Fitness Seller

2 vraagjes uit interesse

het leukste aan mma vind ik de variatie, je kunt als iets niet lukt op andere manieren te werk gaan omdat er juist zo veel manieren zijn om iemand uit te schakelen.
zelf vind ik de grond gevechten het leukst om te doen

• Topic Starter Topic Starter
geen ruzies mannen over wa het beste is en wa ge moet gaan doen enzo, mma, krav maga maakt nie uit, ik ben gewoon is nieuwschierig wat voor vechtsporten tegenwoordig populair zijn. Oh en voor die hierboven met zijn sherlock holmes scene, wiste dat die een eigen vechtstijl heeft ontwikkeld http://www.youtube.com/watch?v=aYqAdaosuIw daar zit ook wa vanalles in

UFC! Ben van plan om dat binnenkort bij een gym te gaan trainen maar weet geen goede hier in de buurt, moet wel een serieuze zijn. Heb al wel veel geoefend met filmpjes op youtube checken :cool:

UFC! Ben van plan om dat binnenkort bij een gym te gaan trainen maar weet geen goede hier in de buurt, moet wel een serieuze zijn. Heb al wel veel geoefend met filmpjes op youtube checken :cool:

ik denk da ge mma bedoelt, ufc is de grootste mma organisator van de wereld. en ik denk dus nie da ge direct met die mannen wilt gaan trainen als ge buiten youtube nog geen ervaring hebt.

wel een goei ambitie, als ge bij de ufc wilt geraken.

geef mij maar gracie jiu jitsu of bjj..

muziek zowat alles van linkin park

geef mij maar gracie jiu jitsu of bjj..

muziek zowat alles van linkin park

sorry maar gracie jiu jitsu is het zelfde als bjj, de bekendste martial arts familie gracie is de maker van brazilian jiu jitsu of bjj, endus ook de grondlegger van vale tudo, waarvan het bekend mma van afkomstig is

muay boran

Kung fu oude vechtsport met veel 'vuile' technieken

ik zie nergens Ninjutsu?

Judo
Boksen
Bjj
Sambo (al is dit bijna mma)

muziek

tijdens cardio hardstyle
tijdens weight lifting metal
anders hiphop

Terug