XXL Nutrition

Verkocht 2* 25kg halterschijven €150,00 (voor 130,00)

empie101

Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
2* 25kg gietijzeren olympische halterschijven
diameter 44,0cm
boring 51mm

De bar is niet inbegrepen
foto1.jpg
foto2.jpg
foto3.png

Woekerprijzen! Laat me bijna twijfelen om ook een paar honderd kg plates te verkopen die hier stof liggen te happen maar ik kan moeilijk afstand doen van trainingsgear :D

Laat ons dit maar niet doen.
Als je een redelijk prijsje vraagt ben je snel af van alles wat overbodig is en maak je de mensen ook nog eens blij :)

Als je een redelijk prijsje vraagt ben je snel af van alles wat overbodig is en maak je de mensen ook nog eens blij :)
Het ligt niet onder de voeten en ik blijf een sprankeltje hoop houden dat ik ze ooit nog eens nodig heb om op de yoke te laden, vast wishful thinking, maar toch :o

Ik heb ook al vaak aanboden gehad voor mijn atlas stones collectie maar ik heb moeite met het los te laten :(

wat denken jullie wat er bij schaarste op de coke markt met de prijzen van een gram gaan gebeuren ,is dit nog vrij netjes hoor

Laatst bewerkt:
Dan koop je tegen een spot prijs weer gebruikte terug die worden over een tijdje massaal aangeboden lijkt mij.

Niemand weet hiervan? Dat is nu de prijs voor veroeste schijven op MP :moon: deze kan je nog 'shiny' noemen en mafkezen bieden ze aan voor 4 a 5 euro de kilo.

Terug
Naar boven