AndroidHealthClinic

20 weken resultaat

mooi resultaat maar hebje pics van toen je 63 kg was?

• Topic Starter Topic Starter
nee.

Laatst bewerkt:
D8 het al was niet zeker, still goeje progressie! doe zo door

gaat de goede.kant op! ga zo veder

Update!

zeer goede progressie,

nette benenprogressie, zo lijkt t!

Je borst mist wat volume.
misschien iets hoger in reps proberen bij benchen?

Mooi massa aant pakken vent, jij hebt niet zitten rommelen

nice man
benen bijna 2x zo dik geworden lijkt wel :P

Voor 20 weken tijd een erg strakke progressie, keep up the work!

zal in de toekomst wel zelfde soort foto's maken, dus zelfde afstand en belichting.

Haha thx voor jullie reacties. Het is niet op 20 weken...het was een ouder topic heb even update gedaan haha. Borst ligt idd iets achter...terwijl ik nu 2x per week train. Zal wel iets genetisch zijn ofzo.

Of je traint je borst verkeerd

Dat denk ik niet haha. Mijn neefje heeft t zelfde probleem. Doe altijd eerst Incline, daarna benchpresse en fly s(soms ff afwisselen) Daarnaast niet meer dan 3 oefeningen. Maar de borst komt wel, vind zelf dat hij nu wel beetje gaat. Kwa kracht gaat het ook best goed!

Als je borst 2 keer per week pakt, train je hem misschien wel teveel. Ik zou een totaal van 40-60 reps aanhouden als je een spiergroep 2x per week traint (set-indeling is aan jou). Verder nette progressie. :)

Ik trainde de borst eerst maar 1x per week. Maar merk nu wel iets meer verschil nu ik hem twee x pak. Ik bulk nu pas 4 weken eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Maandelijkse update, bulk begint aan te slaan, de cijfers springen omhoog op de weegschaal. Nog even lekker doorbulken tot 31dec en dan een cutje er tegen aan gooien.

Terug
Naar boven