AndroidHealthClinic

Verkocht 220kg 50mm schijven, 50mm barbell, Barbarian Free rack, Drukbankje

• Topic Starter Topic Starter
Bankje = 100,- .

Bedankt voor je info. Ik dacht binnenkort in de regio te zijn, maar dat is veranderd (pas in juli). Helaas.

Groet, Charles

Je kan altijd rond die tijd nog even PM'n. :)

Heb het bankje en de Barbell van Keiko overgenomen. Was in totaal meer dan 5u rijden voor mij. De Barbell bleek 185cm te zijn en geen 220cm. En dus €100 aankoopprijs i.p.v. €185. En zeker geen 450kg belastbaar.
Uiteraard was Keiko ook niet aanwezig toen ik de spullen ging oppikken bij z'n moeder. Uiteraard zag ik onmiddellijk dat de Barbell kleiner was, maar aangezien ik moeilijk met z'n moeder een nieuwe deal kon maken voor enkel het bankje en wat schijven, en omdat ik al zo lang moest rijden, toch maar alles mee genomen.
Heb hierna nog uitgebreid met Keiko hierover gemaild. Deze blijft volhouden dat het om een 'misverstand' gaat en dat hij niet wist dat de Barbell die hij mij verkocht heeft absoluut niet de Barbell was die 'em zou moeten zijn. Hiervoor heeft hij een 'vergoeding' gestort op mijn rekening van €15. Wat in mijn ogen nog volledig ontoereikend is.

Kortom, Keiko is een ordinaire oplichter.

Ik had 2 schijven door de voordeur gesmeten als mij dit was overkomen srs!

Chique hoor willem. Natuurlijk laat willem hier even de helft van het verhaal achterwege. chapeau!

Wanneer bij inspectie van aan te schaffen goederen blijkt dat het niet conform afspraak is ga je doorgaans niet over tot aanschaf? Doe je dat wel dan ga je kennelijk akkoord met de afwijking. En dat ik er niet was is geen reden om het dan mee te nemen. Ik heb in het geval er iets mis zou zijn mijn 06 nummer gegeven zodat willem even kon bellen. Dat heeft hij nagelaten.

Initieel is er een discussie ontstaan tussen willem en ondergetekende omdat ik niet wist dat de bar kleiner was. In deze discussie was ik nogal onbeschoft en daarvoor heb ik meerdere malen mijn excuus aangeboden. Uiteindelijk kwam willem zelf met het voorstel om een bedrag a 15,- te betalen ter tegemoetkoming. Dit heb ik gedaan. Daarmee is de zaak klaar.

Waarschijnlijk komt er nu weer een ellenlang betoog van willem waaruit zal blijken dat ik een ordinaire oplichter ben. Een fout maken kan volgens hem niet. En dat terwijl hij de bar inmiddels doorverkocht heeft als zijnde een 200cm bar. Oh wacht, het was 185cm? Ben ik kennelijk toch niet de enige die zich kan vergissen. Succes met je volgende betoog willem.

Wanneer bij inspectie van aan te schaffen goederen blijkt dat het niet conform afspraak is ga je doorgaans niet over tot aanschaf? .

Niet als je er een eind voor gereden hebt.Dan sta je een beetje voor het blok.

Jij had duidelijker moeten zijn in het begin. Wie maakt er nou een fout tussen 185 en 220 cm :rolleyes:

Maar he, de laatste post was van 13 mei, wanneer heb je het spul verkocht dan aangezien Willem nu zijn beklag komt doen.

Jij had duidelijker moeten zijn in het begin. Wie maakt er nou een fout tussen 185 en 220 cm :rolleyes:

Maar he, de laatste post was van 13 mei, wanneer heb je het spul verkocht dan aangezien Willem nu zijn beklag komt doen.

Dat het dom is staat buiten kijf. De koop was eind juni.

Heb gewoon prima zaken kunnen doen met hem, zal wel loslopen met het oplichten.

Bedankt. En zo nog anderen zoals Burrun bijvoorbeeld.

Ik had 2 schijven door de voordeur gesmeten als mij dit was overkomen srs!

Ik zal je z'n adres geven en dan mag jij het in mijn plaats doen. ;)

Wanneer bij inspectie van aan te schaffen goederen blijkt dat het niet conform afspraak is ga je doorgaans niet over tot aanschaf? Doe je dat wel dan ga je kennelijk akkoord met de afwijking. En dat ik er niet was is geen reden om het dan mee te nemen. Ik heb in het geval er iets mis zou zijn mijn 06 nummer gegeven zodat willem even kon bellen. Dat heeft hij nagelaten.

Ik had je nummer niet, geloof ik. Na de deal zei je dat ik maar aan je moeder je nummer had moeten vragen.

Keiko zei:
Initieel is er een discussie ontstaan tussen willem en ondergetekende omdat ik niet wist dat de bar kleiner was. In deze discussie was ik nogal onbeschoft en daarvoor heb ik meerdere malen mijn excuus aangeboden. Uiteindelijk kwam willem zelf met het voorstel om een bedrag a 15,- te betalen ter tegemoetkoming. Dit heb ik gedaan. Daarmee is de zaak klaar.

Deze tegemoetkoming was in die verstande dat de Barbell 200cm was (i.p.v. 220cm) en nog steeds tot 450kg belastbaar.

Keiko zei:
Waarschijnlijk komt er nu weer een ellenlang betoog van willem waaruit zal blijken dat ik een ordinaire oplichter ben. Een fout maken kan volgens hem niet. En dat terwijl hij de bar inmiddels doorverkocht heeft als zijnde een 200cm bar. Oh wacht, het was 185cm? Ben ik kennelijk toch niet de enige die zich kan vergissen. Succes met je volgende betoog willem.

Ja, ik heb de Barbell inderdaad aan Robke78 doorverkocht. Hij stuurde mij die avond nog om te zeggen dat de Barbell 185cm was i.p.v. 200cm.

Ikzelf heb nooit met die Barbell getraind, aangezien hij toch maar als 3e/4e Barbell zou dienen en mijn andere Barbells ruimschoots voldoende bleken te zijn. Daarom heb ik 'em ook nooit gemeten.
De fout die ik heb gemaakt is er vanuit gaan dat Keiko de tweede keer wel correct/eerlijk in z'n statement dat de Barbell 200cm was (en tot 450kg belastbaar). Daar had ik beter moeten weten en direct grondig inspecteren om wat voor Barbell het nu juist ging.

Rob en ik kennen elkaar een beetje en hij weet dat ik 'em nooit zou oplichten. Toen hij mij meldde dat de Barbell 185cm was i.p.v. 200cm, hebben wij onmiddellijk een deal gesloten en hebben we afgesproken dat ik hem €50 zou terugstorten (wat vandaag gebeurd is, Robke :D).

Inderdaad. En al heel zeker als de verkoper zelf niet aanwezig is.

Michel38 zei:

Precies. Compleet ongeloofwaardig.

Michel38 zei:

De verkoop heeft plaatsgevonden in de zomervakantie. Maar zoals eerder gezegd, heb ik nooit getraind met de Barbell omdat hij overbodig bleek. Daardoor verkocht ik 'em ook.

Dat het dom is staat buiten kijf. De koop was eind juni.

Dit antwoord krijg ik dus de hele tijd. Dat het dom was of een vergissing. Ik kan me echt niet inbeelden dat je zo dom bent dat je vergeet dat je Barbell 185cm is en geen 220cm en dat hij €100 waard is en geen €185.

Jullie mogen zelf oordelen hoe geloofwaardig dit is.

Waarom kom je nu eigenlijk met je verhaal?

:popcorn:

arme Robke78 :sad:

Iemand een barbell kopen van 185cm? 50 euro :D

Tot 450kg belastbaar ... maar dat krijg je er natuurlijk nooit aan gehangen :)

Laatst bewerkt:
Waarom kom je nu eigenlijk met je verhaal?

:popcorn:

Omdat ik vorige week de deal met Rob had gemaakt en er toen achter kwam dat de Bar dus nog niet was zoals voorgesteld door Keiko. Daarna heb ik dat via PM met hem proberen te bespreken. Maar toen bleek ik een "azijnzeiker" te zijn.
Daarna leek feedback geven over de verkopen in de aankoop/verkoop-sectie wel relevant.

-1
je bent aan het lullen
als je zakens wil doen met iemand,geef dan je gsm nr om af te spreken,en zorg dat je thuis bent,je moet je moeder er niet mee confronteren,
een eerlijkheid duurt het langs,verkoop hetgeen je hebt aangegeven,geen gezever.
ik heb al veel gekocht en verkocht via het internet,nog nooit problemen gekend,maar met jou zou ik geen zakens wilen doen.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 12:48 ----------

Heb het bankje en de Barbell van Keiko overgenomen. Was in totaal meer dan 5u rijden voor mij. De Barbell bleek 185cm te zijn en geen 220cm. En dus €100 aankoopprijs i.p.v. €185. En zeker geen 450kg belastbaar.
Uiteraard was Keiko ook niet aanwezig toen ik de spullen ging oppikken bij z'n moeder. Uiteraard zag ik onmiddellijk dat de Barbell kleiner was, maar aangezien ik moeilijk met z'n moeder een nieuwe deal kon maken voor enkel het bankje en wat schijven, en omdat ik al zo lang moest rijden, toch maar alles mee genomen.
Heb hierna nog uitgebreid met Keiko hierover gemaild. Deze blijft volhouden dat het om een 'misverstand' gaat en dat hij niet wist dat de Barbell die hij mij verkocht heeft absoluut niet de Barbell was die 'em zou moeten zijn. Hiervoor heeft hij een 'vergoeding' gestort op mijn rekening van €15. Wat in mijn ogen nog volledig ontoereikend is.

Kortom, Keiko is een ordinaire oplichter.
Als ik jou ook wat tips mag geven,koop niets waarvan je het niet gezien hebt op foto.
TS plaatste geen fotos in zn OP zegt al genoeg.
En als je meer dan 5u moeten rijden hebt,heb je mss 50€ brandstof verreden,kun je dan niet beter dichter kijken of nieuw spul kopen?;)

-1
je bent aan het lullen
als je zakens wil doen met iemand,geef dan je gsm nr om af te spreken,en zorg dat je thuis bent,je moet je moeder er niet mee confronteren,
een eerlijkheid duurt het langs,verkoop hetgeen je hebt aangegeven,geen gezever.
ik heb al veel gekocht en verkocht via het internet,nog nooit problemen gekend,maar met jou zou ik geen zakens wilen doen.

Ik woon daar niet, het is mijn ouderlijk huis. Ik kon niet aanwezig zijn, wat een ramp.

Als ik jou ook wat tips mag geven,koop niets waarvan je het niet gezien hebt op foto.
TS plaatste geen fotos in zn OP zegt al genoeg.
En als je meer dan 5u moeten rijden hebt,heb je mss 50€ brandstof verreden,kun je dan niet beter dichter kijken of nieuw spul kopen?;)

Foto's stonden er toen nog wel. Maar daar valt de lengte van de bar niet echt aan te zien.

Ik woon daar niet, het is mijn ouderlijk huis. Ik kon niet aanwezig zijn, wat een ramp.

jammer,maar is toch een vereiste vind ik.

Foto's stonden er toen nog wel. Maar daar valt de lengte van de bar niet echt aan te zien.
ok,mn escuses dan,maar ik zou in het vervolg toch eerlijk zijn ;)

ok,mn escuses dan,maar ik zou in het vervolg toch eerlijk zijn ;)

Dat ben ik ook, maar als iemand je niet gelooft houd het op toch? Erg apart ook dat mijn vergissing in de bar afgedaan wordt als oplichterij en dat willem zichzelf ook vergist in de exacte afmetingen.

En je had mijn 06 willem, check je privé berichten maar.

Terug
Naar boven