AndroidHealthClinic

20 wekenkuurtje

Eindelijk normaal advies en ik zou gewoon naar Androgenic luisteren die weet waar die over praat en nog een paar meer.

• Topic Starter Topic Starter
50mcg is de maximale dosering igf1, ik zou persoonlijk op maar 2x 12.5mcg igf gaan zitten per dag.
100mcg, houdt er rekening mee dat je met een jaar met een "gh gut" loopt.

lichaam kan maar 50mcg igf 1 per dag opnemen, restant wordt door je darmen opgenomen, en dit is niet positief.
oftewel, ga je eens inlezen.
wat heeft igf voor nut met dit, (idd veel te laag gedoseerde) kuur.

igf alone, werkt niet.
ja je krijgt een leuke pomp, maar doe je het daar voor?
is ook alleen maar ten tijde van de injectie/training.

geef je geld dan uit aan CJC en GHRP/ipa oid.
IGF+ GH protocol.
maar igf alone, nee, zonde van je geld.

en waarom hoor ik niemand over Primo en mast samen?
waar haal je je informatie vandaan man?!

test te laag gedoseerd,

3x dht, Ik zie, Primo, Mast, Winstrol... dit zijn er 3, waarvan er per kuur maar 1 hoort te zijn.
en er tijdens je kuur, ook al injecteer je er 3, het werkt nog steeds even hard als dat je alleen primo neemt.

heb hier een leuk voorbeeld schema van een goed doordachte kuur.

1-10, 500mg test e
10-20 875mg test e
1-15 500mg primo
14-20 150mg mast p eod
1-5 50mg dianabol

IGF, lekker weglaten!

Heb verschillende kuren gezien waar Mast en primo samen word genomen, zelfs zonder test, na nog wat nadenken denk ik dat ik dianabol Test E en primo ga proberen, CJC en GHRP/ipa heb ik nog nooit van gehoort, ben nietmeer zo mee met de nieuwste gear, Mast en igf laat ik dan vallen op jouw aanraden, ga wel de primo hoger doseren minimum 600. voor welke gynoblokker zou je gaan? letro,arimidex of proviron? bedankt voor de input, hier heb ik wat aan !

Net even de Ipamorelin en GHRP-6 opgezocht, ziet er interesant uit, moeten de 2 gecombineerd worden of werken ze perfect afzonderlijk?

Laatst bewerkt:
Heb verschillende kuren gezien waar Mast en primo samen word genomen, zelfs zonder test, na nog wat nadenken denk ik dat ik dianabol Test E en primo ga proberen, CJC en GHRP/ipa heb ik nog nooit van gehoort, ben nietmeer zo mee met de nieuwste gear, Mast en igf laat ik dan vallen op jouw aanraden, ga wel de primo hoger doseren minimum 600. voor welke gynoblokker zou je gaan? letro,arimidex of proviron? bedankt voor de input, hier heb ik wat aan !

ja, het is mogelijk, maar het doet precies het zelfde, oftewel, weggegooid geld man, zonde!
test e, zou ik zeker hoger doseren, test op lage dosis icm tren voor de bijwerkingen.
test in deze kuur, zeker 500-750 mg.
primo, ja ik zeg 500, liever 600, of nog beter 700.

gyno blocker, ja... provi, maar denk dat t weinig zal doen.
en als je prolactine gerelateerde gyno heb, hoef je er niet om te denken, ivm geen tren, deca oid.

Bijna klaar met een Test/Primo/Dbol kuurtje kan het je zeker aanraden.

wk 1-12: Test E 500mg EW
wk 1-12: Primo 400mg EW
wk 1-4: 40mg DBOL ED

Kilotje 8-9 mee gepakt 2/3% in vet gezakt.

Allrighty!! tnx, evenals, zoals gezegd, dit word m'n 3de kuurtje lijkt me onnodig omde test zo hoog te doseren, 500mg zal genoeg zijn, tevens is de primo nieuw spul die mn lichaam nog niet kent, zal genoeg knallen worden denk ik! ik zie dat de meningen over de ipa en GHRP 2- en 6 verdeeld zijn, welke werkt beste voor jullie persoonlijk, aan de reacties te zien zou ik op "safe" spelen en voor ipa kiezen omdat die blijkbaar geen cortisol aanmaakt.

afhankelijk hoe de prijzen van dit spul liggen en of ik er kan aangeraken natuurlijk.

Ipa en cjc kosten een stuk minder dan de kitjes igf, en je kan er de gehele periode van je kuur mee aan de slag gaan.
en inderdaad, lees je hier erg goed op in.

Ipa en cjc kosten een stuk minder dan de kitjes igf, en je kan er de gehele periode van je kuur mee aan de slag gaan.
en inderdaad, lees je hier erg goed op in.

Ik vind op vele forums en articles dat Ipamorelin veelal op zich genomen word i.s.m. AAS, en hier zie ik dat zowat iedereen verkondigt dat CJC erbij MOET.

Wat is het nou?

Doet ipa iets op zich, of totaal niks zonder CJC?

Terug
Naar boven