Fitness Seller

25 years old 1 86 cm 78 kg 2 years progress

Zag op foto 2 een sjaaltje en ben toen meteen gestopt met kijken...

:S Waarom komen mensen uit een ander land naar een DutchBB forum ???

Is er geen turkeydbb ofzo?

:S Waarom komen mensen uit een ander land naar een DutchBB forum ???

Is er geen turkeydbb ofzo?

Pipo

Maargoed ot: Bovenlichaam ziet er wel leuk uit, niets bijzonders + je traint je benen niet dus ben je hier niet op het juiste adres.

its not verie goet voor 2 yeers to bie honest. Keep bulking, mkay?

turkishscarfectos.com

Voor 2 jaar vind ik het ook niet denderend maar ja, je bent bijna aan het lichaam dat all meiden van 16 zo geil vinden, eigenlijk ben je daar al.

you look like insect

Pipo

Maargoed ot: Bovenlichaam ziet er wel leuk uit, niets bijzonders + je traint je benen niet dus ben je hier niet op het juiste adres.

Dikke fail, je ziet toch dat hij uit turkije komt?

Maar wat me opvalt is dat ze een ander upload site nemen er was nog een turkse gast die ook zelfde upload site postte en een dag later krijg ik zon virus melding bij DBB.

Toeval?

Ik zeg bannen deze aap.

Haha. ****ing gay.

ik zie niet veel meer dan een paar blokjes en een gaysjaaltje

eet je wel? heb je ook before? want dit is niet echt een super resultaat...

Pipo

Dat vind ik zo'n onzin. Bodybuilding is iets persoonlijks, iedereen streeft een ander doel na. En daar kun je best wat respect voor opbrengen.

Wat is dat voor onzin joh?

Ik train (bijna) nooit mijn benen, ik vind het gewoon niet belangrijk. Mijn bovenlichaam krijgt alle aandacht :D

OT: Ik vind dat je in 2 jaar meer uit kon halen, jammer!

Dat vind ik zo'n onzin. Bodybuilding is iets persoonlijks, iedereen streeft een ander doel na. En daar kun je best wat respect voor opbrengen.

Dat is helemaal geen onzin. Bodybuilders zijn bodybuilders omdat ze de doelen van bodybuilders nastreven. Ontwikkeling van het gehele lichaam. En daar horen de benen ook bij. Zonder benen is het fitness of whatever, maar geen bodybuilding.

Om dezelfde reden kan een triatleet ook niet zeggen dat zwemmen 'niet zijn doel is'. Zwemmen hoort gewoon bij de triatlon, zoals benen trainen bij bodybuilding hoort.

2 woorden:

GAY ECTO

Dit is echt zo'n "boy" die met z'n lichaam meisjes van 16 versiert en rapet. :mad: En ik erger me inderdaad ook een beetje aan de "HULLO IM FROM TURKEY N I WANT TO LOOK SEXEHH" trend.

Sorry als ik heel bot overkom, maar ik kan me niet liever uitdrukken hierover... Dit soort gasten zijn echt fout.

Terug
Naar boven