MuscleMeat

Verkocht 240kg olympische schijven

Ik heb hier nog een olympische haltestang (50mm) en 150 kg gewichten (4x20kg 2x10 kg (met handvat) en 4 x 5 kg + 2x 2,5 kg alles 50mm) + 2 sluiters.

Ik heb er toendertijd 350 euro voor neergeteld en wil er zeker 280 euro voor hebben (alles).

Dit is allemaal vrij oud spul, maar wel allemaal wedstrijd schijven (met rubber) en stang (stang weegt volgens mij 25 kg of 20)

Hier wat pics:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb hier nog een olympische haltestang (50mm) en 150 kg gewichten (4x20kg 2x10 kg (met handvat) en 4 x 5 kg + 2x 2,5 kg alles 50mm) + 2 sluiters.

Ik heb er toendertijd 350 euro voor neergeteld en wil er zeker 280 euro voor hebben (alles).

Dit is allemaal vrij oud spul, maar wel allemaal wedstrijd schijven (met rubber) en stang (stang weegt volgens mij 25 kg of 20)

Hier wat pics:

Dus jij vraagt nu voor 150 KG + stang €280
terwijl hier net 240 KG voor €240 verkocht is?
Is het dan zo'n verdomd goede stang? Lijkt mij niet toch als jij in totaal er €350 voor betaald hebt?

Ik wil die 10kg en 5kg schijven!

Verkoop je ze ook appart?!

Vanwaar ben je?

Dus jij vraagt nu voor 150 KG + stang €280
terwijl hier net 240 KG voor €240 verkocht is?
Is het dan zo'n verdomd goede stang? Lijkt mij niet toch als jij in totaal er €350 voor betaald hebt?

Wat een dombo ben je ook, zo'n stang krijg je echt niet voor 100 euro hoor.

Ja een verdomd goede stang dus, kan volgens mij 750 kg aan (als je dus 350 deadlift en hij valt komt het dubbele op de grond.

Eigen topic openen, jongeman!

Wat een dombo ben je ook, zo'n stang krijg je echt niet voor 100 euro hoor.

Ja een verdomd goede stang dus, kan volgens mij 750 kg aan (als je dus 350 deadlift en hij valt komt het dubbele op de grond.

Waarom dombo? Ik stel je toch normaal een vraag? En ik begrijp die laatste beredenering niet helemaal, als je 350 KG deadlift en hij valt komt het dubbele op de grond? Maar goed, open gewoon je eigen topic, is wel zo netjes :D.

VERKOCHT

Te koop:

12 schijven van 20kg per stuk. Gietijzeren model met handvaten en 51mm boring. Winkelprijs is 1.5euro per kg en ik vraag 1.3euro per kg.

Dus 240kg maakt 312euro vraagprijs!

Locatie Lummen en af te halen hier in de gym.
Bij interesse, stuur een PM.

Groeten, Jan

Schiet er nog iets over van je schijven? Of is alles al verkocht?
Zou eventueel nog geïnteresseerd zijn in 120kg (6x20)

Ik zie net in grote rode letters VERKOCHT staan.
Beschouw mijn post dus maar als onbestaand :-)
Als je nog eens iets verkoopt hoor ik het graag; woon praktisch naast Lummen (Heusden-Zolder)

grtz

Terug
Naar boven