ik denk dat ik miss beter voor 200mg deca ga gaan, het is toch nog niet voor nu, maar ik ga miss beter deca zetten.
dit word men 2 de kuurtje en wil em goed op voorhand plannen zodat ik alles op tijd en volledig kan kopen.miss is het beter als ik gewoon:
week 1-8: 200mg deca
week 1-8: 250mg test E
week 8-11: winny depot 50mg EOD
week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG + tribilus en creatine
dit is een beetje simpeler en de hoeveelheden zijn beschaafder voor een 2de kuurtje, denk je niet?
maar ik zou graag een kickoff willen nemen, maar niet met test, kan ik winny orals ook van week 1-3 nemen aan 30mg/dag?? of wat raden jullie me aan?
dit word men 2 de kuurtje en wil em goed op voorhand plannen zodat ik alles op tijd en volledig kan kopen.miss is het beter als ik gewoon:
week 1-8: 200mg deca
week 1-8: 250mg test E
week 8-11: winny depot 50mg EOD
week 12-13-14: 50mg clomid + 20mg nolva + HCG + tribilus en creatine
dit is een beetje simpeler en de hoeveelheden zijn beschaafder voor een 2de kuurtje, denk je niet?
maar ik zou graag een kickoff willen nemen, maar niet met test, kan ik winny orals ook van week 1-3 nemen aan 30mg/dag?? of wat raden jullie me aan?

!!! Ben je nudist ofzo ?? of lacht je vriendin je dan uit ? Bodybuilders die aan de as zijn krijgen kleine ballen , je kan nog zo je best doen om dit te voorkomen maar dan ben je alleen je kans op herstel aan het verkleinen. Dit hersteld zich altijd weer. Maar om terug te komen op je vraag ik zou je dit aan raden:
neenee grap, maar graag wat reacties, volgens mij vallen hier wel goede gains mee te maken zonder veel vocht.