AndroidHealthClinic

2 de kuur

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
ok na 6 maanden off geweest te zijn ga ik terug beginnen
dit is de opzet:

1-10 500 mg sust/w
1-10 400 mg primo/w
1-6 50 mg winstrol inject ead
3-10 50 mg proviron /dag
stats 95 kg 1m87 14 procent bf

Waarom winstrol aan het begin en niet aan het eind?

Waarom provi in week 3?

Ik ga mee met eerdere posts. Wrom indd winstrol in het begin? Kzou em aan het eind doen. Restanten vocht afdrijven en harder uit je kuur komen.
Waarom je in week 3 met proviron begint is mij ook een raadsel?

En hoe zit't met de PCT?

Provi eruit, zit al meer dan genoeg dht in je systeem. Moest je het er toch in laten moet je hem laten doorlopen tot het eind van je kuur en niet 2 weken voor eind ermee stoppen.

klopt, en winstrol aan het einde coristol verhaal denk ik.

Hm oke, en met een kickstart dianabol?

Dan is die provi geen toegevoegde waarde omdat dianabol zijn kracht krijgt door aromatisatie, als je kiest voor dboll dan kies je ook voor vocht omdat dat net zijn sterkste kant is. Als je dat niet als side wil dan moet je maar ander middel kiezen.

Natuurlijk kan je het vocht manipuleren via andere manieren: zout mijden, keto, diuretica.

Maar ik vind provi enkel een toevoeging voor libido of als je op trt zit en spiermassa je niet boeit.

Indd al dat gepraat over vocht vasthouden.
Dat ligt aan je dieet en wat je spuit

als je kiest voor dboll dan kies je ook voor vocht omdat dat net zijn sterkste kant is.

Dat vind ik eigenlijk niet, ik vind krachtwinst de beste eigenschap van dianabol. Ook vocht door d-bol kun je tegenhouden door naar je voeding te kijken.

Dat vind ik eigenlijk niet, ik vind krachtwinst de beste eigenschap van dianabol. Ook vocht door d-bol kun je tegenhouden door naar je voeding te kijken.

Vocht en kracht gaat hand in hand in veel gevallen, althans bij de aromatiserende aas. Als je dat gaat tegenwerken door anti-oestrogenen dan ben je slecht bezig en had je beter een andere aas gekozen.

als je bang voor vocht bent moet je zeker geen sust nemen...lekker test E...is al minder vocht...test P minste vocht...nadeel om de dag zetten natuurlijk!

melvin is het niet omgekeerd?
zover ik weet heeft sust minder vocht dan test e.
ivm snellere esthers, en meerdere esters.
vg

melvin is het niet omgekeerd?
zover ik weet heeft sust minder vocht dan test e.
ivm snellere esthers, en meerdere esters.
vg

nope...test h wat dus ook deel uit maakt van sust houd echt veel vocht vast!
tuurlijk houd test e ook vocht vast maar echt niet zo veel als sust...

ok bro,

Vocht en kracht gaat hand in hand in veel gevallen, althans bij de aromatiserende aas. Als je dat gaat tegenwerken door anti-oestrogenen dan ben je slecht bezig en had je beter een andere aas gekozen.

Hm oke, denk dat ik hier eens wat over ga nazoeken.
Tis toch wel frapant dat ik geen vocht vast heb gehouden tijdens mijn kickstart met dianabol en wel krachtwinst heb geboekt.
Cheers Knikker voor je duidelijke uitleg.:)

Terug
Naar boven