XXL Nutrition

2de bulk kuur

Bosss

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m50
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
helllooo..

Vorige kuur was een leerzame maar ook sterke kuur.
1-12test 500
1-6tren-e 400 (eruit gehaald ivm sides)

Nu wil ik voor de winter (november/december) een nieuwe bulk kuur erin gooien.
Ben op dit moment 90kg, vet redelijk hoog imo.

Nu zit ik te twijfelen tussen 2kuurtjes.
1-4 winny OF dia
1-12 Test-e 500
1-10 tren-e 200/300 OF 1-10 deca 400
evt hcg erbij, ff verder inlezen daarover

nakuur 2weken na laatste inject 4weken nolva 20mg

Zit dus tussen tren of deca te twijfelen, deca heb ik geen ervaring mee maar tren is echt sterk spul. vorige kuur merkte ik emotionele sides met tren, misschien ook omdat het vrij hoog gedoseerd was daarom iwat lager gedoseerd.

Sowieso geen dianabol als je al wat vettig bent. Zou ook in dat geval niet voor deca maar voor tren gaan.

• Topic Starter Topic Starter
ik neigde toch ook meet naar tren ivm met vorige kuur. Ben zeer te spreken over tren,harde looks, gains zowel kracht als fysiek gingen omhoog. Erg tevreden.

Maar als je me vorige topic hebt gelezen over mijn 1ste kuur dan zie je dat ik mentaal niet goed ging erdoor, misschien lag dat ook aan andere persoonlijke factoren.
Misschien dat ik toch weer aan de tren ga.

Wat valt er trouwens aan te raden m.b.t hcg bij de kuur?

ik neigde toch ook meet naar tren ivm met vorige kuur. Ben zeer te spreken over tren,harde looks, gains zowel kracht als fysiek gingen omhoog. Erg tevreden.

Maar als je me vorige topic hebt gelezen over mijn 1ste kuur dan zie je dat ik mentaal niet goed ging erdoor, misschien lag dat ook aan andere persoonlijke factoren.
Misschien dat ik toch weer aan de tren ga.

Wat valt er trouwens aan te raden m.b.t hcg bij de kuur?
weet je wat je eens zou moeten proberen"parabolan"
heeft op een of andere manier minder sides dan enthate,terwijl beide gewoon tren zijn alleen met een andere ester.
je moet dit alleen om de drie dagen zetten,wat ik dan doe is het combineren met sustanon,dan kan je beide samen elke 3 dagen zetten
wk1-10 152mg para 2x per week(=2ml per keer)
wk1-12 250mg sustanon 2x per week
wk1-13 2x 250iu hcg p/w
je hebt dus geen kickstart nodig,kan wel met winny 40mg wk1-5 40mg p/d
nakuur
wk14-17 1 tab arofixen p/d

is weer eens wat anders,maar zeer effectief kuurtje
de para van de chinees is top.

Terug
Naar boven