MuscleMeat

20 wekenkuurtje

Wiene

Cool Novice
Waardering
0
Massa
119kg
Vetpercentage
11%
Hi guys, het lijkt alsof ik nieuw ben met mn eerste post, maar ik ben al 7-8 jaar actief geweest op dit forum met iets minder het laatste jaar, de reden daarom is omdat steeds meer mensen me beginnen te herkennen, daarom is mn oude account verwijderd.

Waarom ik dit doe is als volgt:

Ik wil binnenkort beginnen met een heftig kuurtje waar ik toch wel wat feedback van wil horen. ik heb net een klein kuurtje van 12weken 500 Sust, 400 mast en winstrol achter de rug na 5-6 jaar geleden te hebben gekuurd. ben hiervan 8kg bijgekomen en 3% gezakt in vet bij een clean bulk op 4400kcal, het enige doel was wat harder worden en wat bigger, wat dan ook gelukt is.

De products zijn Test E, Tren E, Dianabol, winstrol,masteron en IGF-1

Ik train ondertussen 10 jaar, weeg 119kg bij 11% en word begeleid met mn voeding en progressie,

Hieronder vind je een kuuropstelling gedurende 25 weken.
De Igf zou ik gebruiken op 100mcg verdeeld over 2 injects, 1 bij het opstaan en 1, 3 uur later na de training 5/7 omdat ik 5 dagen per week train.

ik ben zeer gevoelig voor gyno heb ik de laatste weken gemerkt, wat is volgens jullie het best, arimidex, good old nolva of proviron.

bij deze laatste kuur heb ik erge last gekregen van gyno, zo erg dat ik overweeg het operatief te laten weghalen, en 4 weken nolva op 40mg hielp niks.

graag jullie reacties

x3iyjm.jpg - 262753

Waarom begin je IGF voor je kuur?

Als je zo gyno gevoelig ben zou ik nog is overwegen of je wel tren wilt gebruiken. Ik neem aan dat je dat in het verleden ook hebt gebruikt? Kreeg je er toen erge gyno van?
Maar zoals ik jou hoor maakt het niet uit wat je gebruikt, gyno krijg je toch wel. Proviron zit bij mij standaard in de kuur. Zelf ik gelukkig niet gyno gevoelig. Letrozole is dan je laatste optie denk ik als nolva niet werkt. Maar is ook niet zown fijn middel.

vind t allemaal maar raar inelkaar gezet.
je geeft aan gyno gevoelig te zijn maar je noemt 3 producten (arimidex, nolva, proviron) met allemaal een ander doel/werking. zou daar nog ff beter over inlezen.
en als je uberhaupt gyno gevoelig bent, liever dbol er uit dan maat. (idealiter ook testo wat lager zetten)
je nakuur is ook way too much, nolva is al zat op 20mg en clomid heb je genoeg aan op 50mg zelfs. nog beter is aromasin/nolva beide op 20mg (merknaam Arofixen)

ik had het zo gedaan;

1-4 winny 40mg ED
1-14 test E 500mg EW
1-10 tren E 400mg EW
1-14 mast E 400mg EW

16-20 pct

vind trouwens dat 14 weken kuren wel zat is, als ik lange rzou willen kuren had ik een bridge gedaan 4 weken en dan weer 12wk er aan plakken high dose

Laatst bewerkt:
Ik zou je stats weghalen;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom begin je IGF voor je kuur?

Als je zo gyno gevoelig ben zou ik nog is overwegen of je wel tren wilt gebruiken. Ik neem aan dat je dat in het verleden ook hebt gebruikt? Kreeg je er toen erge gyno van?
Maar zoals ik jou hoor maakt het niet uit wat je gebruikt, gyno krijg je toch wel. Proviron zit bij mij standaard in de kuur. Zelf ik gelukkig niet gyno gevoelig. Letrozole is dan je laatste optie denk ik als nolva niet werkt. Maar is ook niet zown fijn middel.
igf begin ik vroeger om al wat gevoeliger te worden voor de AAS en in het specifiek voor de d-bol, vroeger heb ik ook al D-bol genomen en kreeg toen geen last van gyno, enkel nu met de sust en de mast kreeg ik er hevig last van. Letro it is dan om tegen te proberen houden. nadien overweeg ik dan de operatie.

igf begin ik vroeger om al wat gevoeliger te worden voor de AAS en in het specifiek voor de d-bol, vroeger heb ik ook al D-bol genomen en kreeg toen geen last van gyno, enkel nu met de sust en de mast kreeg ik er hevig last van. Letro it is dan om tegen te proberen houden. nadien overweeg ik dan de operatie.
Test veroorzaakt dit dus verlaag dan je test want mast geeft echt geen gyno hoor.

test verlagen? gaat mn gains toch in de weg staan niet?

Door wie word je begeleid?

2rr3vhv.jpg - 262847
nieuw voorstelletje zonder tren, minder test, vooral omdat ik zeer benieuwd ben naar primo. En dit ook perfect werkt zonder test, de igf ook gelijk wat verminderd om te compenseren met de primo kosten. De Dianabol hou ik erin omdat ik clean bulk, en het vocht trekt nadien wel weg door de andere roids, Arnold is tenslotte ook groot geworden op primo en dianabol :D

Wie begeleid jou eigenlijk ? want kan me voorstellen dat als je een begeleider je ook doet wat hij zegt en niet op een forum vraagt wat te doen ? maar ik kan het ook fout hebben ?

Ik heb een voedingsbegeleider, wie doet er niet toe, ik ben tevreden over mijn progressie qua voeding, en daar stopt het, vragen over aas moet ik daar niet bij zijn.

Ik heb een voedingsbegeleider, wie doet er niet toe, ik ben tevreden over mijn progressie qua voeding, en daar stopt het, vragen over aas moet ik daar niet bij zijn.
OOk ja dan is het duidelijk dat je daar vragen over hebt ;)Maar ik zou met jou gewicht niet 375mg test doen maar minimaal 500mg wel even mijn filosofie erbij vertellen ik heb een hekel aan laag gedoseerde kuurtjes als je jezelf dan toch gaat beschadigen doe dat dan ook naar het niveau dat bij je past iemand boven de 100kg heeft vrij weinig aan 375mg test of je moet heel dik zijn ga ik niet vanuit.

Geen hcg?

OOk ja dan is het duidelijk dat je daar vragen over hebt ;)Maar ik zou met jou gewicht niet 375mg test doen maar minimaal 500mg wel even mijn filosofie erbij vertellen ik heb een hekel aan laag gedoseerde kuurtjes als je jezelf dan toch gaat beschadigen doe dat dan ook naar het niveau dat bij je past iemand boven de 100kg heeft vrij weinig aan 375mg test of je moet heel dik zijn ga ik niet vanuit.

Test heb ik nu verlaagd op aanraden van colosalX, en door de verlaging dan ook de primo erbij. weet zelf niet of die 125mg iets zal uitmaken met al de rest ernaast. heb er ook geen ervaring mee...

Vind jij dat een nuttig middel je ballen mogen best krimpen dan weet je dat je on bent.

Oke. Ik persoonlijk vind hcg wel goed middel ja.

100mcg igf1 ed....
ik ga niet eens reageren op dit topic.
kerel je weet totaal niet wat je aan het doen bent, beter lees je je in voor je wat domme dingen gaat doen.

• Like
Waarderingen: kix
100mcg igf1 ed....
ik ga niet eens reageren op dit topic.
kerel je weet totaal niet wat je aan het doen bent, beter lees je je in voor je wat domme dingen gaat doen.

en wat is daar dan verkeerd aan? ik lees overal dat beginners goed zijn met 50-100 mcg per dag, en dit niet langer dan 4 weken, dus ik doe 5 dagen on, 2 dagen of 2x 50 mcg ed...

best dat je wel reageert, wat is anders het nut van vragen naar info...

Veel te laag gedoseerd (je aas)

50mcg is de maximale dosering igf1, ik zou persoonlijk op maar 2x 12.5mcg igf gaan zitten per dag.
100mcg, houdt er rekening mee dat je met een jaar met een "gh gut" loopt.

lichaam kan maar 50mcg igf 1 per dag opnemen, restant wordt door je darmen opgenomen, en dit is niet positief.
oftewel, ga je eens inlezen.
wat heeft igf voor nut met dit, (idd veel te laag gedoseerde) kuur.

igf alone, werkt niet.
ja je krijgt een leuke pomp, maar doe je het daar voor?
is ook alleen maar ten tijde van de injectie/training.

geef je geld dan uit aan CJC en GHRP/ipa oid.
IGF+ GH protocol.
maar igf alone, nee, zonde van je geld.

en waarom hoor ik niemand over Primo en mast samen?
waar haal je je informatie vandaan man?!

test te laag gedoseerd,

3x dht, Ik zie, Primo, Mast, Winstrol... dit zijn er 3, waarvan er per kuur maar 1 hoort te zijn.
en er tijdens je kuur, ook al injecteer je er 3, het werkt nog steeds even hard als dat je alleen primo neemt.

heb hier een leuk voorbeeld schema van een goed doordachte kuur.

1-10, 500mg test e
10-20 875mg test e
1-15 500mg primo
14-20 150mg mast p eod
1-5 50mg dianabol

IGF, lekker weglaten!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven