Fitness Seller

2 trainingen op 1 avond

drickje

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
75kg
Hallo

Ik kickboks 3x per week een uur daarna doe ik een uur kracht training.Voor het boksen eet ik 3 uur van te voren niet meer.nu pak ik altijd een normale whey shake tussen de trainingen in.iedereen zecht weer veel te eten voor dat ze kracht training gaan doen.klopt dit?

Ik kan dus beter een weigtgainer pakken,een hele maaltijd naar binnen werken gaat lastig worden.

Iemand advies?

Ik deed andersom. Eerst kt en dan kb, soms nog bjj er achteraan.Tussendoor een shake en een banaan.

• Topic Starter Topic Starter
Andersom gaat bij mij niet lukken ivb met werk.

Een gainer bevat maar 20 procent eiwitte ofzo,.
Je kan het ook allebij doen weet je zeker dat het genoeg is.

Chocomel gaat ook niet werken daar raak ik altijd van aan de schijt haha.

Dat Is bij mij jammer genoeg niet het geval.

Tussendoor shakie met whey en dextrose lijkt me wel goede

Dextrose voor energy?

Andersom gaat bij mij niet lukken ivb met werk.

originele manier van afkorten :p

serious: Je zou eventueel iets van dextrose/banaan in combinatie met wat (snelle) eiwitten tussen de trainingen kunnen nemen als je dat zelf fijner vindt, de dextro/banaan zal je tijdens je 2e training wat meer energie geven. Maar als je puur vraagt in termen van progressie maken o.i.d. maakt het echt niet (significant) uit of je nou tussen je trainingen een hele maaltijd / weightgainer pakt of gewoon zorgt dat je aan het eind van de dag je macro's hebt gehaald. Zorg gewoon dat je voorafgaand aan je trainingen voldoende voedingsstoffen in je hebt dan kun je ook gewoon pas na afloop van je 2e training normaal eten. Je hoeft je echt niet druk te maken dat het slecht zou zijn om tussen de trainingen niet enorm veel te eten dat je daarmee je spiermassa zou verbranden o.i.d., mits je normale voeding gewoon in orde is.

Oke dan weet ik genoeg.
Bedankt voor jullie hulp.

Terug
Naar boven