XXL Nutrition

2 kuur d-boll/tren-e/test-e+famera

popwar

Competitive Bodybuilder
Waardering
282
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Heb nagedacht wat men 2e kuur zou zijn, ik denk dat het deze word..
1e kuur was 750 mg test e 10 weken

1-4 d-boll 40mg ed
1-8 tren e 300mg pw
1-10 test e 500 mg pw

1- ... famara(anti oestrogen remmer) 1mg ed

mss nog B6 tabletten , 200mg ed van begin de kuur ( ben bang voor de progestron gyno van de tren :d)

Nu mijn vraag is, moet ik die famara tot de 8e of 10e week nemen? en heeft die B6 toegevoegde waarde als ik al famara neem?

suggesties ivm kuurvoorstel altijd welkom

grt

Best heftig 750mg test e bij een eerste kuur.

2de kuur meteen tren pakken? waarom niet gewoon houden op 10 weken test e 500mg en dan dianabol op 50mg pakken...

Niet preventief een AI nemen en femara al helemaal niet! Kan me voorstellen dat je een AI meteen bij de hand wil hebben bij tren en zoveel test. Pak dan Aromasin bijvoorbeeld. Femara zou ik pas pakken als ik echt een gyno heb, dat spul is niet best voor je en neem je niet zomaar. Waarom niet eerst met alleen proviron proberen?

B6 is wel een goed plan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niet preventief een AI nemen en femara al helemaal niet! Kan me voorstellen dat je een AI meteen bij de hand wil hebben bij tren en zoveel test. Pak dan Aromasin bijvoorbeeld. Femara zou ik pas pakken als ik echt een gyno heb, dat spul is niet best voor je en neem je niet zomaar. Waarom niet eerst met alleen proviron proberen?

B6 is wel een goed plan.

Nja, ik ben gevoelig voor gyno, ik weet 100% zeker dat ik het ga krijgen als ik geen voorzorgs maatregelen ga nemen.

Ik vind de famera niets ergs aan, eigenlijk beter.. je gaat wel niet evenveel gainen, (omdat je minder vocht gaat winnen) , maar alles wat je ziet is wel wat je krijgt. dus dat vind ik 2 voordelen in 1.

IK heb de bijsluiter van famara gelezen en de bijwerkingen vielen goed mee.
Proviron heb ik nog nooit gedaan, de reden is voor de dikke pukkels dat je kan krijgen, met test en zo ook, maar het word dan wel erger met proviron.

Even een citaat van Navy :
Als men de omzetting van androgene naar oestrogenen tegengaat doormiddel van een aromatase remmer zal het aantal milligrammen androgene in het bloed dusdanig hoger liggen dat het zo zou kunnen zijn dat de weegschaal weliswaar minder gestaag zal stijgen dan wanneer men geen aromatase remmer gebruikt, maar de hoeveelheid gewonnen spieren gelijk is gebleven, zo niet hoger ligt. De kuur zal dus een grotere effectiviteit hebben met het gebruik van een aromatase remmer.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nog reactie's of suggesties?

Terug
Naar boven