[Link niet meer beschikbaar]

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vooral die leg extensions.Nice, mooi om te zien dat Kai de trainingsadviezen van Yates ook echt gebruikt in z'n training![]()
kreeg het idee bij het zien van dit filmpie dat het echt aapjes kijken is voor de mensen eromheen en dat ligt dan vooral aan kai die in het rek aan het klimmen is!
Had idd liever gezien dat hij met die dikke poten 250 kg ging squaten ass to the grass ofzo
kai squat 220 kilo 3 repsKreeg het idee bij het zien van dit filmpie dat het echt aapjes kijken is voor de mensen eromheen en dat ligt dan vooral aan kai die in het rek aan het klimmen is!
Had idd liever gezien dat hij met die dikke poten 250 kg ging squaten ass to the grass ofzo
ja heb ik maar kan het zo 1 2 3 niet vinden
ja en 5 weeks out kan me niks schelen ronnie was 1 week na zijn mr 0 al 8 plates aan ut squatten@patmuscle
Ja vindt je het gek hijs hier nog maar 5 weeks out man maargoed denk dat normaal gesproken in off season mr green wel heel wat meer weg duwt.
ja en 5 weeks out kan me niks schelen ronnie was 1 week na zijn mr 0 al 8 plates aan ut squatten
Van deze training word je geen grote jongen. En wat een waardeloos spul waar hij mee traint. Dat smith rek ging alle kanten op.