Fitness Seller

2 de kuur voor lente

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb nu 3 weken gedaan met mij kuurtje primo en sustanon , desondanks mjn winst van 7 kg ben ik er nu 2 kwijt, ik ben redelijk zwaar ziek gevallen vorige week doordat iedereen hier thuis ziek was(beetje griepje) ik eet nogaltijd volgens schema alleen is het nu wat moeilijker om het naar binnen te proppen. trainen verloopt nogaltijd zeer vlotjes en ik ben niks in kracht teruggevallen!

ik zou graag voor de zomer nog een kuurtje doen waar ik eens de goede gains mee haal, ik had de vorige keer alle (bijna alle gulp van jullie in de wind geslaan en toch gedaan wat ik wou doen, dus deze keer ga ik eens naae jullie luisteren!

stats
1m77
10-11%
76kg(2 kwijt :mad: )
armen 38-39
onderarmen 32
benen: 54
kuiten: 38
borst: 110

bench max 100 x 1

dit had ik in gedachte bro's :

week 1-3: 25mg dboll per dag
week 1-8: 250mg test Enantaat
week 1-10: boldenon aan????mg
week 9-12: winny depot 50mg EOD

week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG

wat denken jullie? mijn doel is de eerste weken goed voor de kilo's te gaan en daarna wanneer test en bold inkicken de kwaliteit zijn werk laten doen en door de winny er wat harder uit te komen. ik wil geen deca gebruiken voor vele redenen, maar ik wil ook geen echte grote hoeveelheden nemen. dus fire on!

greetzzz Bench

bencher zei:
ik heb nu 3 weken gedaan met mij kuurtje primo en sustanon , desondanks mjn winst van 7 kg ben ik er nu 2 kwijt, ik ben redelijk zwaar ziek gevallen vorige week doordat iedereen hier thuis ziek was(beetje griepje) ik eet nogaltijd volgens schema alleen is het nu wat moeilijker om het naar binnen te proppen. trainen verloopt nogaltijd zeer vlotjes en ik ben niks in kracht teruggevallen!

ik zou graag voor de zomer nog een kuurtje doen waar ik eens de goede gains mee haal, ik had de vorige keer alle (bijna alle gulp van jullie in de wind geslaan en toch gedaan wat ik wou doen, dus deze keer ga ik eens naae jullie luisteren!

stats
1m77
10-11%
76kg(2 kwijt :mad: )
armen 38-39
onderarmen 32
benen: 54
kuiten: 38
borst: 110

bench max 100 x 1

week 1-10: boldenon aan????mg

wat denken jullie? mijn doel is de eerste weken goed voor de kilo's te gaan en daarna wanneer test en bold inkicken de kwaliteit zijn werk laten doen en door de winny er wat harder uit te komen. ik wil geen deca gebruiken voor vele redenen, maar ik wil ook geen echte grote hoeveelheden nemen. dus fire on!

greetzzz Bench

No offence maar was het niet beter om direct te stoppen met de kuur als je ziek wordt? ???

bencher zei:

week 1 - 10: 250mg test Enantaat
week 1 - 8: boldenon aan 400 mgweek 9-12: winny depot 50mg EOD

wat denken jullie? dus fire on!

greetzzz Bench
Dit zou ik doen :
Boldenone zou ik op 400 mg / week houden.
Boldenone een weekje vroeger stoppen dan test E.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
euhm waar staat dat ik ziek ben geworden tijdens de kuur???? er staat dat ik nu 3 weken heb gedaan met de kuur , en ben VORIGE WEEK ziek gevallen, dus eerst alles lezen ;)

muscleboy zei:
Dit zou ik doen :
Boldenone zou ik op 400 mg / week houden.
Boldenone een weekje vroeger stoppen dan test E.

Succes

Eensch. Was me voor.

Maar bencher wat is je verleden qua trainen voeding en gains? Ik vind die stats nou niet echt kuur-waardig. Mocht je zwaar ecto zijn en al jaren hard trainen en eten, dan word het een ander verhaal.

ja okay, mighty duck je hebt gelijk , maar daar hebben we het al over gehad en ik heb geen zin om hier weer op in te gaan en discussie te doen. ik volg al een hele tijd een strickt schema van om en bij de 5500 kcals, 240gr eiwt en 100gr vet en de kilo's komen er niet aan. ik ben naturel gegroeid van 55 kg naar 71kg in 2 jaar ik weet dat ik miss naturel meer had kunnen pakken , maar het is nu zo en men voeding staat nu op peil en de komende maanden ga ik extra hard werken en zien wat er te gainen valt :)
de kuur gaat voor ergens einde maart zijn denk ik dus tot dan nog VRETEN als de beesten.

verder is alles dus top in de kuur? de hoeveelheden en duur?

en mighty die primo en sus was men eerste kuurtje, ik had toen tegen alles in toch deze middelen gebruikt , maar met een fatsoenlijke beginnerskuur was ik nu al 82kg ofzo,

in de kuur heb ik opgemaakt:

9 amps sustanon 250mg
15 amps primobolan 100mg(gegarandeert fake schering van turkije)

en nakuur bestaat uit 50mg clom en 20mg nolva.

dit alles samen met me onnozel VRETEN en trainen heeft 5-6 kg opgeleverd, dus eigenlijk niet de moeite om aas in me hol te zetten :)

daarom binnen een paar maanden eens fatsoenlijk kuren en nu samen met jullie hulp een mooi schema maken , voeding zit top, trainingen ook 100% en motivatie als geen ander, waarom ik nu al kuur??? omdat ze geen potjes geduld verkopen die je in je achterwerk kan zetten, ik ben zo verdomd ongeduldig , maar ja het is nu zo.

dus mates de kuur die ik voorstel is goed om samen met een goed voedingsscema en een goed trainingsschema een 10 kg mee te pakken?

bencher zei:
dus mates de kuur die ik voorstel is goed om samen met een goed voedingsscema en een goed trainingsschema een 10 kg mee te pakken?

FAQ - Kijk hier eerst alvorens je een vraag stelt!!! zei:
6.Welke resultaten mag ik verwachten ?

De hatelijkste vraag die er is. Dit hangt af van zoveel variabele factoren en valt onder geen beding te voorspellen. STEL DEZE VRAAG NIET. Dit werkt mensen op de zenuwen, en dat maakt het minder waarschijnlijk dat ze je andere, serieuze vragen zullen beantwoorden.

:scratch:

seg man laat die kloteopmerkingen toch, ik vraag gewoon of de hoeveelheid genoeg is om deze keer WEL een fatsoenlijk resultaat te boeken omdat ik vorige keer volgens iedereen hier te weinig had genomen, wat denk je dat ik nu op voorhand ga vragen wat het met me gaat doen? tjong tjonge ik probeer gewoon een voorbeeld te nemen dat met deze kuur SAMEN met een goed trainingsschema EN een goed voedingssschema wel 10kg mee moet te halen zijn !

kzou geen debol nemen als kickstart maar een frontload of een korte ester
het is een beetje tegentstrijdig als je namelijk winny aan het einde neem om harder te worden, terwijl je eerst een zootje vet aanzet in de 1e weken van je kuur

verder een mooi en doordacht schema, ongeveer wat ikzelf ga doen binnenkort

bold idd op 400 zetten en persoonlijk zou ik voor 500 mg test gaan, maar dat is een keuze die je maakt, 250 mg legt je system net zo plat als 500, en aangezien je al met sust gekuurd heb zou ik toch voor de 500 mg gaan

groetjes

okay ja daar heb je gelijk in, van die dboll , maar qua vet zit ik niet hoog, maar ik sta welopen oor iets anders om te gebruiken, maar ik ga nog zien, want een vriend van me heeft pas dit schema gekuurd:
week1-8: deca 400
week1-8: sus 250
week1-4: dboll 25mg/dag

en is hier 10 kg van bij gekomen en een 1.5% vet

maar dat doet nu niet terzake, dus de bold zowiezo op 400 zetten en miss beginnen met oral winstrol in het begin?

ja ik hou gewoon niet zo van hoge hoeveelheden, ik ben nog jong en als ik nu zwaar ga kuren ga ik niets meer pakken met lichte doseringen.

ik denk toch dat ik voor ong 90% dit schema ga aanhouden, een paar kleine aanpassingen zullen nog wel komen, maar het is en blijft een bulkkuur.

Dus dit zou dan de defenitieve kuur moeten worden

dus dit zou dan de defenitieve kuur moeten worden, niemand nog iets aan toe te voegen ??? ik hoop hier kwalitatieve massa mee te pakken!

week 1-4: 25mg dboll per dag
week 1-2: 500mg boldenon
week 3-10: 300mg boldenon

week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG + tribilus en creatine

hey bro train je wel benen ???

waarom vraag je dat??? en je vraag is terecht, ik denk dat ik de zwakste benen heb van iedereen, het eerste jaar dacht ik dat benen trainen niet nodig was , ik vond ze dik genoeg, ik train ze nu een dik halfjaar, kuiten zijn gegroeid van 35 naar 38 en quads van 49 naar 54, maar ze zijn nog klein, wel hard en beetje orm in, maar echte POTEN zal nog even duren.

graag wat reacties op de kuur!

niemand reacties????

come on hè mensen ! :D

Wat wil je horen vriend?? Als je concrete vragen stelt zul je ook sneller antwoorden krijgen..

Ik zou geen dbol nemen daar pak je veel vocht/vet mee. Is zonde omdat je ook boldenon en winstrol neemt.

week 1-2 500mg test enanthaat (in 2x verdelen)
week 1-2 600mg Boldenon (in 2x verdelen)
week 3-10 300mg boldenon
week 3-10 250mg test enanthaat
week 9-12 winstrol 50mg eod

kan ik bev ook van week 1-4 winny tabs nemen als kickstart en dan in week 9-12 de depot versie???

want ik ga miss te veel vocht vasthuoden van die d/boll, ik hou nogal snel vocht vast heb ik gemerkt.

zou het dus kunnen winny tabs om te kickstarten?

Hoeveel boldenone wil je gaan zetten 600 mg ????
dit lijkt me toch iets aan de te gekke kant hoor ,als je kuurverleden zo kort is en weinig gekuurd hebt kerel zou ik andere hoeveelheden hanteren .pas op wat je gaat doen ,het is niet niks he .
ik zou als ik jou was op z,n hoogst op 400 mg gaan zitten ik denk dat je daar al heel veel uit zou kunnen putten ,je zou er bv wel een frontload aan vast kunnen zetten, succes kerel gr.the ossie.

Terug
Naar boven