Hoi allemaal,
Mijn naam is Thomas en ik ben 23 jaar.
Ik ben altijd groot en mager geweest: 188cm met 68kg.
Sinds +- 3 maanden ben ik begonnen met muay thai. Ik merkte hier dat ik veel voordeel haalde uit mijn lengte, maar ik had volgens mij niet genoeg kracht, dus ben ik hieraan beginnen te werken.
Ik ga nu 3x/week thaiboksen en 3x/week krachttraining.
Qua voeding probeer ik minimum 3200 kcal / dag binnen te krijgen. Die kan variëren van gezond en veel eten tot een middagje pizzahut waar ik 10 stukken eet
Qua vet aankomen heb ik toch geen problemen, dus ik ben gewoon tevreden als ik mijn kcal / dag aar haal.
Na 2,5 maanden ben ik van 68kg naar 75 kg gegaan. Mijn doel is om de 85 kg te halen met een vetpercentage van +- 7/8%
Hieronder kan je een foto zien hoe ik er nu uit zie. Ik ga proberen om dit regelmatig te updaten.
Hier nog een foto van een tijdje geleden aan zee toen ik 68kg woog.
Er is nog niet zoveel verschil, maar ik merk toch dat ik al sterker ben geworden, dus ik ben wel tevreden
Bv: Bench = 50kg --> 70kg / squat = 70kg --> 85kg ( steeds 4x6 )
Mijn naam is Thomas en ik ben 23 jaar.
Ik ben altijd groot en mager geweest: 188cm met 68kg.
Sinds +- 3 maanden ben ik begonnen met muay thai. Ik merkte hier dat ik veel voordeel haalde uit mijn lengte, maar ik had volgens mij niet genoeg kracht, dus ben ik hieraan beginnen te werken.
Ik ga nu 3x/week thaiboksen en 3x/week krachttraining.
Qua voeding probeer ik minimum 3200 kcal / dag binnen te krijgen. Die kan variëren van gezond en veel eten tot een middagje pizzahut waar ik 10 stukken eet
Qua vet aankomen heb ik toch geen problemen, dus ik ben gewoon tevreden als ik mijn kcal / dag aar haal.Na 2,5 maanden ben ik van 68kg naar 75 kg gegaan. Mijn doel is om de 85 kg te halen met een vetpercentage van +- 7/8%
Hieronder kan je een foto zien hoe ik er nu uit zie. Ik ga proberen om dit regelmatig te updaten.
Hier nog een foto van een tijdje geleden aan zee toen ik 68kg woog.
Er is nog niet zoveel verschil, maar ik merk toch dat ik al sterker ben geworden, dus ik ben wel tevreden

Bv: Bench = 50kg --> 70kg / squat = 70kg --> 85kg ( steeds 4x6 )
Laatst bewerkt:

goed ook dat je op kracht focust.