MuscleMeat

21,6 Vetperc. naar realistisch 14%?

Rajamoffin

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
105kg
21,6 Vetperc. naar realistisch 14%?
gaat dit realistisch gezien mij lukken met onderstaand eetschema?

fiy
27jr
186cm
106kg
21,6 bodyfat%
1-1,5uur kt, 5x per week
na kt 10-15min cardio
weekend rust

er staat als avond eten pizza en tonijn, dit eet ik logischerwijs niet iedere dag.
dit simuleert de zaterdag en zondag
doordeweeks is het gewoon groente, olijfolie en vis.
de magnum als toetje is ook niet dagelijks.
de rest klopt wel

als ik mij hieraan hou zowel eten als training
kom ik dan ver? zoja in wat voor tijdsbestek?

vriendelijk bedankt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
het is zeker haalbaar, alleen de vraag is wil je het voor de zomer ? Dat zal niet gebeuren, maar op de lange termijn is 14 zeer zeker haalbaar.

• Topic Starter Topic Starter
het is zeker haalbaar, alleen de vraag is wil je het voor de zomer ? Dat zal niet gebeuren, maar op de lange termijn is 14 zeer zeker haalbaar.

nee dat begrijp ik wel dat ik het voor de zomer niet haal
maar,
met mijn eet en train schema het wel haalbaar?
hoelang zou het in jullie mening duren mijn doel te bereiken?

Gewoon elke dag 5 click per dan extra lopen. zijn ongeveer 400 á 500 kcal die je dan verbrand, als je dat boven je onderhoud gaat zitten verlies je vet. Mits je voeding op orde is.

jewel je voeding ziet er niet verkeerd uit, gewoon lekker sporten op rustdagen gewoon beetje cardio doen 45 min. tot een uur, en na de KT probeer beetje HIIT te doen en dan denk ik dat je in 6 7 maanden wel op 14 % kunt zitten.
Probeer ook Dexaprine ik heb het geprobeerd en zeker een aanrader.
En ga niet 6 7 maanden Cutten heeft weinig zin, ga 2 maanden diep cutten -500 kcal eventueel met Dexa, ga dan een maandje op onderhoud eten en dan weer 2 maanden diep cutten.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 13:53 ----------

je kunt eventueel ook 6 maanden cutten maar dan -200 max. Ik durf niet te zeggen wat beter is ik denk dat het per persoon anders is.

Ik zou proberen de magnum te houden op maximaal 1x per week, dit is namelijk wel een grote hoeveelheid cal intake. De rest van je schema ziet er netjes uit. Er is niets mis met het eten van pizza, zolang deze maar niet te vet bereid is en met veel groente is. Je zou er eventueel nog Dexaprine bij kunnen in nemen. Dit heeft bij mij erg geholpen om de tussendoortjes over te slaan en gaf mij meer motivatie om te trainen. Het effect van dexaprine is uiteraard wel verschillend per persoon. Zolang je je netjes aan je schema houdt, niet te veel ongezonde tussedoortjes eet, en er vooral zorgt dat je een regelmatig eet en bewegings patroon hebt ga je het zeker halen!

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou proberen de magnum te houden op maximaal 1x per week, dit is namelijk wel een grote hoeveelheid cal intake. De rest van je schema ziet er netjes uit. Er is niets mis met het eten van pizza, zolang deze maar niet te vet bereid is en met veel groente is. Je zou er eventueel nog Dexaprine bij kunnen in nemen. Dit heeft bij mij erg geholpen om de tussendoortjes over te slaan en gaf mij meer motivatie om te trainen. Het effect van dexaprine is uiteraard wel verschillend per persoon. Zolang je je netjes aan je schema houdt, niet te veel ongezonde tussedoortjes eet, en er vooral zorgt dat je een regelmatig eet en bewegings patroon hebt ga je het zeker halen!

Succes!

wauw heren zowel sandoo als lcb
bedankt voor de confirmatie
die zocht ik
nu weet ik mentaal gezien dat ik met mijn eetschema goed zit.
en dan kan ik er zelf ook achter staan

ik zal zsm dexaprine aanschaffen.
en dan 2 maanden diep cutten (-500 dus voor mij 2100kcal dagelijks) zie onderstaande eetschema
hopelijk krijg ik niet die hoofdpijn bijwerking, de slapeloosheids bijwerking ben ik niet zo bang voor.

heel erg bedankt heren
ik ga gelijk aan de slag

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In het schema dat je gepost hebt staat dat je maar 106CM bent als je dit aanpast naar de 186CM die je bent is je BMR volgens de Harris-Benedict methode rond de 2312kcal liggen, en je onderhoud op 3179 dus lijkt me verstandiger als je minimaal op 2679 kcal (500kcal onder je onderhoud) zit, tenzij ik de stickies verkeerd gelezen heb en me eigen schema niet in orde is.

Ik heb persoonlijk zonder eetschema onbewust een stuk onder me BMR gegeten en gesport (kwam hier achter nadat ik me kcal inname van een paar dagen had doorgenomen nadat ik besloten had om met een voedingsschema te gaan beginnen) in de hoop %body-fat te verliezen.. en dat ging niet echt! >.< Nu eet ik 400kcal onder me onderhoud op rustdagen en gewoon onderhoud op sportdagen (verbrand ongeveer 450-500kcal tijdens de cardio). Intotaal doe ik 4 dagen per week sporten (werk in de logistiek en loop de gehele dag door) en doe 1x per week gewoon onderhoud eten op een rustdag, deze rustdag bevat ook me cheatmeal. En in die 3 weken heb ik meer resultaat geboekt dan in de maanden dat ik dus veels te weinig deed eten

Haalbaar, al durf ik niet te zeggen of dat haalbaar is met je OP, ieder mens is anders.

Leuke cijfers wel: ik kom van ver boven de 20 en zit nu op 14 nog wat, maar dat is tevens met lange tijd licht moeten trainen door schouderblessure (4 maanden lang). Cardio in het begin gedaan, en veel. Daarna weinig cardio, veel kracht icm goede voeding. Dat laatste bleek voor mij zelfs nog beter te werken lijkt het.

Ik ben begonnen met trainen in eind september vorig jaar, dus nu 7 maanden ongeveer.

Haalbaar ? Ja
Hoe ? Zelf uitvinden

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:10 ----------

Overigens zat ik rond de 500kcal onder onderhoud in de eerste maanden, laatse 4 maanden op onderhoud.

Dit is zeker wel te doen, zelf kom ik van 88kg en 27% vet, in 1 jaar tijd, zonder echt op mijn voeding te letten behalve dan geen cola etc meer, van 88kg naar 70kg gegaan. En zonder cardio! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel cardio. Zit nu zelfs op 74kg met 13% vet, heb nu wel een eetschema.

wauw heren zowel sandoo als lcb
bedankt voor de confirmatie
die zocht ik
nu weet ik mentaal gezien dat ik met mijn eetschema goed zit.
en dan kan ik er zelf ook achter staan

ik zal zsm dexaprine aanschaffen.
en dan 2 maanden diep cutten (-500 dus voor mij 2100kcal dagelijks) zie onderstaande eetschema
hopelijk krijg ik niet die hoofdpijn bijwerking, de slapeloosheids bijwerking ben ik niet zo bang voor.

heel erg bedankt heren
ik ga gelijk aan de slag

succes, houd ons op de hoogte van je resultaten en de eventuele bijwerkingen van dexaprine bij jouw.

gewoon ijsje overslaan! beloon jezelf met trainuh

Misschien met het dieet van Lyle Mcdonalds? Rapid fat loss..

Terug
Naar boven