AndroidHealthClinic

2 Maanden Bezig!

lekker gezond eten en sporten dan kom je der wel ;) maar je gewicht mag wel wat omhoog!

denk dat dat prima zal gaan lukken. gewoon de tijd nemen, en uiteraard veel eten :)

zwaarder trainen, veel meer eten... dan moet het goedkomen.
Imo kun je echt veel harder gaan bulken.
In de eerste 3 maanden pak je nu (maar) 3kg.
Als je nu eens een stevig bulkschema gaat volgen zul je zien dat je in 3 maanden makkelijk het dubbele kan aankomen. Dan maar een paar procentjes vet erbij.
Dat kan echt geen kwaad bij jou.

Succes.

vreten spnaksta en je komt er!

Had het graag anders gezien voor je maar zie weinig progressie. Harder bulken, want ik geloof wel dat je hard traint in de gym. Nu nog meer hardcore gaan eten en dan komen de resultaten beter

post pas over een jaar weer foto's kerel;)

Kan je nu nog niet zien.
Post idd binnen een jaar nog is.

En iedereen kan breed worden, zelfs de ergste ecto.
Het zal alleen langer duren

Vreten als een beest man! Over dat beetje extra bf dat je maar zult bijkomen zal ik niet wakker liggen..

Iedereen kan groot worden als je maar alles geeft..
Ik vind dat jij voor 3 maanden niet alles hebt gegeven, als je echt groot wilt worden word het je levensT en niet zomaar een sport die je af en toe beoefend!
Ga eten en veeeeél eten, trainen en rusten !!

Succes verder!

volgens mij heb je meer gepost dan getraind kerel ;) Bulken met die handel!!4k kcal en gaan

GRAAG JULLIE MENINGEN!
Zien jullie mij een brede gast worden of zal ik dit nooit worden? (Lichaamsbouw)

Niet zo onzeker over alles zijn. Tuurlijk kan je ooit breed worden. Er zijn genoeg voorbeelden op het forum te vinden die er ook zo uit hebben gezien. Het zal wel een paar jaar duren. Veel geduld en doorzettingsvermogen en dan kom je er wel.

Volgens mij zit het met je bouw wel goed. Nu nog goed eten, hard trainen en dan zien we over een jaar een foto/fysiek die we niet meer terug herkennen:cool:

Wow 2 maanden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet zo onzeker over alles zijn. Tuurlijk kan je ooit breed worden. Er zijn genoeg voorbeelden op het forum te vinden die er ook zo uit hebben gezien. Het zal wel een paar jaar duren. Veel geduld en doorzettingsvermogen en dan kom je er wel.

Volgens mij zit het met je bouw wel goed. Nu nog goed eten, hard trainen en dan zien we over een jaar een foto/fysiek die we niet meer terug herkennen:cool:

minder zeiken , minder posten , meer nadenken en meer trainen ;)

Ik vond je oude avatar beter. Ik denk dat er wel wat vooruitgang te zien is, best aardig dus voor zo'n korte tijd.

Gewoon meer vreten gozer, zoals in elk topic van jou nu onderhand staat.

Hoe lang ben je eigenlijk?

En natuurlijk kun je wel een 'brede gast' worden. Als je maar genoeg blijft eten én hard en gedisciplineerd blijft trainen.

• Topic Starter Topic Starter
kben 1.78 Kort :p

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven