XXL Nutrition

2 de kuur voor lente

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik miss beter voor 200mg deca ga gaan, het is toch nog niet voor nu, maar ik ga miss beter deca zetten.
dit word men 2 de kuurtje en wil em goed op voorhand plannen zodat ik alles op tijd en volledig kan kopen.miss is het beter als ik gewoon:

week 1-8: 200mg deca
week 1-8: 250mg test E
week 8-11: winny depot 50mg EOD
week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG + tribilus en creatine

dit is een beetje simpeler en de hoeveelheden zijn beschaafder voor een 2de kuurtje, denk je niet?

maar ik zou graag een kickoff willen nemen, maar niet met test, kan ik winny orals ook van week 1-3 nemen aan 30mg/dag?? of wat raden jullie me aan?

ik zou de winny depot starten in week 10, tot die tijd zitten er nog genoeg roids in je bloed ;)

hcg heb je nog niet nodig met deze beschaafde hoeveelheden, als je het dan toch neemt dan niet in je nakuur omdat hcg ook onderdrukt

verder vind ik drie weken nakuur een beetje weinig, zou er dus 4 van maken

ik zou zelf opstarten met 25 mg dbol, helpt mij perfect.

misschien dat je renog iets van femara bij kan nemen om overtollig oestrogeen te drukken tijdens je kuur

okay man, wanneer dan wel de hcg nemen? en hoeveel? want ik merkte nu toch wel dat men cohones gekrompen zijn en nu 4 weken na de kuur zijn ze nog niet helemaal terug op formaat.

is dboll wel aan te raden zo voor de zomer, ik wil echt nie te veel vocht en vet aanzetten, ik heb wel proviron om erbij te nemen, maar kan ik niet met iets anders opstarten? als het het beste is zal ik wel voor dboll gaan, maar toch lees ik toch dat het veel vet en geen kwaliteit aanzet.

Ja zeker, je kan opstarten met winny, maar of je dat toegevoegde waarde gaat geven.... winny is wel een veiligere keuze dan dbol als je niet van vet en vocht houdt, maar wat ik dan niet begrijp is dat je met aromatiserende middelen als deca en test enant aan de slag gaat?

waarom doe je dan geen winny-test-bold-winny combinatie? dat levert inderdaad kwaliteitsspier

hcg nemen vanaf week 5, 500 iu

omdat ik zoveel tegenstrijdige verhalen lees over boldenon, en een beetje vocht mag wel nik zit op 11% ofzo, het zal geen ramp zijn, maar ik wil gewoon niet men vormen verliezen als je snapt wat ik bedoel. ik wou eerst bold zetten , maar al die verhalen, ik denk dat maar 3/10 blij is dat ze het gebruikt hebben, en dan nog die grote hoeveelheden.

deca valt nog mee aan 200 heb ik bij een vriend gezien, beetje vocht, maar proviron helpt wel, maar die dboll, een vriend van me kwam overdreven in kracht bij en in massa, zen defenitie redelijk vervaagd en nu 47 weken na zen kuur is i al 3.5 kg lichter en minder sterk.

ik wil voor kwaliteit gaan, niet 100% droge spier, dat hoeft niet hoor, maar geen waterzooi. was bij jou je vet% erg omhoog gegaan? en als het zo is, komt het eerder door de dboll of door de deca?

en jij hebt pas met deca en test gekuurd heb ik gelezen, hoe zit het nu een tijdje na de kuur met de kracht en de massa?

bencher zei:
omdat ik zoveel tegenstrijdige verhalen lees over boldenon, en een beetje vocht mag wel nik zit op 11% ofzo, het zal geen ramp zijn, maar ik wil gewoon niet men vormen verliezen als je snapt wat ik bedoel. ik wou eerst bold zetten , maar al die verhalen, ik denk dat maar 3/10 blij is dat ze het gebruikt hebben, en dan nog die grote hoeveelheden.

deca valt nog mee aan 200 heb ik bij een vriend gezien, beetje vocht, maar proviron helpt wel, maar die dboll, een vriend van me kwam overdreven in kracht bij en in massa, zen defenitie redelijk vervaagd en nu 47 weken na zen kuur is i al 3.5 kg lichter en minder sterk.

ik wil voor kwaliteit gaan, niet 100% droge spier, dat hoeft niet hoor, maar geen waterzooi. was bij jou je vet% erg omhoog gegaan? en als het zo is, komt het eerder door de dboll of door de deca?

en jij hebt pas met deca en test gekuurd heb ik gelezen, hoe zit het nu een tijdje na de kuur met de kracht en de massa?

als je geen risico wil nemen om je defenitie te verliezen dan moet je niet met dat soort middelen kuren vind ik. als je echt geen waterzooi wil dan moet je gewoon niet met dbol en deca kuren, dat is mijn mening. ik denk dat veel mensen de fout met boldenone in gaan, omdat het uitsluitend kwaliteitsspier levert en het daarom langer duurt voordat je resultaat krijgt. het zijn geen valse kilo's zeg maar.

bij mij is me vet zeker omhoog gegaan, ondanks dat echt niet schandalig veel aan het bulken ben en er nog bij cardio ook. maar uit mijn ervaring blijkt dat dbol meer vet en vocht aanzet dan deca, hang me er niet aan op want het kan best zo zijn dat het bij persoon B weer anders is.

ik zit nog steeds in me kuur, nu halfverwege week 7 en me gewicht is al 2 weken stabiel, de grootste groei is er zeker uit. dus ik zet nog 1 prik en dan vind ik het mooi geweest ;) dan zal ik twee weken wachten en overgaan op dbol om op die manier te eindigen met een korte esther, zodat ik direct mijn nakuur kan starten.

bencher zei:
ik denk dat ik miss beter voor 200mg deca ga gaan, het is toch nog niet voor nu, maar ik ga miss beter deca zetten.
dit word men 2 de kuurtje en wil em goed op voorhand plannen zodat ik alles op tijd en volledig kan kopen.miss is het beter als ik gewoon:

week 1-8: 200mg deca
week 1-8: 250mg test E
week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG + tribilus en creatine

dit is een beetje simpeler en de hoeveelheden zijn beschaafder voor een 2de kuurtje, denk je niet?

maar ik zou graag een kickoff willen nemen, maar niet met test, kan ik winny orals ook van week 1-3 nemen aan 30mg/dag?? of wat raden jullie me aan?

Ik heb een soortgelijke kuur gedaan.

week 1-6 40mg winstrol ed (tabs)
week 1-12 200mg test cypionate
week 1-11 250mg deca

Ik zette veel vocht aan maar werd zeker flink stuk droger . Alleen nu na de kuur ben ik wel wat vetter geworden, maar dit is ook deels te wijten aan veel eten. ik ben van 98kg naar 112/113 gegaan tijdens de kuur en ben nu stabiel op 107kg.

Persoonlijk zou ik iemand nu meer test dan deca aanraden omdat je libido dan wat meer op pijl blijft. En ik heb ook hcg gezet want mijn ballen waren behoorlijk in omvang geslonken.

Kwa kracht heb ik nauwelijk ingeleverd.

slabek hoe verliep de kickoff met winny tabs? sterke toename in kracht of agressie bij het trainen?

bencher zei:
okay man, wanneer dan wel de hcg nemen? en hoeveel? want ik merkte nu toch wel dat men cohones gekrompen zijn en nu 4 weken na de kuur zijn ze nog niet helemaal terug op formaat.

is dboll wel aan te raden zo voor de zomer, ik wil echt nie te veel vocht en vet aanzetten, ik heb wel proviron om erbij te nemen, maar kan ik niet met iets anders opstarten? als het het beste is zal ik wel voor dboll gaan, maar toch lees ik toch dat het veel vet en geen kwaliteit aanzet.

Wat maakt het nou uit dat je ballen zijn gekrompen ???!!! Ben je nudist ofzo ?? of lacht je vriendin je dan uit ? Bodybuilders die aan de as zijn krijgen kleine ballen , je kan nog zo je best doen om dit te voorkomen maar dan ben je alleen je kans op herstel aan het verkleinen. Dit hersteld zich altijd weer. Maar om terug te komen op je vraag ik zou je dit aan raden:

Week 1-4 25mg d-boll (vocht loopt er na het stoppen zo uit) en vetter wordt jke alleen als je voeding zuigt.
week 1-12 400 mg boldenone of deca
week 1-7 250 mg test enanthate
week 8-12 300 mg test propionate per week
week 8-12 150 mg winstrol depot per week

Nakuur in week 14 beginnen en dan om de 5 dagern een inject van 2500IU HCG en meer niet

bencher zei:
slabek hoe verliep de kickoff met winny tabs? sterke toename in kracht of agressie bij het trainen?

Ik ging er super op. Heb er geen spijt van. Toch zie je niet vaak dat men het doet.

In week 2 merkte ik duidelijke voorruit gang. En ook enorme pomp in mijn onderrug, zo erg dat ik echt bijna niet kon werken.

Chemical zei:
Wat maakt het nou uit dat je ballen zijn gekrompen ???!!! Ben je nudist ofzo ?? of lacht je vriendin je dan uit ? Bodybuilders die aan de as zijn krijgen kleine ballen , je kan nog zo je best doen om dit te voorkomen maar dan ben je alleen je kans op herstel aan het verkleinen. Dit hersteld zich altijd weer. Maar om terug te komen op je vraag ik zou je dit aan raden:

Week 1-4 25mg d-boll (vocht loopt er na het stoppen zo uit) en vetter wordt jke alleen als je voeding zuigt.
week 1-12 400 mg boldenone of deca
week 1-7 250 mg test enanthate
week 8-12 300 mg test propionate per week
week 8-12 150 mg winstrol depot per week

Nakuur in week 14 beginnen en dan om de 5 dagern een inject van 2500IU HCG en meer niet

dit is me een beetje te bruut man !

wat zeggen jullie hoervan? ik weet niet of het gedaan word, maar ziet er me niet slecht uit, heb het van een amerikaanse site.

week 1-3: winny tabs 30mg/dag
week 1-8: deca 200mg
week 1-8: test Enanthaat 250mg

en dan nakuur ........

niemand hier enige reactie over? is het zo een goede combo dat niemand hier iets moet aan toevoegen :) neenee grap, maar graag wat reacties, volgens mij vallen hier wel goede gains mee te maken zonder veel vocht.

tja ben geen expert. maar zou de deca op 400mg pw houden.

nee ik ga em toch op 200 houden , is de eerste fatsoenlijk kuur, dus niet te veel zetten!

ik ga toch voor dit schema gaan:

week 1-3: winny tabs 30mg/dag
week 1-8: deca 200mg
week 1-8: test Enanthaat 250mg

en dan nakuur ........

dit lijkt me een goede kuur om harde massa te verkrijgen!

mankeert niks aan, is een prima kuur kerel

ja latin, je ziet toch dat de fun er meestal af is na een week of 8 dus gaan we het niet langer rekken dan nodig! ik hou jullie wel op de hoogte als het zover is :)

verstanding besluit! maar dit geld niet altijd he, de groei kan er dan wel uitzijn maar dan kan het alsnog nuttig zijn om duur te kuren om je gewonnen massa makkelijker vast te houden ;)

ik zou de deca op 400 houden. maarja iedereen reageerd weer anders dus ben benieuwd wat je er van vindt.

wat is dat nou weer voor advies, waarom de deca nou weer op 400 en de test op 250?? krijgt hij alleen maar risico op libido problemen en andere zaken. check mijn log en kijk naar de resultaten.

ja zeker NIET, ik ga em zeker op 200 houden ,ik ben eigenlijk al goed gespierd naar men grootte, en ik wil het niet vernken door al die vochtretentie die ik zal oplopen met 400mg deca.

ik neem de deca omdat het
1: eiwitspaarder
2: zorgt voor een smering van de gewrichten tijdens de zware belasting tijdens de kuur
3: omdat het in hoeveelheden van 200mg per week zelfs in de cut kan grbuikt worden met een goed dieet.

ik ga deze combo doen omdat ik droge harde massa wil bijkomen ,ik zou er ook dboll bij kunnen doen en de deca aan 400 zetten en er abnormaal kilos mee winnen waarna ik de helft aan vocht verlies.

ik ga een speciaal dieet opstellen zodat ik zeker het gewenste resultaat verkrijg met deze kuur.

hoeveel tabs winny(10mg) zal ik nemen en moet ik ze ineens nemen of ze verdelen over de dag?

thanks!

Terug
Naar boven