AndroidHealthClinic

2 tickets Indonesie te koop!

LOL! Nice reacties hier! :roflol:

Ga eerst maar es kijken of ik ze wel van naam over kan zetten! :)

en samen met mn EX op vakantie doe ik niet aan.. Als ik met iemand klaar ben, dan ben ik er ook echt klaar mee! :)

In een paar maanden kan nog veel veranderen...

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat kan zeker.. Maar wil dan sowieso die tickets nog kwijt! :)

Ik heb je een PM gestuurd kan je aub even reageren? Heb zeker interesse mocht je ze kunnen overdragen.

die h**ren ook altijd, niet te vertrouwen..

Hmm, is er geen indonesische gemeenschap ergens in Nederland? Een soort van China town, maar dan voor indo's.
Hang daar gewoon een leaflet omhoog, daar zijn genoeg mensen die naar ginder reizen.
Of zet het op hun website of whatever.

BTW, is het geen optie om toch met je vriendin te gaan? OK jullie zijn geen koppel meer, maar je kan er toch al vrienden naartoe gaan?

dit meen je serieus?

naamoverdracht moet geen probleem zijn mits extra toeslag

naamoverdracht moet geen probleem zijn mits extra toeslag

Is wel een probleem, het is gewoon afhankelijk van de klasse waar je in reist. Economy kent ook nog klasses qua tickets die zijn uitgegeven en de goedkoopste tickets kennen vrij beperkende voorwaarden bij de meeste maatschappijen.

- Vliegdata veranderen niet mogelijk
- Overdragen niet mogelijk
- Restitutie niet mogelijk

Eigenlijk gewoon standaard bij de meeste maatschappijen bij al tickets die zijn uitgegeven voor de goedkoopste seats. Betere voorwaarden kosten meer geld en in feite betaal je dus vooraf al die toeslag als je het ticket koopt.

Er is vast wel iemand hier die je ex wil meenemen als er wat diensten tegenover staan in Indonesie. Heeft je ex ook een vakantie en kan jij zelf ook op stap.

ik stel me bij deze alvast kandidaat en ben bereid de volle 850euro te bestellen

edit: of wacht, eerst pics
edit2: of laat maar, ik doe alles:o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven