XXL Nutrition

Aankondiging 29 Mei -> Kevin Levrone in rotterdam

Ga zeker een kijkje nemen dan

balen dat r niet bij kan zijn :(

I'm there :D

Waarom zegt hij alles 2-3 keer? In het eerste filmpje ook al. Kan hij niet gewoon een heldere mededeling doen?

je zou dit filmpje maar niet gezien hebben en nu naar r'dam rijden :p

Haha richtig. Die winkel zit overal te spammen met dat k*tfilmpje

Hmmm, jammer. Weekje afwachten dan maar

Die Levrone formula is zeker wel een aanrader voor de prijs die VNM hem aanbied dat weekend.

Kevin belde mij vanmiddag toen hij op het vliegveld was, alles is goed en hij is nu onderweg! Hij is morgen dus zeker bij Vitamins & More in Rottedam. Kevin zal tussen 12:00 en 17:00 aanwezig zijn.

Klik hier voor adres en routebeschrijving.

Het dichtste bij parkeren kan in de parkeergarage van de V&D op de Rode Zand. De loop afstand is dan +- 30 seconden. VNM zit in de Koopgoot onder de trap.

Tot Morgen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo Kevin zag er wel groter uit dan ik had verwacht. We kregen ook gratis gesigneerde wandposters en zo, dat was wel vet. De Levrone formula kostte trouwens maar 35 euro dus ik heb meteen een potje meegenomen.

Vitames and More, bedankt weer.

Zo dat was Kevin, indd nog steeds erg indrukwekkend. Hij is groter dan dat je op internet denkt dat hij is.
Jammer genoeg net als laatst bij Victor Martinez erg weinig publiek. Hoop niet dat voor de toekomst pro's NL zullen overslaan omdat er zo weinig Fans op afkomen.
Gelukkig voor degene die er wel waren want er was alle tijd om gezellig te kletsen.

Levrone Formula was deze dag van 59 voor 35 euri, altijd leuk :)

Meteen een nieuwtje.
Ik vroeg Kevin wie hij denkt dat komende jaren gaat domineren op het podium.
Volgens hem gaat Kai knallen komende tijd ook vertelde Kevin dat Jay waarschijnlijk na deze Mr O zal stoppen.

0946c0c71f26c582fb3f4830f6eba136.jpg

Shit. Vergeten...

tof. Dus hij was echt wel biggie nog? Heb je pics?

Wat vind je van de levrone formula? Al gebruikt?

Ja de Levrone Formula is wel oke.
Krijgt er alleen niet zoals bij superpump een lekkere rush door maar de smaak vind ik super.
Het is temisnte niet zo enorm zoet.

Ja de Levrone Formula is wel oke.
Krijgt er alleen niet zoals bij superpump een lekkere rush door maar de smaak vind ik super.
Het is temisnte niet zo enorm zoet.

Dat komt omdat er geen caffeine in zit. Je kan anders een caffeine pil bij nemen

Terug
Naar boven