jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50mcg is de maximale dosering igf1, ik zou persoonlijk op maar 2x 12.5mcg igf gaan zitten per dag.
100mcg, houdt er rekening mee dat je met een jaar met een "gh gut" loopt.
lichaam kan maar 50mcg igf 1 per dag opnemen, restant wordt door je darmen opgenomen, en dit is niet positief.
oftewel, ga je eens inlezen.
wat heeft igf voor nut met dit, (idd veel te laag gedoseerde) kuur.
igf alone, werkt niet.
ja je krijgt een leuke pomp, maar doe je het daar voor?
is ook alleen maar ten tijde van de injectie/training.
geef je geld dan uit aan CJC en GHRP/ipa oid.
IGF+ GH protocol.
maar igf alone, nee, zonde van je geld.
en waarom hoor ik niemand over Primo en mast samen?
waar haal je je informatie vandaan man?!
test te laag gedoseerd,
3x dht, Ik zie, Primo, Mast, Winstrol... dit zijn er 3, waarvan er per kuur maar 1 hoort te zijn.
en er tijdens je kuur, ook al injecteer je er 3, het werkt nog steeds even hard als dat je alleen primo neemt.
heb hier een leuk voorbeeld schema van een goed doordachte kuur.
1-10, 500mg test e
10-20 875mg test e
1-15 500mg primo
14-20 150mg mast p eod
1-5 50mg dianabol
IGF, lekker weglaten!
Heb verschillende kuren gezien waar Mast en primo samen word genomen, zelfs zonder test, na nog wat nadenken denk ik dat ik dianabol Test E en primo ga proberen, CJC en GHRP/ipa heb ik nog nooit van gehoort, ben nietmeer zo mee met de nieuwste gear, Mast en igf laat ik dan vallen op jouw aanraden, ga wel de primo hoger doseren minimum 600. voor welke gynoblokker zou je gaan? letro,arimidex of proviron? bedankt voor de input, hier heb ik wat aan !
Ipa en cjc kosten een stuk minder dan de kitjes igf, en je kan er de gehele periode van je kuur mee aan de slag gaan.
en inderdaad, lees je hier erg goed op in.