MuscleMeat

2010 Europa Pro: In the Cage with Kai Greene

Morgen zie je iedereen ineens zo trainen :D

Tja.. wat moet je daar van zeggen...

het was interessanter geweest als hij zware gewichten gebruikte en voluit ging maarja dan hield hij nooit zolang vol en konden ze hem bijeenrapen,dan hadden de mensen niet zolang naar hem kunnen kijken natuurlijk

Nice, mooi om te zien dat Kai de trainingsadviezen van Yates ook echt gebruikt in z'n training :p

Kreeg het idee bij het zien van dit filmpie dat het echt aapjes kijken is voor de mensen eromheen en dat ligt dan vooral aan kai die in het rek aan het klimmen is!
Had idd liever gezien dat hij met die dikke poten 250 kg ging squaten ass to the grass ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Kreeg het idee bij het zien van dit filmpie dat het echt aapjes kijken is voor de mensen eromheen en dat ligt dan vooral aan kai die in het rek aan het klimmen is!
Had idd liever gezien dat hij met die dikke poten 250 kg ging squaten ass to the grass ofzo
kai squat 220 kilo 3 reps

Zou het bink ik heb hem het eigenlijk nog nooit zien doen maar 220 kg squat ikzelf al parallel 6 x dus denk het niet, heb je zen poten wel eens goed bekeken gab!
Mssh dat hij het niet doet om zen gewrichten te sparen zoals onder andere jay doet maar lijkt me sterk dat 220 kg kai zen max is

dat is best wel weinig voor iemand met zoveel massa.

@patmuscle
Ja vindt je het gek hijs hier nog maar 5 weeks out man maargoed denk dat normaal gesproken in off season mr green wel heel wat meer weg duwt.

Van deze training word je geen grote jongen. En wat een waardeloos spul waar hij mee traint. Dat smith rek ging alle kanten op.

ja en 5 weeks out kan me niks schelen ronnie was 1 week na zijn mr 0 al 8 plates aan ut squatten

Ja goed patmuscle maar ronnie is natuurlijk weer een verhaal apart je hebt het wel over de ****ing king hier kwa kracht in bb land!

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Van deze training word je geen grote jongen. En wat een waardeloos spul waar hij mee traint. Dat smith rek ging alle kanten op.

Nee je hebt gelijk kai is echt een klein k*t ventje,dude!

Kai bencht 220kg for reps.

Lijkt me stug dat ie meer kan benchen dan squatten met zulke boomstammen.

"En hier aan uw linkerhand ziet u een bodybuilder. Hij is net gevoed en is nu wat lichaamsbeweging aan het doen."

Hahaha what the **** is dit voor video-materiaal. Het lijkt net een dwerghamster in een kooi met omringend publiek.

Terug
Naar boven