AndroidHealthClinic

2 tickets Indonesie te koop!

YinYang

Advanced Bodybuilder
Waardering
38
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Wegens familieomstandigheden kan ik niet meer op vakantie en ben ik genoodzaakt de tickets te verkopen! :(

09-09-2011 Amsterdam - Jakarta (Java)
29-09-2011 Denpasar (Bali) - Amsterdam

Heen en terug vlucht hebben beide 1 tussenstop in Hong Kong.

Heb de tickets gekocht voor €850 per stuk. Graag bieden! :)

denk dat veel lui hier dan al weer met school en/of werk zitten in september,

maar succes met de verkoop ;)

Dit klinkt betrouwbaar. Ik zeg, doen!

Een ticket is op naam?

Jezus 850EUR per stuk?
Wat is de reden dat je niet meekan? Sterfgeval in de familie?

€500 voor beide

xx

502 voor ééntje

:fa:

• Topic Starter Topic Starter
Nou het zit zo.. Zou met mijn vriendin gaan, maar die relatie is voorbij! :rolleyes:

Ik moet nog even bellen naar cheaptickets of ik het van naam over kan zetten.. Volgensmij kan dit altijd wel toch tegen een betaling?

Als ik ze niet verkocht krijg, dan ga ik gewoon alleen.. Heb ik maar €850 verlies ipv €1700 ;)

Nou het zit zo.. Zou met mijn vriendin gaan, maar die relatie is voorbij! :rolleyes:

Ik moet nog even bellen naar cheaptickets of ik het van naam over kan zetten.. Volgensmij kan dit altijd wel toch tegen een betaling?

Als ik ze niet verkocht krijg, dan ga ik gewoon alleen.. Heb ik maar €850 verlies ipv €1700 ;)

Als je bij Cheaptickets hebt geboekt zal het wel 1 van de goedkopere klasse in economy zijn geweest. Meeste maatschappijen staan dan geen overdracht toe.

Hmm, is er geen indonesische gemeenschap ergens in Nederland? Een soort van China town, maar dan voor indo's.
Hang daar gewoon een leaflet omhoog, daar zijn genoeg mensen die naar ginder reizen.
Of zet het op hun website of whatever.

BTW, is het geen optie om toch met je vriendin te gaan? OK jullie zijn geen koppel meer, maar je kan er toch al vrienden naartoe gaan?

Heb je geen maat die mee wil?

Hmm, is er geen indonesische gemeenschap ergens in Nederland? Een soort van China town, maar dan voor indo's.
Hang daar gewoon een leaflet omhoog, daar zijn genoeg mensen die naar ginder reizen.
Of zet het op hun website of whatever.

BTW, is het geen optie om toch met je vriendin te gaan? OK jullie zijn geen koppel meer, maar je kan er toch al vrienden naartoe gaan?

lol als het net uit is tog nog samen op vakantie. dat word echt oorlog :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem mij mee, ik kan je private ladyboy zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
LOL! Nice reacties hier! :roflol:

Ga eerst maar es kijken of ik ze wel van naam over kan zetten! :)

en samen met mn EX op vakantie doe ik niet aan.. Als ik met iemand klaar ben, dan ben ik er ook echt klaar mee! :)

Er is vast wel iemand hier die je ex wil meenemen als er wat diensten tegenover staan in Indonesie. Heeft je ex ook een vakantie en kan jij zelf ook op stap.

Terug
Naar boven