XXL Nutrition

2 maanden bezig en raad graag

sksammy

Novice
Waardering
0
Ik ben hier al een tijdje lid van dit van het forum, om wat te lezen en te leren hier op het forum.

Na een paar jaar in de zomer te trainen en in de winter het terug laten weten wegens geen tijd ervoor te maken.

Dus heb ik dit jaar (vanaf begin augustus 2010) me er volledig op toe te wijden.

Ik train 3 keer per week.

Maandag borst en biceps en buik
(10/8/6)
Bench Press
Incline Dumb Bell Bench
Incline Dumbbell Fly
Vertical Bench Machine
Decline dumbbell Press
Cable Cross-Over

Dumbbell Curl
Barbell Curl
Incline Dumbbell Curl
Dumbbell PreacherCurl

Crunches
Rotary Torso L & R

Woensdag Schouders en Benen en Buik
(10/8/6)
Dumbbell ShoulderPress
Dumbbell LateralRaises
Barbell Upright Row
Dumbbell FrontalRaises
Barbell Rear Delt Row

Leg Press
Lunges
Stiff-legged Deadlift
Seated leg extension
Seated leg curl

Incline Crunches

Vrijdag Rug en Triceps en Buik
(10/8/6)
Lat Pulldown
Cable Rowing
Straight Arm Pulldown
Dumbbell Shrugs
High Row

Lying Tricep Extension
Triceps Pulldown
Small Grip Bench Press
Bench Dips

Crunches Ball
Reverse Crunch - Inclined

De rest dagen zijn rust.

Na 2 weken ben ik begonnen met iets meer te eten maar dat lukt niet zo super want ik krijg soms niet alles binnen.

Ik ben na die 2 weken ook begonnen met het XXL TRaining Stack van XXL Nutrition

Trainingsdagen:
Neem 30 gram Unleash! v3 samen met 10 gram EAS ca 30min voor de training. Neem direct na de training 50 gram Mega Grow samen met 10 gram EAS. Eventueel kan je 15 minuten hierna nog een proteïneshake innemen.

Rustdagen:
Neem 50 gram MegaGrow direct na het opstaan op een nuchtere maag.

Dit voel ik wel werken.

Ik heb de volgende vragen

- Ben ik goed bezig :rolleyes:
- Hoelang mag ik dat XXL TRaining Stack van XXL Nutrition nemen.
- Moet ik ook nog whey bijnemen voor meer te bulken

Hier zijn de foto's op een rust dag

IMG_3495.jpg

IMG_3492.jpg

IMG_3490.jpg

Meningen en raad graag

als je nu eerst eens goed gaat eten en daarna pas al die suplementen gaat nemen heeft het iets meer zin.want als ik naar je lichaam kijk kan er wel iets meer gewicht bij.

en hoelang ben je bezich met je traininng

Laatst bewerkt:
benen?

Meer eten, Al die sups hebbe geen baat als je voeding slecht is, erin stouwen gewoon. Voeding clean en hoog in calorieen. Whey altijd goed voor na de training en bij het opstaan dus neem whey, eventueel bcaa, Creatine en multivitamines eventueel omega 3 visolie caps. Weightgainers kan je enorm helpen maar zorg dat je genoeg natuurlijk eten binne krijgt. Success!

De spiergroepen die je weinig moet trainen train je veel te veel, en de spiergroepen die je veel moet trainen train je te weinig.

Ik vind je helemaal niet goed bezig nee, ik merk niet echt dat je 'traint', wat normaal is na twee maanden. Verder staat hierboven al wat je nodig hebt, meer eten, minder supplementen nemen en beter trainen.

Laatst bewerkt:
6 oefeningen voor borst en 4 voor biceps ...
evenveel oef voor schouders als voor benen ...

ben je goed bezig? nee
wat je moet leren is tot failure trainen bij elke oefening, dan heb je maar 2-5 oefeningen nodig per spiergroep (afhangend van grootte van de spier)

nog belangrijker, maar een voedings-schema !
(~6 maaltijden per dag, ~3000kcal of hoger, hoog in eiwitten)

voeding is belangrijker dan training, met dit in gedachten moet je opnieuw beginnen

succes !

wel droog maar nu eten :)

Goeie basis , lijkt goed op mijn lichaamsbouw.

Nu knallen en eten :).

ik haat dus dat beginners altijd zo met supplementen dwepen
bij mij in de gym komt er laatst ook een gast wat raad vragen terwijl ik aant knallen was
wat over oefeningen en dan natuurlijk sups, welke creatine hij best nam
deze kerel trok nogal ogen toen ik hem zei dat hij gewoon moest eten en dat hij gewoon van die supplementen moest blijven de komende 2 jaar ofzo
hij kon gewoon niet zwijgen over creatine, de gozer dacht echt beest te worden met de aanschaf v/e pot crea
en nog toen ik hem met wat geduld uitlegde over principe trainen-hard trainen-vreten-harder trainen-meer vreten en dan binnen jaartje of zo es creatine proberen, zag ik aan zn gezicht dat ie me toch niet geloofde en absoluut die sups wou aanschaffen
ie doet maar
maar ik krijg er et schijt van

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, mannen,

maar daarom vraag ik jullie raar,

ik wist niet dat ik goed bezig ben? Maar nu weet ik het.

Het enigste probleem is dat ik nooit niet veel bij kom ook als ik veel eet, dat is altijd mijn probleem geweest.

Kan iemand mij helpen om gewicht bij te komen.

een goed voedingsschema en misschien ook supplementen om bij te komen.

Iemand die me wilt helpen?

Sommige zeggen dat mijn schema niet goed is. Als je willen kunnen jullie dan ook de verbeteringen aanbrengen zodat ik perfect en goed train.

Ik ben een beginneling dus ik kom hier op het forum om te leren en hulp te zoeken.

Bedankt voor de reacties

voor je schema kan ik je de tip geven:
Train borst niet met je biceps maar dan eerder met triceps.
Of je schouders met je triceps, kan je zelf uitmaken :)
rug samen met je biceps

Sorry, mannen,

maar daarom vraag ik jullie raar,

ik wist niet dat ik goed bezig ben? Maar nu weet ik het.

Het enigste probleem is dat ik nooit niet veel bij kom ook als ik veel eet, dat is altijd mijn probleem geweest.

Kan iemand mij helpen om gewicht bij te komen.

een goed voedingsschema en misschien ook supplementen om bij te komen.

Iemand die me wilt helpen?

Sommige zeggen dat mijn schema niet goed is. Als je willen kunnen jullie dan ook de verbeteringen aanbrengen zodat ik perfect en goed train.

Ik ben een beginneling dus ik kom hier op het forum om te leren en hulp te zoeken.

Bedankt voor de reacties

wel, dan eet je misschien toch niet genoeg, anders zou je aankomen.
simpel toch :rolleyes:?

• Topic Starter Topic Starter
kan iemand mijn een deftig voedingsschema geven.

Ik ben 1m74 groot en weeg 63kg

vet heb ik niet, dat zien jullie wel.

ik zou echt naar de 70kg gaan.

Ik zou gewoon om de 2/2,5 uur wat eten zoals: chocomel, havermout, fruit, boterhammen, nootjes, dat moet je zelf even allemaal uitzoeken..:rolleyes:

Voor de rest vindt ik persoonlijk dat je iets minder aandacht moet geven aan je bicep, en meer aan de schouders.Maarja het is nog in de beginfase:) het komt wel

Gr

Terug
Naar boven