MuscleMeat

2 kuren of 1 lange kuur met bridge?

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m74
Hallo DBB,

Ik ben nogal aan het twijfelen wat ik ga doen, het idee was om ongeveer 2 kuurtjes per jaar te pakken van zo'n 8 weken. 1 met lange esters tijdens de winter en 1 met korte esters voor de zomer. Nu is het zo dat ik op dit moment bezig ben met test/primo 8 weken, tijdens de zomer wil ik dan 6 weken test prop en mast prop gebruiken.

Er zit 2.5 maand rust (PCT niet meegerekend) tussen deze kuren in, hCG zet ik daarnaast 2x500iu per week. Maar ik zou de cycles ook wat kunnen verlengen met daartussen een bridge van 6 weken op 125mg test-e. Want nu moet ik wel 2x off gaan natuurlijk, alhoewel het herstel niet zwaar zal zijn aangezien de doseringen niet hoog liggen en het geen zware middelen zijn. Wat denken jullie? Zo houden of gewoon 1 lange kuur doen met een bridge zodat ik waarschijnlijk alles beter vasthoud?

Je kunt het pas het beste weten als je 1 keer langere kuur hebt gedaan. Het is toch ervaren hoe je herstel is na een lange kuur. Ik zou cruisen op 250 test overigens.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt het pas het beste weten als je 1 keer langere kuur hebt gedaan. Het is toch ervaren hoe je herstel is na een lange kuur. Ik zou cruisen op 250 test overigens.

Thanks, ja daar heb je een punt. Zou je ook kunnen cruisen op 125mg test-e en 100mg primo?

Cruisen doe je alleen op test, dus zonder primo :)

Kan, maar zou gewoon 250 test doen. 100 primo is ook erg weinig. Zou dan al minimaal op 200 doen.

Dan wordt het 250 test denk ik, btw ik gebruik nu al hcg (3e week van kuur), is het nadelig om dit ruim 20 weken mee te laten lopen? En is 125mg test-e niet wat minder belastend tijdens bridge voor bijvoorbeeld het hart of maakt dat niet zoveel uit?

Dan wordt het 250 test denk ik, btw ik gebruik nu al hcg (3e week van kuur), is het nadelig om dit ruim 20 weken mee te laten lopen? En is 125mg test-e niet wat minder belastend tijdens bridge voor bijvoorbeeld het hart of maakt dat niet zoveel uit?

Hcg gewoon blijven zetten tot start nakuur. Cruise 250 is prima.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

niet waar ken mensen die cruisen op 1000mg test en 800mg deca ;)

Dat is gewoon een blast geen cruise.

Hcg gewoon blijven zetten tot start nakuur. Cruise 250 is prima.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Dat is gewoon een blast geen cruise.

Maar na 20 weken hCG gebruik krijg je niet teveel oestro of andere sides? Alhoewel dit natuurlijk 2x500iu per week injecties zijn en geen monsterhoeveelheden.

Terug
Naar boven