want het is voor mij zo goed als nieuw.
Hier een fototje van hoe ik er nu uitzie, dit is dus naar 2½ maand.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt, en fijnen dagen.

goed eten en trainen en geduld hebben

succes

goede basis , goed eten en trainen , ook niet vergeten te rusten uiteraard :p
zal we lgoed komen dan !

Etennn en suc6 met trainen

idd na 2,5 maand trainen hoef je nog helemaal neit te denken aan extra dingen als supplementen of serieuze bodybuilding schema's .. de koemden paar maanden, misschien zelfs een half jaar of iets langer kun je prima resultaten bereiken met goed eten, hard trainen en goed rusten, en neit te vergeten flink te vreten.. gezond eten dan natuurlijk..

Wil je hierna serieus verder kun je altijd aan je fitnessinstructeurs vragen of die een leuk schema in elkaar kunnen zetten, pro beer dan wel een goede instrucuteur te hebben die ook goed begrijpt wat jou doelen zijn

idd, in mijn sportschool kan je dat beter niet vragen, mn vriend kreeg er een die je niet wilt zien :P

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik denk dat je dat ook beter niet in mijn sportschool kan vragen...

En ik hoor jullie allemaal zeggen goed eten, maar kunnen jullie mij beetje opweg helpen? ja me naam newby zegt het al :P haha totaal nieuw voor mij dus

Haha ik denk dat je dat ook beter niet in mijn sportschool kan vragen...

En ik hoor jullie allemaal zeggen goed eten, maar kunnen jullie mij beetje opweg helpen? ja me naam newby zegt het al :P haha totaal nieuw voor mij dus

ga eens naar de voedingsectie

gewoon een stuk of 5 keer per dag eten, die 2 extra keren bv gewoon een volkoren boterham of 2 met een goei stuk vlees. ik raad je aan om niet gezuiverde graan producten te eten zoals wit brood en witte spagghetti, pure vetmakers :p. volkoren spagghetti en volkoren boterhammen. gewoon veel vlees en producten met traag opnemende kolydraten.

door trainen

gewoon een stuk of 5 keer per dag eten, die 2 extra keren bv gewoon een volkoren boterham of 2 met een goei stuk vlees. ik raad je aan om niet gezuiverde graan producten te eten zoals wit brood en witte spagghetti, pure vetmakers :p. volkoren spagghetti en volkoren boterhammen. gewoon veel vlees en producten met traag opnemende kolydraten.

Mijn god, Jasper ziet eruit alsof hij net is gered uit de armen van de derde wereld, en jij gaat hem bang maken met 'dikmakers'?

Ban!

Wit brood bemoeilijkt het schijten, daarnaast is het ook best smerig. Bruin brood + pindakaas.

tonijn, melk en pannekoeken zijn ook geweldig :D

Dat owned inderdaad, al vinden vrienden op school het wat minder leuk. Die lopen steeds te zeiken dat het zo stinkt als ik wat broodjes eet.

Gewoon weg scheit aan hebben:o, ze vragen aan mij ook altijd hoeveel boterhammen ik wel niet eet..
Het stinkt naar de pindakaas etc..:rolleyes:

Lees hier maar wat rond, leer je veel van;)
Succes!

Mijn god, Jasper ziet eruit alsof hij net is gered uit de armen van de derde wereld, en jij gaat hem bang maken met 'dikmakers'?

Ban!

Ya, ban je zelf, ik probeer hem alleen tips te geven, je zal een hoop vet rond je spieren kweken als je steeds voedingswaren eet met kolydraten die te snel afgeven.

eten..VEEL melk producten en natuurlijk protein

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal bedankt voor de tip's hier kan ik vast wel wat mee.

Terug
Naar boven