AndroidHealthClinic

20 maanden trainen

Ectoo

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
79kg
Dag beste,

Even wat info..
Ik ben begonnen als superskinny dude (52 kg bij 1.76 cm), en momenteel weeg ik 80 kg (bij dezelfde lichaamslengte).

Door omstandigheden (ouders die niets, maar dan ook NIETS van fitness moeten weten) heb ik niet altijd even net op mijn voeding kunnen letten. Nu sta ik om 6u op om rijst te bakken, moeder staat later op en heeft dit niet door, ook koop ik eten en verstop dit in mijn auto, alsook mijn shakes. Maar toch is mijn voeding hierdoor niet optimaal. Maar voorlopig geen andere oplossing

Dit is mijn progressie van de afgelopen 20 maanden. Ik heb eerst 6 maanden gewoon getraind, zonder kennis/op voeding letten. Wel altijd benen getraind. Dan ben ik verleden jaar 1 januari begonnen met meer eten + een goed trainingsschema. En met shakes ben ik begonnen 10 maanden geleden. Sinds 2 maanden neem ik ook Creatine en sinds 2 weken een Pre- & Postworkout.

Ik heb ook nog 1 probleem, namelijk mijn kromme bovenrug. Door mijn rug komt mijn borst zeer slecht uit (zal je wel zien op foto's), maar toch blijf ik hard doorgaan.

Ik post dit omdat ik eens de mening wil horen van anderen, deze foto's heeft nog niemand gezien en ik zou eens willen horen wat jullie ervan vinden..

Eerst 2 fotos zijn van hoe ik er uitzag na 3 maanden training, andere foto's zijn van voorbije maand.

2015-02-06 12.32.26.jpg

2015-02-06 12.32.03.jpg

2015-02-06 12.14.23.jpg

2015-02-06 12.13.45.jpg

2015-02-06 12.12.47.jpg

20150206_062804.jpg

2015-02-06 12.51.03.jpg

Screenshot_2015-01-20-21-26-42.jpg

'ook koop ik eten en verstop dit in mijn auto, alsook mijn shakes.' :roflol:
Wat vinden ze er zo erg aan?

Netjes,

Misschien helpt dit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ op je houding letten :cool:

keep going!

• Topic Starter Topic Starter
'ook koop ik eten en verstop dit in mijn auto, alsook mijn shakes.' :roflol:
Wat vinden ze er zo erg aan?

Dit is de enige manier..
Ik heb maar 1 nier en ze denken dat het niet goed is voor me >.< en ze zeggen dat ik overdrijf..

---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:39 ----------

Netjes,

Misschien helpt dit?

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

+ op je houding letten :cool:

keep going!

Die oefeningen doe ik ook ! Dankje !

Je gaat lekker hoor! :D

Maar weet je zeker dat je met 1 nier geen problemen gaat ondervinden? Ik heb hier totaal geen verstand van hoor, maar lijkt me wel een goed idee dit even goed uit te zoeken bij je huisarts bijvoorbeeld. Dan kan je dit ook laten zien aan je ouders en dan kan je miss lekker waar zij bij zijn je voeding maken :)

Succes nog kerel.

PS. Je kleine heer loopt heus niet weg hoor :o @ 1e pic

Ouders die vinden dat veel en gezond eten slecht voor je is als je maar één nier hebt..... Misschien een mogelijkheid om op jezelf te gaan wonen?

Ouders die vinden dat veel en gezond eten slecht voor je is als je maar één nier hebt..... Misschien een mogelijkheid om op jezelf te gaan wonen?

Al aan gedacht,ben aan het kijken om studio te huren

---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

Je gaat lekker hoor! :D

Maar weet je zeker dat je met 1 nier geen problemen gaat ondervinden? Ik heb hier totaal geen verstand van hoor, maar lijkt me wel een goed idee dit even goed uit te zoeken bij je huisarts bijvoorbeeld. Dan kan je dit ook laten zien aan je ouders en dan kan je miss lekker waar zij bij zijn je voeding maken :)

Succes nog kerel.

PS. Je kleine heer loopt heus niet weg hoor :o @ 1e pic

Probeer allesinds 3 liter water per dag te drinken.. & dankje voor de motivatie man :)

Goede progressie btw ;)
Keep it up!

Ik zou wel uitkijken met grote hoeveelheden voeding te eten dit kan je nier extra belasten, vraag informatie bij je huisarts!

Goede transformatie! Stats zien er goed uit, vet is nog redelijk laag... dus doe zo verder.

Hoe groot zijn je armen?

Ik heb ook maar 1 nier je kunt gewoon veel eten en heel veel water drinken ik drink bijna 5 liter op een dag.
het enige waar je mee op moet passen is creatine je nier gaat hier heel traag door werken met alle gevolgen van dien heb het zelf geprobeerd.
Voor de rest gewoon lekker door eten en trainen.

Ik zou wel uitkijken met grote hoeveelheden voeding te eten dit kan je nier extra belasten, vraag informatie bij je huisarts!

Dit

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Verder zeer knappe progressie, een respectabel fysiek

Ik heb ook maar 1 nier je kunt gewoon veel eten en heel veel water drinken ik drink bijna 5 liter op een dag.
het enige waar je mee op moet passen is creatine je nier gaat hier heel traag door werken met alle gevolgen van dien heb het zelf geprobeerd.
Voor de rest gewoon lekker door eten en trainen.

Ik neem ongeveer 13 gram per dag...

Ik neem ongeveer 13 gram per dag...

Ik heb zelf ook 1 nier als gevolg van een scooter ongeval. Dit was nog voor de periode dat ik trainde. Ik vroeg aan mijn uroloog (voordat ik trainde) wat de gevolgen hier van waren, hij zei dat ik alleen moest opletten met zout en geen creatine mocht gebruiken. Dit omdat het extreem belastend zou zijn voor je nier! Dus hier zou ik mee uitkijken/stoppen.

Verder is het belangrijk om af en toe je nier waarde te laten controleren ivm een hoog eiwit inname.

Verder is je progressie goed te zien man!

"Ja gewoon". goede reden.

Ja gewoon.. Zit 10 gram in me portie (1 schep) en neem dan nog 5 pillen erbij

Lekker gewoon.. creatine gebruiken als je 1 nier hebt is onverstandig. En al helemaal met die dosering die jij hanteert.

Veel plezier aan de dialyse

Terug
Naar boven