MuscleMeat

25 eieren p/d

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Iemand hier ervaring mee ? waarom kan het wel/niet?
Voor een goede ketose 25 hele eieren p/d en een kg broccoli ?
Heb dit al op us fora gelezen en dareal van hier deed het ook?
Ik weet dat dat cholesterol verhaal is achterhaald maar 25 eitjes is dat niet teveel ? Dat zijn er 175 eieren per week.

175 eieren per week lijkt me wel veel ja.
ik denk dat je na een paar uur geen ei meer kan zien! of je moet ze echt lekker vinden...

25 krijg ik iig niet weg

Waarom zou je in godsnaam 25 eieren per dag willen eten????
En daarnaast dan ook bcaa's en whey?

Of alleen de aminozuur keten die in eieren zit?

:roflol: Waarom zou je? Eet er dan een stuk of 8-10 en voor de rest kip en vis-salades.

Zou geen ei meer kunnen zien na 1 dag al

Gevarieerd eten lijkt me alle sinds wel wat beter ja :p
En dat kan in een keto dieet ook wel makkelijk, genoeg zaken die je no/low carb kan eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja voor echt diep in ketose te gaan eieren hebben wel een goede voedingswaarde.
Ik zit op winstrol/test/tren/mast en wil echt naar de 5-6% gaan.
Dus leven op kg groente pd, bcaa, whey met water en 25 eitjes per dag.
Ook omdat ik gek ben op eieren kan ik blijven eten. Dmv eitjes kan je echt praktisch onder de 10 gram koolhydraten blijven en het blijft nog lekker. ik zou graag weten of iemand met zekerheid kan zeggen dat het niet slecht is voor je ldl/hdl etc.

ik weet dat je ook kip kan koken vis etc maar zo droog dat hou ik geen 8 weken vol. Eieren wel daarmee dat ik dit voorstel.

ik denk dat je beter gewoon wat minder eieren, 10 of 15 (als je zegt dat je ze lekker vind)
en dan nog 300 gram kip ofzo
(ookal is dat droog, beter te pruimen dan 10 eieren)

Ik kook mijn kip niet, lekker kruiden en de oven in.
Smaak is echt top. Juist wat opletten dat er niet teveel zout in je kruiding zit.
Met aas heb ik geen ervaring, ik zie nu pas dat het in deze sectie zit, dus ik trek me maar terug :p

Ik denk dat je het na een week wel beu bent. Ik mix zelf gebakken eieren door gehakt, beide hebben zowat geen koolhydraten maar wel veel vetten en eiwitten.

Een ei weegt ongeveer 55 gram (zonder schaal) en in Tabel 3 is een overzicht gemaakt van de bijdrage van 1 ei aan de ADH. In percentages is aangegeven hoe groot de bijdrage is per nutriënt. Eén ei per dag levert een aanzienlijke hoeveelheid micronutriënten; bijvoorbeeld al 22% van de dagelijkse behoefte aan foliumzuur en één derde van de hoeveelheid vitamine B12.

[Link niet meer beschikbaar]

Ja voor echt diep in ketose te gaan eieren hebben wel een goede voedingswaarde.
Ik zit op winstrol/test/tren/mast en wil echt naar de 5-6% gaan.
Dus leven op kg groente pd, bcaa, whey met water en 25 eitjes per dag.
Ook omdat ik gek ben op eieren kan ik blijven eten. Dmv eitjes kan je echt praktisch onder de 10 gram koolhydraten blijven en het blijft nog lekker. ik zou graag weten of iemand met zekerheid kan zeggen dat het niet slecht is voor je ldl/hdl etc.

ik weet dat je ook kip kan koken vis etc maar zo droog dat hou ik geen 8 weken vol. Eieren wel daarmee dat ik dit voorstel.

Respect. Maar denk dat je hier na een week (175 eieren) anders over denkt :roflol:

Een absolute shitload aan vitaminen en mineralen van 1 soort is vaak nog slechter dan een tekort hieraan.

Een absolute shitload aan vitaminen en mineralen van 1 soort is vaak nog slechter dan een tekort hieraan.
Ja inderdaad daar dacht ik aan en dan ga je zoeken op google en dan zie je bloedonderzoeken van mensen die enkele maanden op 20+ eieren zitten en niets aan het handje.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 22:02 ----------

Een hele tijd heb 20 eieren per dag gegeten, deed ze dan wel roerbakken, want gekookt krijg ik er zoveel niet weg.
Waarom deed je dit ? En voelde je je er goed bij dan ?

Mineralen zeker, een overload aan 1 mineraal zorgt voor een stevig verminderde opname van de mineraal die als antagonist geldt.

Hm ja ik ga het op 10 eitjes houden dan en 300-400 gram panga gekookt met olijfolie en gestoomde groentjes. Kan je nog iets gainen op zo een dieet met cutaas (test/tren/mast) ernaast ? Ben nog nooit in ketose geweest heb er geen ervaring mee?

er is een riskant protocol met insuline waarbij je bijna direct in ketose raakt, ideaal dus om snel met een keto/cut te beginnen. Houdt oppervlakkig in dat je heel diep gaat, letterlijk op het randje van hypo en dan pas een zo klein mogelijke hoeveelheid KH tot je neemt. Zo als ik al zei,zeer riskant dus niet voor beginners met insuline, weet niet of je al ervaring hebt met insuline? als je intresse hebt wil het stuk wel even opzoeken.

Dit klinkt alsof het komt van iemand die met een half oog een artikel in e.o.a. muscle & fitness magazine heeft gelezen.
Jaren geleden was er bijvoorbeeld een artikel over ene Vic Richards. Huge was ie. Of ie ge-quote werd of niet weet ik niet meer maar er stond ergens in het waardeloze interview wat die allemaal at en vooral dat ie meer dan 4 uur per dag in de gym te vinden was.
Wat ie er niet bij vertelde maar wat wel te zien was was dat hij zich het schompus spoot aan sustanon en hele vrachtwagens Dianabol weghakte.
Als je nou een ecto bent en je bent net begonnen met trainen zou je wel eens kunnen gaan denken "heee dat is wat voor mij, dat ga ik ook doen".
De makers van dit soort flauwekul moeten daar eens bij nadenken voordat ze die troep publiceren.

[
QUOTE=Colossalx;6785971]Iemand hier ervaring mee ? waarom kan het wel/niet?
Voor een goede ketose 25 hele eieren p/d en een kg broccoli ?
Heb dit al op us fora gelezen en dareal van hier deed het ook?
Ik weet dat dat cholesterol verhaal is achterhaald maar 25 eitjes is dat niet teveel ? Dat zijn er 175 eieren per week.[/QUOTE]

Heb geen ketose sticks ga ik bestellen heb al wat opgezocht.
Dieet zal zijn ; 13 eieren, whey isolaat met water, caseine met water, panga, kip, brocccoli (alles gekookt), tonijn op olie. Ben benieuwd begin maandag, ik update in mijn kuurlogje dan.

Ook 1 junkdagje ga ik doen dan met complexe kh.

hoe anabool zyn eieren tegenwoordig?

Terug
Naar boven