AndroidHealthClinic

22 weken kuur

Johnny Walker

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik wilde de volgende kuur starten:

Doelen:
1. krachttoename, een beetje droge behoudbare massa, droog de kuur uit.
2. Wil graag bold en oxy uitproberen, wil spullen gebruiken die ik nog heb liggen(nakuur, sus).

wk 1-11 500mg test e pw; 1x pw zetten;
wk 1-11 500mg bold pw; 1x pw zetten;
wk 1-4 75mg anapolon pd; 2x daags innemen
wk 12-22 500mg sus pw; 2x pw zetten;
wk 12-20 450mg pw supertren; 2x pw zetten
wk 14-20 40-60mg pd anavar; 2x daags innemen

evt. hcg wk 20 1 inject om de 5-6dg tot wk 22 (4 injecties totaal)
wk 22-27 nolva+aromasin; 1x daags innemen

Wat zou de toegevoegde waarde zijn van groeihormonen wk1-26? Is mij aangeraden maar zie het voordeel niet zo en het is duur.

Graag een reactie op de zin en onzin, (on)mogelijkheden van mijn voorstel.

Laatst bewerkt:
Bij zo een lange kuur zou ik geen kickoff nemen, de anapolon kan weg dus in mijn ogen.

De switch tussen Test. E. enm Sust begrijp ik niet echt.

Als laatste zou ik eerst Test/Tren nemen en dan Test/Bold.

Hallo,

Doelen:
2. Wil graag bold en oxy uitproberen, wil spullen gebruiken die ik nog heb liggen(nakuur, sus).

wk 12-22 450mg pw supertren; 2x pw zetten

Wat zou de toegevoegde waarde zijn van groeihormonen wk1-26? Is mij aangeraden maar zie het voordeel niet zo en het is duur.

Ligt o.a. eraan hoeveel je wil zetten.26 weken is wel vrij minimaal.

Bij zo een lange kuur zou ik geen kickoff nemen, de anapolon kan weg dus in mijn ogen.

Hij heeft nog sust liggen wat ie wil gebruiken.Ik zou het andersom doen btw.

Hallo,

Doelen:

wk1-16 bold 600mg p/w
wk 1-11 500mg sust(als je het toch al heb liggen,anders hele kuur test e)
wk 10-22 500mg test e
wk 10-20 400mg tren e

en in je nakuur zeker aromasin en nolva,gedurende je kuur zou ik ook hcg mee laten lopen,500 iu per week,succes

sluit me aan bij redbull en marcel

• Topic Starter Topic Starter

Ik wil graag weten hoe sterk je wordt van Anapolon, heb ik nog nooit gebruikt dus die blijft.

Ik wil niet 22 weken hetzelfde gebruiken en heb nog 12 weken sus liggen.

Ok switchen test/tren en test/bold. Reden hiervoor?

Bedankt voor de reactie!

bold langer als 11 weken doen. minimaal 14

wk1-16 bold 600mg p/w
wk 1-11 500mg sust(als je het toch al heb liggen,anders hele kuur test e)
wk 10-22 500mg test e
wk 10-20 400mg tren e

Waarom laat je de bold langer doorlopen en je verhoogt de dosis omdat het dan beter werkt?

Niemand raad supertren aan dus die kan ik beter inruilen voor tren e.

bold moet je langer nemen en wel op minimaal 600 ja

Kijk eens naar mijn kuur, die heeft ook sust tren bold en oxy en duurt 20 weken. Niet dat ik een perfecte kuur heb maar ter inspiratie wellicht.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/tweede-kuur-262322/

-Bold zou ik gewoon doortrekken door je kuur heen.
-Ik zou beginnen met sust en daarna evt omschakelen naar test e ivm de korte esters van sust die in het begin van je kuur handig zijn om snel effect te hebben
-tren zou ook ik in het begin doen vanaf week 3 of 4 oid.
-anavar aan het eind zie ik het nut niet van in, gezien je vet% zou je aan mast e zeg vanaf het moment dat je stopt met tren.
-HCG zou ik 500 iu/ week door je hele kuur heen nemen

Verstandig trouwens dat je langer dan 4 weken nakuurt en aromasin en nolva pakt.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Ok switchen test/tren en test/bold. Reden hiervoor?

Dip na je kuur is minder erg als je tren aan het begin hebt en herstel is beter. Overigens hoef je volgens mij niet te switchen tussen test tren en test bold. Bold zou ik gewoon 22 weken nemen op 600mg.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Doelen:

Vreemd schema vind ik, vooral de anavar lijkt mij nutteloos.
STH is in combinatie met AAS wel goed. alleen hoeveel STH wordt jou aangeraden?

Succ6

Succ6

:roflol: Blijf jij dit volhouden?

Aan TS:
Ik zou je tren en bold en test en sust omdraaien. En maybe je var iets hoger doseren. :)

Kijk eens naar mijn kuur, die heeft ook sust tren bold en oxy en duurt 20 weken. Niet dat ik een perfecte kuur heb maar ter inspiratie wellicht.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/tweede-kuur-262322/

-Bold zou ik gewoon doortrekken door je kuur heen.
-Ik zou beginnen met sust en daarna evt omschakelen naar test e ivm de korte esters van sust die in het begin van je kuur handig zijn om snel effect te hebben
-tren zou ook ik in het begin doen vanaf week 3 of 4 oid.
-anavar aan het eind zie ik het nut niet van in, gezien je vet% zou je aan mast e zeg vanaf het moment dat je stopt met tren.
-HCG zou ik 500 iu/ week door je hele kuur heen nemen

Ik heb je kuur bekeken en zal de reacties volgen.

-Bold zal ik iets hoger doseren en iets langer doortrekken.
-Ik wilde anapolon als kickstart gebruiken om te kijken hoeveel effect het op mij heeft.
-Anavar heeft aan het einde van je kuur wel zin mi. Het is niet schadelijk voor je libido en masteron e wel en heb weinig zin er voor de vrouwen lekker uit te zien maar niets waar te kunnen maken. Na 20 weken heeft de kuur zowieso al een negatieve invloed op mijn libido. Anavar is goed om te cutten, het onderdrukt de eetlust, wordt veel door powerlifters en gewichtheffers gebruikt omdat het weinig massa maar wel extra kracht levert. Je gaat er strak uitzien aan het einde van je kuur, evt te combineren met winny om nog strakker uit de kuur te komen. Voor de rest zou mast e wel de werking hebben die ik zoek denk ik en wellicht nog veel vocht weghalen. Kan je het met succes gebruiken voor maar 2-4 weken aan het einde van je kuur zoals je voorstelt of begrijp ik je verkeerd? Anavar gebruik ik een stuk langer 6-7 weken maar vocht haalt het niet echt weg. Dat probeer ik ook met voeding, heel clean en zoutloos eten.

Succ6

Zie verder mijn doelstelling voor de reden van deze samenstelling. Wil wat nieuws uitproberen en heb nog wat liggen dat ik wil opmaken.

Anavar heeft mi wel zin. Zie reactie hiervoor.

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iemand die positieve ervaring heeft met groeihormonen bij powerlifters/gewichtheffers. Op internet ben ik niets tegengekomen dat mij zou kunnen overtuigen om het te gebruiken. Toevallig een stukje gelezen bij Elsevier.nl/wetenschap dat het voor sprinters interessant is. Verder weet ik dat strong men het gebruiken en dus zal het voor hen iets toevoegen kennelijk, ze rennen oa met gewichtjes rond. Verder is het relatief duur en ik ken goedkopere middelen om mijn vet% onder controle te houden. Ben de toediening/dosis inmiddels vergeten omdat het mij toch niets leek.

Kloppen de huidige stats?

Stats: 1m80 79kg 9%

Kloppen de huidige stats?

Stats: 1m80 79kg 9%

Ongeveer, denk vet% nu 10%, 81kg. Maar ter indicatie Sq zeer ruim >200kg, DL >200kg, >BP140 en dat zie ik de meeste bodybuilders met meer massa niet doen. Ik train en eet om meer kracht te krijgen bij een zo laag mogelijk gewicht! Ter verdediging vooraf: Opmerkingen dat ik iets aan mijn voeding moet doen, etc. zit ik niet op te wachten. Bodybuilders waar ik mee train benijden mijn kracht en vrouwen vinden mijn lichaam atletisch en gespierd:cool:. Zinnige opmerkingen over hoeveelheden as in relatie gewicht, etc. etc. zeer welkom.:)

Humor is ook altijd welkom, hahaha!!!

Laatst bewerkt:
Ongeveer, denk vet% nu 10%, 81kg. Maar ter indicatie Sq zeer ruim >200kg, DL >200kg, >BP140 en dat zie ik de meeste bodybuilders met meer massa niet doen. Ik train en eet om meer kracht te krijgen bij een zo laag mogelijk gewicht! Ter verdediging vooraf: Opmerkingen dat ik iets aan mijn voeding moet doen, etc. zit ik niet op te wachten. Bodybuilders waar ik mee train benijden mijn kracht en vrouwen vinden mijn lichaam atletisch en gespierd:cool:. Zinnige opmerkingen over hoeveelheden as in relatie gewicht, etc. etc. zeer welkom.:)

Vanwaar zou je denken dat ik over voeding zou beginnen ?
Wat is je kuurachtergrond, Bodybuilders hebben ook schijt aan krachtstats, die trainen daar ook niet op.

oxy en bold vind ik geen goeie combinatie, heb dat tegen Ymir ook al gezegd. beiden jagen je aantal rode bloedlichaampjes omhoog, en maken je bloed stroperig. daar gaat je bloeddruk van omhoog en das slecht.

van oxy word je heel sterk, en zwel je fel op. jammer genoeg kan je de form die je bij oxy had, nooit vanzeleven vast houden.

hou je oxy voor een volgende kuur, ga met de bold.

oxy is ook een drug met véél bijwerkingen, bold is vrij zacht.

gr

s

oxy en bold vind ik geen goeie combinatie, heb dat tegen Ymir ook al gezegd. beiden jagen je aantal rode bloedlichaampjes omhoog, en maken je bloed stroperig. daar gaat je bloeddruk van omhoog en das slecht.

van oxy word je heel sterk, en zwel je fel op. jammer genoeg kan je de form die je bij oxy had, nooit vanzeleven vast houden.

hou je oxy voor een volgende kuur, ga met de bold.

oxy is ook een drug met véél bijwerkingen, bold is vrij zacht.

gr

s
Ik had niet begrepen dat bold ook voor extra rode bloedlichaampjes zou zorgen. Twee van die middelen bij elkaar is wat teveel risico, ga ik wat mee doen. Staat volgens mij niet op wiki dat bold voor extra bloedlichaampjes zorgt. Heb snel een usa site gecheckt die dat idd bevestigd. Goede tip bedankt!

Dat oxy veel bijwerkingen heeft is mij bekend maar wil toch graag weten wat het mij oplevert en ga het ook maar kort gebruiken....

Terug
Naar boven