MuscleMeat

22 weken kuur

• Topic Starter Topic Starter
Vanwaar zou je denken dat ik over voeding zou beginnen ?
Wat is je kuurachtergrond, Bodybuilders hebben ook schijt aan krachtstats, die trainen daar ook niet op.

Heb enkele kuurtjes gedaan met verschillende middelen in verschillende samenstelling, anavar, winny, d-bol, test e, sust, tren e. Wilde daar nog wat middelen aan toevoegen en kijken wat ik daar aan heb.

In sommige kuurreacties staan opmerkingen in relatie tot kg en lengte en dat voeding of trainingsjaren beter eerst kunnen worden geprobeerd.

Heb enkele kuurtjes gedaan met verschillende middelen in verschillende samenstelling, anavar, winny, d-bol, test e, sust, tren e. Wilde daar nog wat middelen aan toevoegen en kijken wat ik daar aan heb.

In sommige kuurreacties staan opmerkingen in relatie tot kg en lengte en dat voeding of trainingsjaren beter eerst kunnen worden geprobeerd.

...je traint op kracht...wat zegt lichaamsgewicht over kracht dan denk je?

ik ken een kerel die 34 a 35 armomtrek heeft, en die bencht zeker 120 kg...
en dan ff OT waarom las ja ne 12 weken hoog te doseren, geen 5 a 6 weken onderhoud op 100 mg tesE per week.
1 dan zakt je oestrogeen
2 dan knal je er weer op los als je dan terug hoog doseert en anders gaat de meeste groei eruitzijn na 12 weken, natuurlijk aangezien je doel kracht winnen is, zal het mss niet uitmaken om dat toe te passen.
succes in ieder geval

Laatst bewerkt:
Ik ken er ook dus heel wat.
Ik ken kleine magere kerels die goeie genen hebben, niet kuren, en heeeel goeie krachtstats hebben, ik ken ook lange staken, die door hun lengte niet echt opvallen in spiermassa, en toch meer kracht hebben dan mij bv...
Spierhypertrofie heeft onrechtstreeks met kracht te maken...

Wat is veel kracht?
Beter gezegd: van wanneer beschik je over veel kracht?

Terug
Naar boven