ik heb nu 3 weken gedaan met mij kuurtje primo en sustanon , desondanks mjn winst van 7 kg ben ik er nu 2 kwijt, ik ben redelijk zwaar ziek gevallen vorige week doordat iedereen hier thuis ziek was(beetje griepje) ik eet nogaltijd volgens schema alleen is het nu wat moeilijker om het naar binnen te proppen. trainen verloopt nogaltijd zeer vlotjes en ik ben niks in kracht teruggevallen!
ik zou graag voor de zomer nog een kuurtje doen waar ik eens de goede gains mee haal, ik had de vorige keer alle (bijna alle gulp van jullie in de wind geslaan en toch gedaan wat ik wou doen, dus deze keer ga ik eens naae jullie luisteren!
stats
1m77
10-11%
76kg(2 kwijt
)
armen 38-39
onderarmen 32
benen: 54
kuiten: 38
borst: 110
bench max 100 x 1
dit had ik in gedachte bro's :
week 1-3: 25mg dboll per dag
week 1-8: 250mg test Enantaat
week 1-10: boldenon aan
?mg
week 9-12: winny depot 50mg EOD
week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG
wat denken jullie? mijn doel is de eerste weken goed voor de kilo's te gaan en daarna wanneer test en bold inkicken de kwaliteit zijn werk laten doen en door de winny er wat harder uit te komen. ik wil geen deca gebruiken voor vele redenen, maar ik wil ook geen echte grote hoeveelheden nemen. dus fire on!
greetzzz Bench
ik zou graag voor de zomer nog een kuurtje doen waar ik eens de goede gains mee haal, ik had de vorige keer alle (bijna alle gulp van jullie in de wind geslaan en toch gedaan wat ik wou doen, dus deze keer ga ik eens naae jullie luisteren!
stats
1m77
10-11%
76kg(2 kwijt
)armen 38-39
onderarmen 32
benen: 54
kuiten: 38
borst: 110
bench max 100 x 1
dit had ik in gedachte bro's :
week 1-3: 25mg dboll per dag
week 1-8: 250mg test Enantaat
week 1-10: boldenon aan
?mgweek 9-12: winny depot 50mg EOD
week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG
wat denken jullie? mijn doel is de eerste weken goed voor de kilo's te gaan en daarna wanneer test en bold inkicken de kwaliteit zijn werk laten doen en door de winny er wat harder uit te komen. ik wil geen deca gebruiken voor vele redenen, maar ik wil ook geen echte grote hoeveelheden nemen. dus fire on!
greetzzz Bench